Autor Subiect: AutoNet service Bucuresti - Giulesti  (Citit de 272279 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Online NicNic

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1090 : 29.Apr.2014, 04:14:30 p.m. »
Un plus la nota pentru Autonet.
La revizia de azi, au gasit un bec de la lampa ceata spate ca fiind ars. L-au inlocuit fara sa ma intrebe.  :-?
Problema o stiam si eu dinainte, dar am uitat sa o spun la predarea masinii. Insa baietii si-au facut datoria. :good:
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline suzukica

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1091 : 29.Apr.2014, 09:14:18 p.m. »
Cică e promoție la revizie!
 

Online NicNic

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1092 : 29.Apr.2014, 09:21:42 p.m. »
Revizia cui?
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline rexkrokiDAU

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1093 : 29.Apr.2014, 10:25:23 p.m. »
Oricum, prima si cea mai importanta verificare a unei masini este facuta de utilizatorul ei!
Cel putin, eu merg la service decat daca stiu ca trebuie, din postura de utilizator cu ceva experienta la masini si inginer mecanic ...

Corect, dar nu aceleasi cunostinte le are sa spunem cineva de sex opus si care a terminat filozofia, de exemplu.  :)
Eu cred ca sunt binevenite aceste initiative, dincolo de componenta marketing, care e evidenta.

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1094 : 29.Apr.2014, 10:34:45 p.m. »
Discutia a mai fost, nu cred ca are rost. Dupa stiinta mea, e singurul dealer care are asemenea initiative, pe langa cele nationale ale Suzuki-Romania. Cine doreste, merge, cine nu,  nu. E la fel ca la medicul de familie care te invita la analize o data pe an. Te duci sau nu, e hotararea ta si riscul tau.

Sent using Tapatalk 2

  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Online NicNic

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1095 : 29.Apr.2014, 10:55:45 p.m. »
Si eu sustin ideea ca e o initiativa in folosul utilizatorului. Doar ca in cazul meu, putin aparte, am primit un mesaj ca pot face o verificare a masinii la numai 5 zile dupa ce o vor revizui. Cam straniu.
Altfel, sustin cu tarie ca orice sofer (sau conducator auto) stie cel mai bine daca ii merge masina bine sau nu! Cat de buna ar fi  initiativa dealerului (am mai spus-o deja),  soferii  ar trebui sa fie atenti la comportamentul masinii si sa reactioneze cat mai prompt.
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline suzukica

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1096 : 30.Apr.2014, 07:55:03 p.m. »
Revizia cui?
Dacă te duci în perioada 5-30 mai 2014 și îti faci revizia la suzuki SX4 spre exemplu!
 

Online NicNic

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1097 : 01.Mai.2014, 07:21:32 a.m. »
@ suzukica:
Eu am primit un SMS de la Autonet, in care eram anuntat despre aceasta campanie ce se va desfasura in perioada 05-31 mai.
Campania consta in efecuarea unor verificari gratuite. Ai mai jos, repetat, mesajul primit si de alti colegi.

Sa revenim la topic. Azi am primit urmatorul SMS:

Stimate Client, AUTONET-SUZUKI TI-A PREGATIT O SURPRIZA!Intre 05 si 31 Mai beneficiezi de o VERIFICARE GRATUITA a autoturismului tau!PROGRAMARI la:021/221.91.38

Sent using Tapatalk 2


  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline bisti

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1098 : 06.Mai.2014, 11:24:31 p.m. »
Tin sa multumesc Autonet si in special lui Radu Ilie + mecanicului ( scuze ca nu am retinut numele) pentru verificarea corecta a masinii si a problemelor reclamate.
 

Offline sanduraveica

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1099 : 11.Iul.2014, 12:16:05 p.m. »
       Am avut probleme la Ignisul meu de doua ori, odata cu ceva tablaraie si a doua oara cu senzorul de viteza. In ambele situatii am avut parte de servicii ireprosabile. Ii multumesc domnului Popescu de la daune si domnului Ciprian pentru ajutorul dat, plus ca am beneficiat si de acea campanie. La senzorul de viteza chiar nu stiam ce sa fac, am gasit nr. de telefon al domnului Ionut Bilciurescu si am avut noroc, s-a rezolvat.  Ii multumesc chiar, a fost un ajutor venit exact cand trebuia. Si nu in ultimul rand, dar am scris in ordine cronologica Dragos Dombrovski  a fost foarte amabil prin profesionalismul de care a dat dovada si a organizat rezolvarea problemei.
  • Ignis