Colegul
ne-a raspuns clar ca nu vrea
GPL pe masinuta.
Desi calitatea serviciilor o consider la acelasi nivel, nu am auzit multe plangeri la Suzukiuri sa vina ruginite din fabrica iar la Sandero am un exemplu apropiat, totodata, aceeasi persoana avea o problema in momentul cand vira maxim o directie, avea senzatia ca roata ar atinge protectia interioara ...
Observ ca diferenta nu este extrem de mare intre portbagaj. Sandero avand
320l iar Ignis 2WD
267l. Ambele intra in categoria Jimny dar Ignisul are forma mai patratoasa implicit este foarte usor sa aranjezi lucrurile in spate. Eu nu prea car cu ea nimic, dar la un moment dat am cumparat cateva cuburi de poliester pentru o izolare interioara. Am ramas uimit de cate au incaput si cat de bine. Am si poza daca ma chinui putin.
Trecand peste calitatea serviciilor, eu consider ca Ignisul nu are probleme si ca, asa cum am mai spus, in momentul de fata nu exista ceva mai bun sau aproape ce poti cumpara. Minusurile Ignisului sunt chestii mici dar se aduna:
- lipsa actionare ridicare geamuri pe impuls
- lipsa senzor de ploaie (apare in brosura de accesorii)
- lipsa manere in plafon in spate (pentru mine este cel mai mare minus pentru ca foloseam foarte mult)
- lipsa lumina in portbagaj (fiind prezent in alte regiuni)
- lipsa oglinzi rabatabile electric si cutie automata (ambele fiind prezente in alte regiuni)
- rezervor (benzina si lichid parbriz) cam mici (nu este atat de deranjant eu avand consum 6.3 in Bucuresti, bara la bara (2/5zile) cu A/C dar o mai scot din oras in weekend.
Ce toata lumea ignora, este raza de intoarcere a acestei masini. Tare v-as recomanda, la o intalnire, sa imi ceara careva masina si sa se invarta putin in cerc si sa o parcheze prin locuri dubioase. Este distractiv ... cum te-ai plimba cu un carucior de Cora.