Autor Subiect: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca  (Citit de 21281 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #20 : 14.Apr.2019, 02:09:24 p.m. »
Nu chiar toti, colegu', mai sunt si din aceia cu obrazul subțire. Sau care nu (mai) pot sa tragă... X-(
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Online ntire2000

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #21 : 14.Apr.2019, 02:25:52 p.m. »
ai perfecta dreptate, dar aceia sunt atât de putini, încât procentul e nesemnificativ.
ceilalti trebuie trasi de mâneca si educati.
respectul fata de munca altuia este cea mai mare problema a natiei asteia (la noi se distrug indicatoare si se fura ochi de pisica de pe parapetii drumurilor fara nici cea mai mica jena, pe dincolo n-am vazut sa lipseasca).

ontopic, care mai doriti antifurturi made in suzuki, gasiti pe ebay, la preturi nu tocmai modice.
part numberul este identic cu cel de pe cadoul colegului.

https://www.ebay.co.uk/p/Suzuki-Genuine-Wheel-Lock-Screw-SICURIT-990e0-59j48-000-Custom-Order/1716676190

PS: saptamâna trecuta mi-am facut frânele pe spate la un service cu 2 oameni, lipit de o statie ITP (astia probabil rezolva chestii grave pe ultima suta de m ca sa treaca toti examenul)
motivul pentru care am fost eu e ca maneta de frâna de mâna îmi venea cam sus, deci trebuiau reglate.
credeti-ma, am fost cu masina în ultimii 13 ani la reprezentante de suzuki, skoda, volkswagen pentru asa ceva, niciodata n-am avut frâne pe spate asa cum le am acuma.
omul a muncit cam jumatate de ora pe o roata, saboti atât de curati si butuci nu am avut decât atunci când i-am schimbat la 140000 de km si erau noi.
astia au si stand de reglat directia, si acolo sunt meseriasi oamenii, mai meseriasi decât într-o anume reprezentanta unde am fost acum 5 ani.
pentru 2 ore si jumatate de manopera am platit 200 de lei, mi s-au cerut 180, dar efectiv mi-a fost rusine sa astept rest.
« Ultima Modificare: 14.Apr.2019, 02:37:07 p.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline remarque

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #22 : 14.Apr.2019, 03:01:46 p.m. »
Nu fac toti asa. Acum vreo 10 ani m-a oprit chiar dealer-ul sa cumpăr antifurt de la ei.

Deci se poate. Bravo lor. Omul sfințește locul. Un alt exemplu: știu un service mic din apropiere specializat pe tablărie. Patronul e un profesionist adevărat, modest, cu bun-simț și nici nu te jupoaie. I-am trimis la el pe toți prietenii mei care au avut probleme și au fost mulțumiți. Dar așa cum zicea ntire2000 din păcate astea sunt excepții.
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline remarque

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #23 : 14.Apr.2019, 03:08:29 p.m. »
ce ma intriga pe mine e faptul ca ti le-au facut cadou.
în România, tara jecmanelii în grup (toti ne-o tragem între noi), nimic nu e pe gratis.

Păi bănui că mi le-au făcut cadou pentru că erau de proastă calitate, dacă erau mai răsărite probabil îmi cereau bani pe ele.
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline remarque

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #24 : 23.Apr.2019, 10:12:14 a.m. »
Episodul 1 – despre relaționarea cu Premium Cars

La 28.08.2015, la 11 zile de la cumpărarea Vitarei cu motor M16A m-am prezentat în poarta la ei, la revizia de 1000 km. Am reclamat 2 lucruri:
- un greiere în bord
- bătaia motorului.
În timp greierele a prosperat și a întemeiat o colonie. A colonizat zone din bord, ușa șoferului, ceva zonă din dreapta spate, etc. I-am lăsat pe săracii greieri să trăiască fericiți și în pace.
Cu bătaia treaba s-a dovedit groasă. 

