Problema a fost in felul urmator. Inginerul Radu Ilie mi-a zis din prima ca, de obicei nu se aproba schimbarea a doua piese identice pe garantie. A vorbit la telefon cu dl. Dragos Iancu, de la Suzuki Romania, care i-a zis sa faca dosarul de garantie pentru ambele, ceea ce a si facut. In paralel, mi-a deschis si o fisa de sevice pentru inlocuirea unui singur amortizor (cu care am fost de acord, nedorind sa am un amortizor nou si pe celalalt curs). De altfel, functional, pe masurate, cele vechi aveau peste 90 % eficienta.
Din service am plecat fara factura si fara niciun act, intrucat nu am platit nimic pentru lucrare. M-am angajat in schimb ca voi plati schimbarea celui de-al doilea amortizor, in caz ca nu se aproba schimbarea lui in garantie.
Cand voi ajunge la service, voi solicita copii dupa toate actele (dosar de garantie, refuzul schimbarii celui de-al doilea) si abia dupa aceea le voi plati lucrarea. Urmand sa-mi recuperez banii (sper) printr-o actiune revendicativa.