0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Si poate ca sa nu mai pateasca altii ca mine, sau sa stie ce se poate face, iata update la situatia descrisa cu eroarea vopsire de la Autonet: am fost sunat de catre Seful de Service dupa ce am trimis email catre office@suzuki-autonet.rosi am mers astazi sa se uite la masinuta mea. Mi-a dat complet dreptate si mi-a spust ca ia legatura cu furnizorii de vopsea si cauta o solutie.Pe scurt m-a asigurat ca vor revopsi bara si ca voi fi contactat zilele urmatoare legat de solutionare.
Mi-am infundat portiera si as vrea sa merg la un service Suzuki, mi-am facut o programare la Autonet.
Update, cu ceva intarziere: Intre 11 si 28 aprilie am executat 3 vizite la Autonet, plus una la care a venit tehnicianul de la Glazurit ca sa vada vopseaua si sa isi ia cu aparatul repere pentru preparare vopsea. Pe 27 aprilie am dus masina la revopsit. In ciuda eforturilor, nuanta, desi mai putin ratata ca prima data, tot a iesit diferita de cea originala.Ei au incercat, dar tocmai asta ma sperie, sa n-au reusit in aceste conditii sa obtina nuanta. Eu am ramas cu masina cu diferenta de nuanta si cu ideea ca daca se intampla din nou, unde o vopsesc?! Atitudinea dupa ratare nuanta originala a sefului de service de la Autonet a fost foarte ok, dar nu te mai ajuta cand pleci cu masina cu nuante diferite. Dar am vrut sa spun...Sunt dezamagit de impotenta tehnica in 2016. Atat! PS-- Daca vreun coleg ghinionist a avut accident si a vopsit acest Horizon Orange de pe NEw Vitara undeva ( chiar si la Autonet, dupa 28 aprilie) si i-a iesit bine, il rog sa ne spuna aici. Eu m-am amarat destul in acest proces!Multumesc.