Și acum testul făcut de Premium Cars.
Pornim la un drum de test cu un om din service în dreapta. Mergem câteva minute, drumul era perfect, asfaltat și neted ca o curea, greierele de frică a amuțit. La drum întins motorul suna ok, bătea numai la ralanti. Dl. consilier service care m-a însoțit mi-a spus: Ați văzut că nu sună nimic ? Da, i-am zis, drumul e perfect și motorul v-am spus că sună numai la ralanti. Și acum replica celebră: D-le așa face toate !
Istețul de mine am crezut atunci că bate scutul termic, vreo tobă sau în cel mai rău caz tacheții, toate aceste supoziții ale mele, ar fi reprezentat probleme minore, ușor și ieftin de rezolvat. Așa că până la următoarea revizie n-am insistat, deși motorul clonțănea clar la ralanti. Uriașă greșeală ! Poate învățați ceva voi din greșelile mele să nu ajungeți țepuiți ca mine.
Mi se pune fișa de service în față în care se reprezentanții Premium Cars scriu că zgomotele relatate nu s-au reprodus. Eu semnez de luare la cunoștință. Ei zic că am semnat că am fost de acord cu concluziile. Învățat de Premium Cars, la fel croncăne și ANPC-ul, că dacă am semnat că sunt de acord, ce îmi mai trebuie? Temă numai bună de reluat în instanță.

Și acum concluziile primei diagnoze de la Debrecen, din 08.02.2019. A doua diagnoză, cea cu cote și poze atașate, am primit-o la 22.03.2019 la ridicarea mașinii reparate din Debrecen și v-o arăt în episodul următor.

Traducere din limba maghiară

SUZUKI

LIMUZIN AUTOHAZ ES AUTOSZERVÎZ KFT.   
SUZUKI MÂRKAKERESKEDES ES SZERVÎZ 4002 Debrecen, Meszäros G. kert 8/B Tel: 52-503-233, 503-230, Fax: 52-503-234

Fișă de constatarea defectelor                                                       

LIMUZIN AUTÓHÁZ ÉS AUTÓSZERVÍZ KFT., cu sediul la 4002 Debrecen, Mészáros G. kert 8/B, constată următoarele defecțiuni la autovehiculului marca Suzuki Vitara 1.6, cu seria ----------------, 33903 km. Autovehiculul a fost preluat în data de 07.02.2019, din cauză că motorul autoturismului are o bătaie, mai ales la rece, bătaia se aude într-o mică măsură și după ce se încălzește și motorul funcționează sacadat.
Funcționarea sacadată se datorează bobinelor de inducție și bujiilor.
Este necesară schimbarea bobinelor de inducție și a bujiilor.
Am desfăcut motorul și am constatat că mișcarea bielelor pe arborele cotit depășește limita și de aceea se aude bătaia.
Reparații: schimb de arbore cotit, biele, cuzineți maneton și palier, pistoane, bolțurile de piston, rulmenți, precum și garniturile, filtrele, uleiurile necesare schimburilor.

Constatarea defectelor a fost eliberată la solicitarea proprietarului.

Debrecen, 08.02.2019.

Semnătură indescifrabilă
Olah Laszlo
Director tehnic
L.S. LIMUZIN AUTÓHÁZ ÉS AUTÓSZERVÍZ KF'T.
SUZUKI MÂRKAKERESKEDES ÉS SZER VÍZ
4002 Debrecen, Mészáros G. kert 8/B
Cod fiscal: 111543 78-2-09

Aveți în attach traducerea oficială a diagnozei.
 

« Ultima Modificare: 23.Apr.2019, 10:42:31 a.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: suvi1

Offline andreimartinescu

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #25 : 23.Apr.2019, 02:30:40 p.m. »
Salut,

Am achizitionat un Suzuki Baleno de la Premium Cars in noiembrie 2017 cu livrare in ianuarie 2018.

Din momentul contactarii am avut mai multe probleme:

