Autor Subiect: AutoNet service Bucuresti - Giulesti  (Citit de 272226 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Myhay

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1310 : 10.Sep.2021, 08:41:16 a.m. »
Daca a ajuns si suflatul asta in planul de service….ne am dus dreacu de tot….. Maine - poimaine hai sa spalam filtrul de ulei si sa l remontam , nu?  Oricum fac scandal rau acolo daca mi le sufla pe alea doua. Daca veneam pe bani si nu era nimic gratuit atunci mi le schimbau sigur. Ba chiar cred ca militau impotriva suflarii cand e vorba de luat bani.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline badmania98

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1311 : 10.Sep.2021, 08:45:56 a.m. »
In iunie când am fost la revizia de 1 an, mi-a prezentat filtrele și mi-a recomandat sa le schimb. Am avut revizia gratuită, iar în plan specifică că aceste filtre se verifică. Am refuzat și le-au pus la loc. Nu s-a pus problema suflării.
Prețul cerut mi s-au părut mare. Am cumpărat filtrele de la Rădăcini și le-am schimbat eu in 5 minute.
  • Suzuki VITARA ALLGRIP 1.4 BOOSTERJET HYBRID LUXUS 6MT, 2020
 

Offline VictorN

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1312 : 10.Sep.2021, 08:55:43 a.m. »
Ți-au propus sa le schimbi contra cost. Când nu e revizia gratuita ți se spune direct că trebuiesc schimbate.

In manualul service se precizează, cu tot cu schema, că filtrele se pot sufla cu aer comprimat. Nu cred că știm noi mai bine decât cei care au făcut mașina.

Trimis de pe al meu KB2003 folosind Tapatalk

 

Offline ntire2000

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1313 : 10.Sep.2021, 09:08:15 a.m. »
In manualul service se precizează, cu tot cu schema, că filtrele se pot sufla cu aer comprimat. Nu cred că știm noi mai bine decât cei care au făcut mașina.

Manualul service e facut pentru tari civilizate care nu-s în santier de 30 de ani iar cetatenii lor umbla pe strazi spalate cu detergent.
Prima mea masina, o Agila veche de 5 ani adusa din Germania arata mai noua dupa aia 5 ani decât arata Vitara mea dupa primul an de folosinta.
Noi respiram praf si înotam prin noroaie, de aia si la revizii ne încadram cu brio la sectiunea de "utilizare hard" a masinii.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: Myhay

Offline Myhay

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1314 : 10.Sep.2021, 09:17:55 a.m. »
Pai da , in plan se mentioneaza ca se verifica ( e logic ) dar se verifica daca sa fie schimbate sau nu. Nu daca sa fie suflate sau nu.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline VictorN

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1315 : 10.Sep.2021, 09:20:31 a.m. »
Nu neapărat. Primii 30.000 km la mine au fost extraurban. Filtrele arătau fte bine, cel de la motor nu s-a schimbat.
Depinde pe unde mergi, de-asta se verifica.

Trimis de pe al meu KB2003 folosind Tapatalk

 

Offline enicky

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1316 : 10.Sep.2021, 02:18:35 p.m. »
Ți-au propus sa le schimbi contra cost. Când nu e revizia gratuita ți se spune direct că trebuiesc schimbate.

In manualul service se precizează, cu tot cu schema, că filtrele se pot sufla cu aer comprimat. Nu cred că știm noi mai bine decât cei care au făcut mașina.
   Revizia mea n-a fost gratuita, mecanicul l-a scos filtrul de aer si m-a intrebat ce face, i-am raspuns ca-l schimba chiar daca arata mult mai bine decat cel de polen.
  Am constatat de mult timp ca service-urile fac tot ce pot sa te taxaze cat mai mult, dar mai sunt si oameni de buna credinta.
    Evident ca nu stim noi mai bine decat producatorul ce, cum si cand trebuie facut, dar ca de obicei,. cum se intampla si cu legile si manualul de service il interpretam fiecare in felul lui.
    Dar nici sa stai tot timpul cu drobul de sare deasupra capului! :)
 Scuze, dar cred ca suntem demult off topic.

