Autor Subiect: AutoNet service Bucuresti - Giulesti  (Citit de 272227 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline VictorN

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1290 : 12.Feb.2020, 10:06:39 a.m. »
Eu nu recomand Autonet. Mi s-a părut mai ușor sa îmi iau mașina de acolo, chiar și cu banii dați, și sa o duc sa o fac în alta parte, decât sa revin pentru a3a oara la ei.
Problemele mele erau minore, nu erau de natura sa afecteze bunul mers al mașinii. Dar dacă ai o problema mai grava care necesita rezolvarea rapida și te lovești de superficialitate și nepricepere ce faci?



Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk

 
The following users thanked this post: remarque

Offline aleksanders

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1291 : 12.Feb.2020, 09:09:20 p.m. »
un mail catre suzuki romania cu factura atasata si o notificare din partea unui avocat - eu zic ca se rezolva  ;)
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1292 : 28.Iul.2020, 03:55:11 p.m. »
Azi dimineata m-am programat pe site pentru revizia 11 la Autonet, unde mi-am facut 9 din cele 10 revizii anterioare. Am scris pe formular sa fiu contactat pe email. Cand colo, la ora 14 primesc un telefon de confirmare a reviziei de la o doamna/domnisoara. O intreb: nu scrie pe cerere sa fiu contactat doar pe email? Raspuns: Ba da, ma scuzati!

Intre timp am aflat de pe Linkedin ca inginerul de receptie Sorin Marincu s-a mutat la DAB. Tot pe Suzuki. 
Ca si Radu Ilie, care a plecat la Augsburg in urma cu 3 ani.
« Ultima Modificare: 28.Iul.2020, 04:23:39 p.m. de gabineg »
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline VictorN

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1293 : 16.Sep.2020, 12:18:43 p.m. »
Cu ocazia unei vizite la Autosoft am rezolvat problema volanului strâmb. Ce-o fi fost asa de greu pentru ei n-am sa înțeleg niciodată.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

 

Offline Don Napoleon

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 448
  • Thanked: 137 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Swift Sport 2007 aka Red FURY
    • Bucuresti
Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1294 : 03.Aug.2021, 01:34:20 p.m. »
Servus,

Cred ca sunt la a doua postare pe thread-ul asta, dar o spun acum cu subiect si predicat, eu nu recomand Service-ul Autonet.

Motivul este urmatorul:
In data de 23 Iunie, am cerut pentru SSS o oferta pentru inlocuirea termostatului si a pompei de apa cu toate consumabilele necesare, domnul de la programarii a fost destul de prompt si mi-a trimis pe e-mail desfasurat toata oferta aproximativ ~1300 RON, tind cont ce s-a intamplat colegului @ff_2004_06  si apropriendu-ma de 100k km am spus ca merita acesta investitie.
Am fost de acord sa platesc avansul pentru piese, aproape 25% din costul total, ce include piesele si manopera. A doua zi, am trimis un e-mail catre acestea sa ma asigure ca se vor comanda si garniturile necesare( nu am primit nici un raspuns pana in ziua de azi).
Dupa doua saptamanii, cat am fost informat ca dureaza sa se aduca piesele, i-am contactat telefonic pentru a vedea care este status-ul cu piesele. Domnul de la programari a fost putin suprins ca l-am contactat, a revenit cu un apel sa-mi confirme ca au ajuns termostatul si pompa de apa, l-am rugat sa-mi confirme din nou ca s-au comandat si garniturile, nici un raspuns, dar m-a programat pentru a veni la service pe data de 23 Iulie, la o ora in mijlocul zilei, l-am atentionat pe domnul in cauza, ca vin special din provincie in data respectiva si am rugamintea sa aiba toate piesele si consumabile necesare, nu vreau sa stau pe drumurii degeaba.

In data de 23 Iulie (o luna dupa ce am achitat proforma) am intrat in service, la receptie un alt domn (nu voi folosi numele acestora pentru a nu fi atac la persoana), ii predau cheile si-l intreb pentru a treia oara daca au toate piesele necesare, mai ales garniturile. Suna frumos la departamentul de piese, acesta  confirma ca nu au pe stoc garnitura de admisie (la inlocuirea termostatului sunt necesare 3 garnituri: una pentru admisie, una pentru EGR, una pentru termostat un oring). Timp de o ora nu am primit nici un raspuns, mecanicul s-a chinuit sa scoata termostatul pe dedsupt, desi in manual era foarte clar ca pe deasupra prin demotarea galeriei de admisie. Domnul de la receptie m-a intrebat in acesta situatie daca este ok sa faca operatiunea pe sus utilizand vechea garnitura, trecusera 2 ore de cand masina era in service, mi-am dat acceptul verbal.