1. Culoarea dorita de mine nu exista pe comanda decat cu livrare in 6-7 luni in schimb exista o masina configuratia dorita si culoarea dorinta la un partener din Bucuresti. Cei de la Premium Cars timp de vreo 3 saptamani imi tot ziceau ca inca nu au raspuns din Bucuresti daca imi pot da masina. In momentul cand le-am comunicat ca voi contacta in mod personal reprezentanta din Bucuresti pentru a cumpara de acolo dupa 2 ore m-au sunat ca au obtinut masina.
2. Mi-au promis sa imi obtin voucher rabla avand in proprietate masina pentru casare, din pacate nu au obtinut
3. A venit masina lipsea capac de la carligul de tractare bara fata. Capacul a venit dupa 3 saptamani , m-au chemat sa il monteze, cand am ajuns defapt capacul inca era la uscat dupa vopsire, am revenit dupa 3 ore, s-a constata ca l-au vopsit culoare gresita, s-a bagat la revopsit, iar dupa inca o saptamana a fost montat, dupa aproximativ 4 luni vopseaua a cazut jos, din nou revopsire.
4. Km 1000 scartait scaun sofer - 4 intrari in service pt reparatie (prima a fost doar spray WD40, a doua constatare, a treia cica montarea unei piese comandate, a patra s-a rezolvat)
5. km 3000 scartait scaun psager dreapta fata - 3 intrari in service
6. km 3000 scartati pedala ambreaj (nerezolvat de catre Premium Cars, minim 6 intrari in service)
7. km 6000 bataie cilindru receptor , 4 intrari in service pana s-a inlocuit cilindrul receptor (problema s-a constatat ca nu a fost rezolvata)
8. km 8000 bataie ambreaj (peste 10 intrari) - ultima intrare la km 17500 s-a inlocuit ambreajul - defectul tot prezent
9. km 9000 accident minor, un element necesita relacuire, iar un element necesita kituire zgarietura si vopsire lacuire suprafata 20 cm2, am facut actele la ei , depus dosarul au spus ca ma resuna in iulie dupa ce trec concediile pentru programare in service, in 15 iulie i-am sunat dosarul meu "cica era intr-o stare blocata in sistem si de aia nu m-au sunat" in 20 iulie i-am sunat din nou vroiau sa ma programeze la sfarsit de august, in 22 iulie m-am dus peste ei si au facut programarea peste 2 zile, am dus masina dupa 4 zile am fost sa o ridic, cei de la Premium Cars au dat doar un strat de vopsea, zgarietura se vedea ca era acoperita de vopsea, le-am solicitat din nou o programare si masina la schimb, s-a rezolvat a doua oara

Pentru problema cu ambreaj masina mi-a fost data ca fiind rezolvata dupa montarea ambreajului, am fost sa o ridic am reprodus defectul dupa prima apasare de pedala. Am plecat cu masina in Service Debrecen Limuzin Autohas, cei de acolo au facut investigare si au gasit ca toate deectele de ambreaj proveneau de la suportul cilindrul pesiune kit ambreaj care era defect, s-au comandat piesele , am mers a doua oara la Debrecen si s-a constatat ca in cei 1000km parcursi cu noul kit ambreaj montat de Premium Cars pe suportul defect era deja compromis, pe langa piesele comandate initial s-a inlocuit si placa de ambreaj, a trebuit sa raman peste nopte.

Pentru toate reintrarile in service pentru problemele de garantie ce nu au fost reparate initial am solicitat masina la schimb, am fost refuzat pana in momentul cand a intrat ANPC pe fir. De atunci pentru orice reintrare in service pe aceste probleme au pregatit masina la schimb


Am facut sesizare Suzuki Romania- cei de la Suzuki romania m-au tot amanat ca asteapta raspuns din Ungaria cu documentatie.
Am facut sesizare ANPC - la 2 zile dupa Sesizarea ANPC Premium Cars m-au sunat sa imi zica ca s-a hotarat sa imi schimbe kitul ambreaj si ca asta a decis Suzuki Romania, le-am explicat ca problema sigur vine de la un ansamblu ce actioneaza kitul de ambreaj(am doveit banuiala mea in service Debrecen), au zis ca asta e procedura si ei o respecta. Inca nu am primit raspunsul finl de la ANPC
Am facut sesizare RAR -  Aici am primit raspuns ca RAR a descoperit neconformitati la dovada activittilor prestate pe documentatia primita si ca au actionat contraventional.

Le-am solicitat despagubirea cheltuielilor pentru toate intrarile in service in care a trebuit sa ma reintorc cu masina pt ca problema nu a fost rezolvata, - se fac ca ploua, din pacate pentru ei eu sunt genul de om ce actioneaza si va obtine aceste despagubiri.

Stau doar si ma gandesc ca Premium Cars este dealer Suzuki, KIA, si Volvo, nite branduri respectate in lume de care angajatii acestei reprezentante isi bat joc.
Pentru mine Premium Cars este doar un montator de piese, aceasta repezentanta nu poate oferi servicii de diagnoza/service/tinighigerie calitative.

