Autor Subiect: Guide me home Lights?  (Citit de 6417 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline dacbuc

Re: Guide me home Lights?
« Răspuns #10 : 17.Dec.2018, 04:23:57 p.m. »
Un modul pentru incuierea/descuierea usilor la punerea/luarea contactului se poate monta ulterior (mai ales daca este instalat si cel pentru geamuri si oglinzi).
  • Vitara Passion Mild-Hybrid AllGrip
 
The following users thanked this post: Meltdown

Offline Blitzu

Re: Guide me home Lights?
« Răspuns #11 : 17.Dec.2018, 04:27:35 p.m. »
Merci adminului care a polizat posturile "poluante" de mai sus.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 

Offline razordan88

Re: Guide me home Lights?
« Răspuns #12 : 17.Dec.2018, 04:30:13 p.m. »
Un modul pentru incuierea/descuierea usilor la punerea/luarea contactului se poate monta ulterior (mai ales daca este instalat si cel pentru geamuri si oglinzi).
Modulul pentru incuiat il am si eu si ma bate gandul in viitor la modulul pentru pliat oglinzi desi mi se pare riscant la capitolul garantie. Eu decuplez modulul de incuiat cand merg la revizii...
Dar nu inteleg de ce nu au fost incluse din start ca sa nu ne mai complicam noi cu module si nebunii. Ca pana la urma pe automatizarea masinii (presupun ca e un fel de SCADA) poti actiona orice si il poti conditiona de un anumit parametru (de exe. plierea oglinzilor la semnal deschidere, etc).
  • Vitara S Allgrip AT
 

Offline tac

Re: Guide me home Lights?
« Răspuns #13 : 17.Dec.2018, 05:29:44 p.m. »
Voi nu a-ti prins la mare gheata pe masina de cativa mm buni?
Oare cum s-ar comporta oglinzila la atat gheata depusa pe ele daca s-ar deschide cand pornesti motorul sa poti dezgheta masina?!
La logan deschid usa dupa ce reusesc sa sparg gheata de jur imprejur, doar tragand de maner nu reusesc.
  • Vitara 1.6 Spirit 2WD benzina
 

Offline Blitzu

Re: Guide me home Lights?
« Răspuns #14 : 17.Dec.2018, 07:40:51 p.m. »
Deocamdată am gasit asta dar din pacate nu e plug&play,deci trebuie "macelarit" si nu da bine la garantie.
Mai au si alte module pe site,ex. Cornering  lights

http://www.auto-trend.ro/product/follow-me-home-lumini-de-urmarire/

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 
The following users thanked this post: RobertU

Offline dacbuc

Re: Guide me home Lights?
« Răspuns #15 : 17.Dec.2018, 10:33:19 p.m. »
Ma intreb daca nu ar fi bune si DRL-urile pentru functia de 'follow-me-home'? Ar proteja intr-o oarecare masura si bateria, avand consum mai mic.

Ma gandesc ca se poate concepe un modul care sa mentina aprinse DRL-urile pentru un timp dupa luarea contactului.  :cof: :-?
  • Vitara Passion Mild-Hybrid AllGrip
 

Offline enicky

Re: Guide me home Lights?
« Răspuns #16 : 18.Dec.2018, 01:07:27 a.m. »
... Vitara are sau se poate activa optiunea de Guide me home Lights.
Voi nu a-ti prins la mare gheata pe masina de cativa mm buni?
blocarea automata a usilor..hmm...
in schimb.....ridicare geamuri... =(( sau pliere oblinzi....
Citat
Oare cum s-ar comporta oglinzila la atat gheata depusa pe ele daca s-ar deschide cand pornesti motorul..
  Si sa mai dau un "citat" al unui posesor de Vitara, foarte suparat, acum trei ani, ca masina lui, fiind varianta cool, "NU are oglinzi incalzite".
 Posesorul despre care vorbesc sunt chiar eu ! La momentul achizitiei am fost informat(n-am mai povestit atunci pt. ca nu stiam care este de fapt adevarul) ca masina are oglinzi electrice, pe care le-am verificat, functionau, dar si incalzite, optiune care functioneaza la actionarea dezaburirii lunetei. Sau asa am inteles eu, aici am dubii, posibil ca in euforia momentului am scapat acest detaliu. Cert este ca oglinzile nu erau incalzite, le-am schimbat eu mai tarziu si acum sunt.
  Analizand lucrurile la rece, imi dau seama ca, de fapt, masinile trebuie sa le luam ca atare : constructorul asa le-a proiectat, evident ca deciziile lui au avut o baza cand a decis sa nu puna oglinzi incalzite pe cool, sau incuierea usilor, sau ridicarea geamurilor la inchiderea masinii, si mai pot insira si alte optiuni.
    Poate unele optiuni nu i s-au parut utile, poate unele ridicau costul masinii, poate unele nu se folosesc in zona de provenienta a modelului, poate pe unele le-a pus pe un model cu echipare superioara pt. a-si ridica vanzarile, poate unele le-a pus dar nu actionate automat ci manual.
   Incuierea usilor din interior a facut-o cu comutator, dar de ce ? N-a explicat(normal!) dar sigur a avut un motiv ! Eu am pus alarma pe masina si la pornirea motorului se incuie usile. Nu va inchipuiti ca alarma originala este extraordinara, ca va pacaliti singuri, este cea mai simpla posibil.
   S-au acris sute de pagini despre start-stop, ca nu e bun, ca este enervant, ca strica bateria si consuma electromotorul( :-))), dar el, constructorul,  a conceput sistemul cu un buton de anulare in bord, buton de care multa lume s-a plans ca este incomod de utilizat, ca uiti sa-l apesi, ca trebuie sa apesi cu doua maini pe el si astfel periclitezi.... Sunt convins ca proiectantul nu s-a gandit ca romanii vor fi atat de lenesi(hai sa recunoastem!) incat nu vor sa apese pe un amarat de buton !!
  Deci, daca ne-am fi dorit cu adevarat aceasta multitudine de optiuni, sigur n-am fi cumparat Suzuki !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: Guide me home Lights?
« Răspuns #17 : 18.Dec.2018, 09:14:53 a.m. »
Recunosc ca ma amuza (teribil) aceste discutii...