   
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline enicky

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1317 : 28.Sep.2021, 09:39:45 p.m. »
   L-am citat pe @gabineg ptr. ca tot dupa doua vizite la Autonet am constatat  trei probleme, dar acum voi vorbi numai despre una dintre ele:
    Am solicitat un pret ptr. prima revizie la S-Cross si sunt sunat de un reprezentant al service-ului care s-a prezentat  a fi "Bogdan de la Autonet"(?!!!) ...
   Am promis in aceasta postare ca voi reveni cu detalii si vreau sa ma tin de cuvant :
La aproximativ o saptamana de la efectuarea reviziei la Radacini_Otopeni primesc un telefon de la "Bogdan de la Autonet", care ma intreaba daca nu doresc sa fac revizia la S-Cross. I-am raspuns politicos ca deja am facut-o la alt service, care (si nu ma lasa sa continui, si ma completeaza el cu...) era mai apropiat. Ok, am lasat-o asa cum a cazut...
   Am mentionat pe undeva(in Jurnal sau pe alt topic) ca fata de usa de la sofer de la S-Cross a facut o burta in zona geamului(de parca n-ajungea ce a propietarului!), practic aparuse un spatiu liber intre geam si fata de plastic, spatiu care nu exista la usa de la pasager.
   Nu pot sa sar peste faptul ca a trebuit sa fac 2(doua) drumuri la Autonet pentru ca un specialist sa se uite 30 de secunde(nu exagerez deloc!!!!) si sa concluzioneze ca trebuie inlocuita fata de usa, problema care au mai avut-o, asa ca, "va sunam noi cand vine".
Am asteptat 2(doua) saptamani telefonul(am ce am cu 2!), care n-a mai sunat, asa mi-am luat inima-n dinti si am sunat eu. "Da, a venit fata de usa, dar trebuie sa facem o programare". Ok, facem si programarea peste vreo 10 zile(parca n-au fost 2 saptamani!), ma prezint la ora 13,30 in ziua fixata, dar "stiti, colegii sunt la masa, la ora 14.00 incep". :ceas:
    Pai de ce ma chemi frate la 13,30, daca stii ca-i pauza de masa?!!! :-O  "Ba, esti prost?! Ba, esti nebun?!", zice un personaj dintr-un serial romanesc !
Vine si ora 2.00, adica 14, merg la receptie, las cheia, vine angajatu' ia masina, trec douaj'de minute, o aduce iar in parcare. Ma duc la receptie, "Gata, poftiti cheia". "pai nu trebuie sa semnez nimic, nu trebuie talon? Nu-nu, totul e in regula!" :-O
   Iar ma uit ca prostu', iau cheia, verific lucrarea, fata de usa era noua, supla, fara "burta" !  :clap: Super, treaba buna, ce sa zic !
Hopaaa,  nu trec nici 2(doua) saptamani, sa stiti ca nu exagerez deloc si fata mea de usa, ce credeti,  iar a facut "burta" !
  Incepem iar cu telefon, programare, tot la ora 13,30. Astia fac misto de mine?!!!!!!!
Na, ca s-a-ntalnit hotu' cu prostu' : la ora 13,00 eram la receptie, n-au zis nimis si au luat masina. Dupa cercetari indelungate de vreo 40 de minute(nu mai era pauza de masa?), vine mesterul si-mi spune ca trebuie s-o lipeasca, ca au ei un lipici bun.
   Am intrebat "-ce sa lipti? Fata de usa! De ce anume s-o lipti? De peria de la geam. Pai si e bine asa? Daaa, nu mai are moarte!"
Si-a lipit-o !
  Cam intr-o ora jumate am primit masina, fata de usa ok, iar fara niciun inscris, nimic ! :-O
Au mai trecut vreo 3 saptamani si m-am dus sa-mi pun folie pe geamuri, ca nu voiam sa plec la mare si sa ne bronzam in prealabil eu pe stanga, consoarta pe dreapta.
    Am fost la amicul Viorel care are un centru de foliat(autovad), pe care vi-l recomand cu incredere si unde am pus folii pe alte doua masini si i-am povestit despre fata de usa-sofer, intru-cat urma s-o demonteze pentru a scoate geamul pe care sa lipeasca folia(una transparenta cu rezistenta mare la UV).
Viorel imi repartizeaza un coleg specialist in tapiterie-chedere-rame, care imi da fata de usa jos, ce era bine lipita de perie, foarte mirat de solutia aleasa de service, pentru ca era o premiera ceea ce vedea.
    In timp ce el lucra, eu i-am cerut rama/peria respectiva plina de maglavais si mi-am facut de lucru curatand-o de un lipici devenit cauciuc intre timp.
Hai ca vine finalul, marea incercare: montajul periei cu fata de usa si geamul : monteaza omul peria pe caroserie(marginea usii unde stau vara cu cotu' pe "geam", cand e deschis), care intra fest, prin presare, apoi fata de usa, tot prin presare, a facut clanc-clanc-clanc la fiecare presare cu podul palmei, a pus si cele doua suruburi aferente si... gata !
   "Dom'le daca nu sta asa, avem si noi solutie de lipit parbrize, dar nu cred ca e cazu', aia n-au stiut s-o monteze(fata de usa)", imi spune baiatul(un tanar pe la 35 de ani).
    Am multumit, am platit si deja a trecut o luna si sa nu vorbesc intr-un ceas rau, fata de usa e bine-mersi la locul ei ! Ma rog ptr. sanatatea baiatului de la foliere!)
 
     Acum eu ce concluzie sa trag ?
Autonet imi schimba fata de usa cu una noua, iar pe cea noua mi-o lipeste ! E Dorel p-acolo?
 
      Eu nu mai comentez !!! :pardon:
   

  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: cristidav, saureign, Myhay

Offline VictorN

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1318 : 28.Sep.2021, 10:00:06 p.m. »
Daca schimbatul unei piese cu una noua și montarea ei cu lipici nu e in definitia unui Dorel, atunci nu știu ce e.

Nu e nimeni de la autonet aici sa ne explice lipsa de profesionalism?

Trimis de pe al meu KB2003 folosind Tapatalk

 

Offline ntire2000

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1319 : 28.Sep.2021, 10:47:05 p.m. »
Daca schimbatul unei piese cu una noua și montarea ei cu lipici nu e in definitia unui Dorel, atunci nu știu ce e.

Nu e nimeni de la autonet aici sa ne explice lipsa de profesionalism?

Chiar nu va înteleg, producatorul a facut o masina de cacao - pica/fac burta plasticele de pe ea si voi aveti pretentii tocmai de la Dorel?  >:)

PS: si Dorel chiar e un spirit inovativ, putea sa prinda cu o sârma ("unde poti lega cu sârma e pacat sa pui surub"), dar a pus totusi lipici.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: Myhay