Autor Subiect: AutoNet service Bucuresti - Giulesti  (Citit de 272193 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline whizzy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2040
  • Gen: Bărbat
Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #30 : 26.Aug.2009, 07:46:19 p.m. »
ma bag si eu in seama :D

de ce totusi preturile din buc sunt aproape duble fata de cele din tara (nu ma refer la autonet .. la toti) ?
 

Offline mariusv_iser

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 43
  • Gen: Bărbat
Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #31 : 26.Aug.2009, 07:55:25 p.m. »
Salut
Razvan, poti incerca la B&S  :D ... sa vezi acolo preturi ;)
Beyond the limits
 

Offline WayOfLife

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2846
  • Gen: Bărbat
  • Fuffy POWER! - 0724.19.64.19
Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #32 : 26.Aug.2009, 07:58:27 p.m. »
ma bag si eu in seama :D

de ce totusi preturile din buc sunt aproape duble fata de cele din tara (nu ma refer la autonet .. la toti) ?

Pentru ca unii prefera sa mearga pe piese originale si altii prefera aftermarket pentru ca e profitul mai mare.Si asta o spun ca si client Suzuki.Sper sa nu stergi asta Cristi.
4 roti:Do not fear, 'cause the SWIFT is here! Suzuki Swift 1.3 GS Superior White WIP!Nume de cod: White Fury!
2 roti: DHS Climber 2642 Full Suspension
 

Offline hugbear

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #33 : 26.Aug.2009, 08:02:50 p.m. »
altii prefera aftermarket
Cu ce iti sustii afirmatia?
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline rexkrokiDAU

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #34 : 26.Aug.2009, 08:32:23 p.m. »
Aici se poate crea o confuzie.
Exista piese aftermarket care au aceiasi calitate cu cele originale montate pe masina si produse chiar de aceleasi producator  
Un exemplu concret pe care il stiu este cel al curelelor produse de Contitech la Timisoara. Sunt practic acelasi produs doar ca cele care pleaca spre fabrica de masini pentru echiparea originala/initiala pleaca ambalate la vrac in cutii de cateva sute de bucati pe cand cele ce se gasesc in magazine si benzinarii sunt ambalate individual cu eticheta specifica.
Bineinteles ca la acestea din urma pretul unitar este mai mare datorita surplusului de manipulare si ambalare.  
Un service nu va avea niciodata acces la piese pentru echiparea originala, el are cel mult acces la piese originale dar destinate pietei aftermarket.
« Ultima Modificare: 26.Aug.2009, 08:34:01 p.m. de rexkroki »
 

Offline Razvan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 926
  • Thanked: 35 times
  • Gen: Bărbat
  • Happiness is not a destination. It's a Way of Life
Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #35 : 26.Aug.2009, 09:48:19 p.m. »
Ce poate fi aftermarket la o revizie, uleiul si flitru de ulei?
Salut
Razvan, poti incerca la B&S  :D ... sa vezi acolo preturi ;)
Am sunat si la ei si pe fix si pe mobil si nu mi-a raspuns nimeni. Or fi fost in pauza de masa  ;)
« Ultima Modificare: 26.Aug.2009, 09:51:05 p.m. de Razvan »
Vitara Passion Hybrid 2WD
BMW G310GS
Mobil 0744.338.792
 

Offline woe

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 220
  • Thanked: 6 times
  • Gen: Bărbat
  • Viata-i scurta si dup-aia mori..
    • Bucuresti
Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #36 : 26.Aug.2009, 11:05:37 p.m. »

Salut!
In primul rand as dori sa iti urez bine ai venit in club si clasicul milion de kilometri fara probleme.In al doilea rand as dori sa iti multumesc pentru feed-back-ul tau fie el pozitiv sau negativ pentru ca doar asa ne putem imbunatati calitatea serviciilor oferite si putem modifica structura noastra pentru a putea multumi pe toata lumea.

Mersi de urari. Bineinteles ca orice critica e mult mai buna decat o lauda.

Pretul pieselor pentru masinile produse in Japonia este mai mare decat al celor produse in Ungaria.O sa se modifice acest lucru cat de curand speram noi.

Nici nu m-am uitat sa vad cat ii pretul pt. fiecare filtru (cred ca au fost 3 - are doua aer si unul benzina). Uleiul de diferential nu cred ca era japonez. Foarte tare banuiesc ca nici filtrele. Preturile pt. consumabile imi par mari, totusi.

Legat de chestia cu manopera ca a durat 2 ore fizic si pe factura apar 4 ore: Cateodata mecanicii capata indemanare si reusesc sa faca din ce in ce mai repede anumite operatii plus de asta normativul este pentru o singura persoana pe cand la masina lucreaza si cate 2 sau 3 oameni pentru a termina cat mai repede ce au de facut.Ar fi aberant sa stai 4 ore fizic doar pentru roti tocmai de aceea se lucreaza pe echipe.

A fost echipa de 2 oameni plus un indrumator. Dintre acestia, indrumatorul a fost prezent maxim o ora si atunci a stat mai mult la vorba cu mine(n-am fost insistent). A ajutat cand s-a schimbat uleiul la diferential. Ceilalti doi, in procente, au fost cam unul (prima jumatate de ora au tras impreuna de articulatii si au gresat treburile). Raportat la timp, estimez ca in 2 ore, un lucrator priceput n-ar fi avut ce face la masina mea, dar banuiesc ca preturile sunt standard. Nu banii pe care i-am dat ma jenau, ci faptul ca ma asteptam la analize mai complexe.