Nu recomand acest service
Mulumesc
  • Suzuki Baleno 1.2 GLX
 
The following users thanked this post: ntire2000, toma, remarque, kellogs, gelum

Offline andreimartinescu

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #26 : 23.Apr.2019, 02:33:56 p.m. »
Am uitat sa mentionez faptul ca dupa anumite reintrari in service pentru diagnosticare am avut neplacerea sa constat defecte noi  pentru care a trebuit sa revin in service, s-a constat ca au montat un suport avand clipsurile rupte, sau capota nu a fost inchisa si asigurata iar eu nu am observat si am ciculat vreo 40 km asa cu ea.....
  • Suzuki Baleno 1.2 GLX
 

Offline ASZ

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #27 : 23.Apr.2019, 04:28:57 p.m. »
De 2 ani pe usile revopsite de ei (de pe partea soferului) troneaza frumos o dunga de alta nuanta ... de-mi vine sa pun un sticker in care sa anunt ca daca vrei si tu masina zebrata, apeleaza la minunatii vopsitori de la Premium Cars ... se vede ca s-a schimbat seful de service care a avut grija ca 8 ani cat am avut SX4-le sa iasa corect de fiecare data vopsitul (e drept ca era neagra masina ...)
 
The following users thanked this post: remarque

Online ntire2000

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #28 : 24.Apr.2019, 09:56:55 a.m. »
Am uitat sa mentionez faptul ca dupa anumite reintrari in service pentru diagnosticare am avut neplacerea sa constat defecte noi  pentru care a trebuit sa revin in service, s-a constat ca au montat un suport avand clipsurile rupte, sau capota nu a fost inchisa si asigurata iar eu nu am observat si am circulat vreo 40 km asa cu ea.....

vai de viata noastra.

tragedia continua, în 10 ani nu s-a schimbat mai nimic (http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=627.msg31453#msg31453)

PS: aia de dincolo au pungi de clipsuri la discretie, e un fel de maruntis fara valoare.
le-am cerut la un moment dat doua clipsuri d-alea ca aveam si eu rupte la o aparatoare la roata si m-au invitat sa ma servesc.
mi-au dat cu pumnul - fara numar, fara numar...
« Ultima Modificare: 24.Apr.2019, 10:22:20 a.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline remarque

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #29 : 08.Mai.2019, 05:20:22 p.m. »
Episodul 2 – despre relaționarea cu Premium Cars

La 06.08.2016 mă prezint pentru revizia de 20.000 km/12 luni la Premium Cars având 12.273 km la bord. Odată cu revizia reclam și bătaia la motor care la revizia opțională de 1000 km din 28.06.2015  a fost considerată inexistentă.

Solicit să văd ce se lucrează, sunt trimis la plimbare în ”sala de așteptare” de unde nu se vede nimic. Aștept răbdător și după ceva timp apare o persoană care vine spre mine. Bănui că era dl. Florin Lung, actualul șef de service, că de prezentat nu s-a prezentat. Eu mă gândesc fericit că îmi spune ce-au găsit la motor. Dar m-am dezumflat repede: problemele mele nu erau și problemele lor. Eu specificasem inițial că nu vreau să înlocuiesc filtrul de aer și filtrul de habitaclu, pentru că am folosit mașina doar pentru concedii și deplasări lungi, pe drumuri foarte bune, nu a fost cazul de ”condiții grele”. El insistă. Deși filtrul de aer se schimbă pentru condiții normale (drum pavat) la 40.000 km / 36 luni iar pentru condiții dificile la 30.000 km/ 24 luni. Pentru filtrul de aer motor cedez si sunt de acord să fie schimbat preventiv, când e vorba de filtrul de habitaclu (”cartuș filtrant sistem de aer condiționat” scrie în manualul utilizatorului), refuz să accept înlocuirea, spunându-le că nu e necesar. În manualul utilizatorului scrie că se înlocuiește la 60.000 km.  Eu aveam doar 12273 km.

Și acum începe disputa. Reproduc aproximativ ce mi se spune (sensul este 100% nealterat): ”În caietul de garanție se consemnează pentru fiecare revizie operațiile efectuate și consumabilele schimbate, ca să nu aveți probleme cu garanția, schimbați și filtrul de polen la revizie”.