Din ce am observat, noii proprietari de Suzuki au ajuns la aceasta marca cautand un bun raport intre pretul platit (in general sub 20k Euro) <> fiabilitate (sa tina, ca nu se stie) <> dotari (aici intra si 4x4); ei vin ori de pe masini noi, din aceeasi gama de pret sau mai ieftina, ori de pe masini SH cu un pret de lista (=de nou) superior modelelor Suzuki. Pe aceste masini cu care sunt familiarizati mai mult ca sigur ca exista multe asemenea dotari, dar nu exista altele (unele mult mai importante, zic eu - ESP, navi, radare/franare proactiva, securitate pasiva superioara etc) si mai mult ca sigur ca nu aveau 4x4 (bashca unul corect/cat-de-cat capabil).

Interesant mi se pare si faptul ca nu prea am vazut opinii din partea colegilor care nu sunt la primul lor Suzuki. De ce oare? Poate pentru ca sunt deja familiarizati cu oferta (in general) corecta a Suzuki si poate sunt constienti de progresul acestui producator (mic, de altfel) in ultimii ani - daca e sa ne uitam la fapte, noua Vitara este primul model Suzuki tehnologizat; in conditiile in care producatorii mari (dintre cei de care e plina Romania de SH-uri) aveau 10-15 (poate chiar 20) ani de experienta in diferite sisteme (navi, securitate pasiva&activa), de abia pe Vitara Suzuki si-a definit propria solutie Navi (SLDA-ul ce inca mai are loc de maturizare) si celelalte sisteme de securitate, ce s-au raspandit ulterior si in restul gamei.

Un alt aspect amuzant il gasesc a fi asta cu presupusele costuri de implementare a diferitelor optiuni (costuri ce par mici pentru unii) - o fi Suzuki un producator mic, dar tot global trebuie sa gandeasca la fiecare implementare de genul; asta presupune sa identifice solutiile, sa gaseasca furnizori, sa le testeze compatibilitatea in conditiile in care fabrica acelasi model in fabrici diferite samd. Or, atunci cand aceste cereri sunt in general apanajul nivelului de sofisticare al europenilor (as indrazni  sa spun ca mai mult al est-europenilor, dar nu ma risc ;) ), iar piata europeana reprezinta pentru Suzuki doar 8-9%, parca intelegi logica japonezilor de a face rabat la unele dotari (pentru cine este familiarizat cat-de-cat cu fenomenul auto, consider demn de mentionat exemplul altui producator japonez relativ mic - Subaru - care, tot la doleantele europenilor, s-a gandit sa ofere un motor diesel, complet nou pentru marca, si si-au blestemat dup'aia zilele cu ce probleme au avut cu el si cum s-a modificat ulterior piata diesel-urilor). Sa mai adaugam si faptul ca grosul volumului de vanzari Suzuki vine de pe urma pietei asiatice unde, trecere de la bicicleta/scuter/motocicleta la un autoturism (cat mai chel la dotari) este o super-evolutie pentru respectivii consumatori, si, astfel, parca avem o privire de ansamblu mai corecta asupra problemei.

Stiu ca (in teorie, cel putin) clientul dicteaza, dar cautati sa vedeti si big-picture-ul cand aveti dileme d'astea...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, toma, badmania98

Offline dacbuc

Re: Guide me home Lights?
« Răspuns #18 : 19.Dec.2018, 09:01:24 a.m. »
Mie, dintre toate, imi pare util modulul pentru 'cornering lights'. Si are si 'follow-me-home'.
Ma gandesc ca montat 'la ei' ar trebui sa nu afecteze garantia...

@shpeedy tocmai asta e ideea: este o masina cu un raport optim pret/calitate/dotari si care permite prin astfel de upgrade-uri modulare ulterioare, personalizarea conform trebuintelor (piticilor) posesorului. Nothing wrong here.
  • Vitara Passion Mild-Hybrid AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: Guide me home Lights?
« Răspuns #19 : 19.Dec.2018, 10:31:05 a.m. »
@dacbuc: exista riscul sa nu fi inteles ce am vrut sa spun (cel putin o parte) - raspunsul meu era la adresa celor care au pretentia de la Suzuki sa ofere respectivele optiuni, nu a celor care-si adauga singuri diferite module pentru a obtine respectivele optiuni...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X