Legat de elevatoare: Avem 3 elevatoare de mecanica + 3 locuri libere pe electrica in momentul de fata in stanga unde este si receptia.Imediat in stanga receptie avem stand de geometrie. Dupa punctul de constatare Allianz de pe dreapta mai avem o hala mai mare unde sunt inca 6 elevatoare dar acum se incep renovarile acolo si trebuiesc si ele reconditionate.
Autonet este fost dealer Daewoo (dealer Daewoo din 1998) de aceea ai vazut matiz si cielo..Si datorita acelor masini s-a ridicat Suzuki si deocamdata nu putem renunta la acesti clienti.Estimez ca in maxim 2 ani sa fim exclusiv pe suzuki!

Am vazut si service-uri bune cu un elevator, e bine de stiut cate utilaje sunt. In ceea ce priveste prezenta Daewoo, am mentionat-o ca pe o lauda adusa marcii care se strica greu... doar n-o sa stai sa astepti pana cumpara romanul Suzuki in loc de marci mai populare.
 
Parerea mea legat de obtinerea datelor tehnice este ca mai bine te informezi la coordonatorul de service si nu la mecanic deoarece mecanicul e posibil sa fie proaspat angajat sau chiar ucenic.Nu stiu sincer la cine te-ai adresat dar o sa aflu si o sa revin cu detalii.

Datele tehnice le stiam eu - intra 5,2 litri de ulei de motor intr-a mea, aveam 6 bidoane de 1 quart (0,94 litri) plus ce mai ramane in filtru. Nu aveam pretentia sa stie pe dinafara, desi nu sunt f. multe modele ale marcii (a mea era al doilea exemplar al modelului pe benzina care a ajuns la voi), dar se putea informa mai profesional. Nici colegul superviser nu stia si a rostit ceva generic (de genul pune mai bolovane pana se umple), probabil ca sa disimuleze stangacia. Mi-a returnat un bidon. Nu m-am uitat sa vad cat mai are (ar fi trebuit sa fie jumatate din socotelile mele, mai completez eu daca o fi nevoie). Nu is suparat pe serviciile voastre/preturi, dar as fi preferat lucratori cu mai multa dexteritate si care sa stie mai multe subtilitati despre masina. Adica un service mai vizitat de grand vitare.

Imi pare rau ca ti-ai facut o parere proasta despre noi si sper sa putem sa ne revansam cumva.Oricum pregatim inca o surpriza pentru Suzukisti asa ca tineti aproape.Imi pare rau ca nu am fost acolo sa incerc sa te ajut cu detalii.
Incercam pe cat putem sa progresam si sa ne imbunatatim calitatea serviciilor intr-un timp cat mai scurt.Cei care ne-au vizitat de la inceputuri (se stiu ei care) au vazut cum era atunci si vad cum este acum.Totusi, din martie 2009 pana acum eu zic ca ne-am schimbat cat de cat in "mai bine".Acum ramane sa vedem si ce spuneti voi.

Iti urez toate cele bune
Mihai

Mai trec vineri pe la voi, sa montez un carlig de remorcare. Apoi, carligu meu, da montajul vostru :)

Felicitari pt. ca incerci sa faci imagine si pe net, o sa aflati mai incolo cat de tare conteaza.

Offline WayOfLife

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2846
  • Gen: Bărbat
  • Fuffy POWER! - 0724.19.64.19
Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #37 : 26.Aug.2009, 11:56:57 p.m. »
altii prefera aftermarket
Cu ce iti sustii afirmatia?

Prefer sa nu incep discutia pe acest segment.Hai sa spunem doar ca mi s-a comunicat la telefon,ok?

Post Merge: 27.Aug.2009, 12:02:21 a.m.
Mai trec vineri pe la voi, sa montez un carlig de remorcare. Apoi, carligu meu, da montajul vostru :)

Felicitari pt. ca incerci sa faci imagine si pe net, o sa aflati mai incolo cat de tare conteaza.

Sincer, nu incerc sa fac imagine sau sa fac reclama...Incerc doar sa ajut cand si cum pot.Nu sunt vreun pui de director sau mai stiu ce pila.Sunt doar an average guy caruia i-a placut suzuki (swift) inainte sa lucreze la suzuki.Jobul, asa cum bine a precizat Khaos, e doar un bonus. :D
Poate vineri reusim sa stam si putintel de vorba.
« Ultima Modificare: 27.Aug.2009, 12:02:21 a.m. de WayOfLife »
4 roti:Do not fear, 'cause the SWIFT is here! Suzuki Swift 1.3 GS Superior White WIP!Nume de cod: White Fury!
2 roti: DHS Climber 2642 Full Suspension
 

Offline LeonardSZK

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #38 : 27.Aug.2009, 08:42:53 a.m. »
altii prefera aftermarket

Toate filtrele schimbate la revizii au fost SGP (Suzuki Genuine Parts)... chiar daca nu am facut reviziile la Bucuresti.
Suzuki SX4 1.6 GS 4x4, Lagoon Turqoise
 

Offline WayOfLife

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2846
  • Gen: Bărbat
  • Fuffy POWER! - 0724.19.64.19
Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #39 : 27.Aug.2009, 08:45:55 a.m. »
Nu am spus ca "toti" merg pe aftermarket. Am zis altii.
4 roti:Do not fear, 'cause the SWIFT is here! Suzuki Swift 1.3 GS Superior White WIP!Nume de cod: White Fury!
2 roti: DHS Climber 2642 Full Suspension