Chestia care mi sa parut stupida ca am rugata sa ma lase sa ma uit cand ajunge la inlocuitul termostatului, deoarece camere pe masinii nu erau puse iar de la locul de asteptare nu se vede nimic doar spatele masinii, raspunsul a fost ca se intra in service doar in prezenta lui si doar pentru foarte putin timp. In acest timp am contactat telefonic toti dealerii din Bucuresti si Pitestii pentru a intreba daca au piesa respectiva pe stoc, toti au spus ca nu exista, asa ca am comandat una aftermarket de la epiesa (domnul de la receptie nu mi-a oferit nici o alta varianta pentru a rezolva problema, nici nu s-a facut ca ar incerca sa o rezolve ). M-am prezentat din nou la receptie si am intrebat care este programul service-ului pentru sambata, mi s-a spus ca este inchis, am inteles si le-am comunicat ca luni o sa ma prezint pentru a-mi inlocui garnitura, mi s-a spus sa nu mai fiu nervos. Am iesit frumos din incapere si la 20 min, domnul de la receptie a venit sa-mi comunice ca programarile sunt blocate pana pe 8 August, dar daca-i contactez telefonic pot sa fiu programat pentru acesta interventie usoara printre programarile de luni sau martii. Activitatea s-a terminat la ora 18, service-ul avand program pana la ora 17:00. La achitarea diferentei intre proforma si factura cu totalul pretul la final sa marit cu 150 RON nejustificat, iar in acel moment norocul meu a fost ca avem oferta pe e-mail.

Nu m-a deranjat ca am stat pana la ora 18:00, dar am fost deranjat cand am luat masina de la service murdara pe plasticele de la baza parbrizului si cu husele de plastic pe scaun si volan. Din motivele enumerate mai sus, o sa termin activitatea de schimbare de garniturii la alt service.

Per total o interactiune prin care un service de marca tocmai si-au pierdut cu client cu doua masinii marca Suzuki.

Scuze pentru postarea lunga.



« Ultima Modificare: 03.Aug.2021, 01:46:29 p.m. de Don Napoleon »
 
The following users thanked this post: ntire2000, enicky, saureign, remarque, gabi males, GoneFishing, mari

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1295 : 07.Sep.2021, 12:53:52 p.m. »
Dupa doua prezentari consecutive in service cu masina personala in ultima perioada doresc sa comunic userilor SCR urmatoarele:

1. Autonet practica un tarif de manopera ridicat pentru clientii post-garantie care vin cu piese achizitionate din afara unitatii si nu mai acorda discount-ul de  10 % membrilor SCR la manopera.
2. Daca achizitionati piesele de la ei, manopera este aproape la jumatate fata de situatia de la pct. 1 si se aplica si discount-ul de 10 % membrilor SCR cu sticker pe luneta atat la manopera, cat si la piese.
3. Nu am primit explicatii cu privire la pct. 1 la intrebarea adresata pe email colegului @bilciu, care figureaza in organigrama Autonet.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline VictorN

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1296 : 07.Sep.2021, 12:59:26 p.m. »
E ilegal sa ai tarif diferit. Faceți o sesizare ANPC.

Trimis de pe al meu KB2003 folosind Tapatalk

 

Offline badmania98

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1297 : 07.Sep.2021, 09:08:38 p.m. »
Nu sunt situații similare în farmacii? Același produs cu preț diferit dacă ai card de reducere sau nu?
Oricum, pentru tariful de la Autonet, eu aș întreba dacă cel pentru cazul în care merg cu piesele mele este cel afișat sau nu?
Dacă este cel afișat asta e. Dacă se face reducere (din cel afișat) dacă cumpăr piesele de la ei e iar OK.
Dacă este un tarif afișat și mi se cere mai mult pe motiv că eu vin cu piesele, nu e OK.
  • Suzuki VITARA ALLGRIP 1.4 BOOSTERJET HYBRID LUXUS 6MT, 2020
 

Offline enicky

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1298 : 07.Sep.2021, 10:10:33 p.m. »
Dupa doua prezentari consecutive in service cu masina personala in ultima perioada doresc sa comunic userilor SCR urmatoarele:
   L-am citat pe @gabineg ptr. ca tot dupa doua vizite la Autonet am constatat  trei probleme, dar acum voi vorbi numai despre una dintre ele:
    Am solicitat un pret ptr. prima revizie la S-Cross si sunt sunat de un reprezentant al service-ului care s-a prezentat  a fi "Bogdan de la Autonet"(?!!!) si ma anunta ca pretul este 850 lei, pret care include, citez "absolut tot-tot-tot-tot-tot-tot" , am incheiat citatul si sa ma decid repede ca el nu mai are locuri libere la programari decat peste 2 saptamaini si pot pierde garantia daca depasesc data de achizitie a masinii.
  Am multumit cu mentiunea ca daca ma decid, voi suna.
Am primit oferta de la Radacini Otopeni cu pretul de 700lei, mai precis 697, pe care evident, n-am refuzat-o, m-au programat exact cand am avut eu timp liber si s-au comportat exemplar.
Ba mai mult, au descoperit o problema la masina, problema ptr.care Autonet imi daduse un diagnostic total diferit, complet in afara situatiei, dar despre asta intr-o alta postare.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: badmania98

Offline VictorN

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1299 : 07.Sep.2021, 10:19:51 p.m. »
Nu zic de reducerea de 10% pt membrii pentru că aceea într-adevăr este legală.
Vorbesc de preț de manopera diferit în funcție de statusul garanției și dacă vii sau nu cu piesele tale.

Adică ținuți cumperi piesele separat și ajungi să plătești cat cel care face revizie cu piese de la ei? Asta e hoție și as depune reclamație la ANPC.

Trimis de pe al meu KB2003 folosind Tapatalk