Cred ca discutia asta cu chestiunile aduse sau nu de-acasa am incercat sa o mai incheiem de cateva ori pe alte topicuri.
In plus, pe topicul asta lumea mai incearca din cand in cand sa ia legatura cu cei de la autonet pentru diverse probleme, asa ca ar fi de preferat sa ramana in continuare doar pentru asa ceva.
Nu cred ca e vorba de obligativitate, ci de "posibilitate". Da, se poate. Si ce daca?
In principiu fiecare are dreptul sa-si conduca afacerea asa cum crede de cuviinta. Daca nu accepta piese "de-acasa" iar altii accepta, clientii care vor neaparat piesele lor se vor duce la cei care accepta. Asta e. Isi pierde din clienti, sa fie sanatos. Daca reuseste sa fie serios, riguros si de cuvant clientii vor veni la el in final si fara piesele lor.
Nu tin partea nici unui service/dealer. Dar daca eu as avea o afacere in domeniul mentenantei, nu neaparat auto as proceda la fel, evident in conditiile in care imi fac bine meseria, respect clientul, calitatea si pe producatorul pe care il reprezint.
Deci raspunsul meu ar fi politicos, dar sincer si direct: domnule client, exista posibilitatea, producatorul ne lasa, dar service-ul nostru nu lucreza in acest fel. PUNCT.