Degeaba îi spun că în manual scrie altceva, că mașina nu ar fi afectată, eventual doar utilizatorii, se încăpățânează și nu-l pot scoate din ale lui.
În final cedez că nu spusese un cuvințel despre bătaia motorului și îmi zic în sine că e mai important să rezolv bătaia motorului decât filtrul de polen și manopera de instalare. Zic: ”Bine ok, schimb și filtrul de ”polen”, dar bătaia motorului ați investigat-o ?” Răspuns: ”Sigur că am investigat-o, motorul n-are nimic, așa fac toate”.

M-au șantajat cu nenorocitul ăla de filtru de polen (dar și cu filtrul de aer) ca să-mi ofere în final nimic. În plus au refuzat să consemneze în foaia de service că am reclamat și la 06.08.2016 o bătaie la motor precum și rezultatul ”investigațiilor” lor. Drept dovadă am în caietul de garanție la revizia de 12273 km, consemnată schimbarea ambelor filtre: de aer și de ”polen”. 

Poate nu toată lumea care a ajuns pe aici a citit  despre pățaniile mele descrise pe topicul Suzuki New Vitara -> Probleme tehnice -> Probleme motor 1,6 VVT începând cu răspunsul #176 de la pagina 18 a topicului și până la sfârșitul acestuia, actual pagina 42. Oricum povestea e lungă rău.

Apropo de: ”... motorul n-are nimic, așa fac toate”  îi invit să asculte cum suna motorul înainte de reparație:
https://drive.google.com/open?id=1Uv3QeYHRAtoUvP23uOdBrMfX15nWj7k5
Bătaie de bielă.

Și să asculte cum sună motorul acum:
https://drive.google.com/file/d/1WID4CrCCmSUEnhzApaLRUENKowCc0YUF/view?usp=sharing
Sunet normal.   

Și pentru a vedea ce-a avut motorul, mai jos aveți traducerea autorizată a diagnozei a doua (ce conține informații noi față de prima diagnoză redată mai sus în acest topic) primită de la Suzuki Autohaz din Debrecen la 22.03.2019 odată cu ridicarea mașinii reparate de la ei.

Apropo de diagnosticul dat de Premium Cars Cluj: ”... motorul n-are nimic, așa fac toate”.

Traducere din limba maghiară
SUZUKI
Limuzin Autohaz es Autoszerviz Kft.   
SERVICE SUZUKI
4002 Debrecen Meszaros G. kert 8/B
Tel: 52-503-233, 503-230, Fax: 52-503-234

Obiectul: -------------------------------

Etapele constatării defecţiunilor

Limuzin Autohaz es Autoszerviz Kft. 4002 Debrecen, Meszaros Gergely kert 8/b a constatat următoarele defecţiuni la autovehiculul tip Suzuki Vitara 1.6, cu seria saşiului ----------------------- seria motorului M16A- -------------, kilometraj 33903 km. Autovehiculul a fost preluat în data de 07.02.2019., din cauză că motorul autoturismului are o bătaie, mai ales la rece, bătaia se aude într-o mică măsură şi după ce se încălzeşte, şi motorul funcţionează sacadat.
Funcţionarea sacadată se datorează bobinelor de inducţie şi bujiilor.
Am desfăcut motorul şi am constatat că pe arborele principal mişcarea braţelor de antrenare depăşeşte limitele şi de aceea se aude bătaia.
După ce am luat jos baia de ulei, am fixat braţul de antrenare al cilindrului unu şi l-am tras jos cât am putut. Apoi am pus la loc cuzinetul împreună cu rulmentul şi l-am măsurat prin gaură. Diferenţa la peste 4 sutimi admise+4 sutimi mm. Este mult la motorul rece la sarcină la 1200-1300 de turaţii dă o bătaie. Apoi la turaţie mai mare creşte presiunea la ulei, se creează stratul de film al uleiului corespunzător şi încetează bătaia nepotrivită.

Am ataşat fotografiile realizate după cuzineți.
Debrecen, 11.03.2019.

Semnătură indescifrabilă
Olah Laszlo
Director tehnic
L. S. LIMUZINA UTOHÂZ ES A UTÖSZER VÎZ KFT.
SUZUKI MÂRKAKERESKEDES ES SZERVÎZ
4002 Debrecen, Meszaros G. kert 8/B
« Ultima Modificare: 08.Mai.2019, 05:33:20 p.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip