Autor Subiect: Schimbatorul "agata" la trecere in treapta 1?  (Citit de 13427 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Online cristidav

Re: Schimbatorul "agata" la trecere in treapta 1?
« Răspuns #70 : 24.Feb.2021, 11:54:48 a.m. »
Te referi cumva pornitul de pe loc in viteza 2 ? Caci altfel nu vad care ar fi problema sa mergi in viteza 2 in coloana, merg constant cu masina mea 1.6. Si cu atat mai mult nu prea vad de ce la 4x4 ar fi mai de impact decat la 4x2  :dknw:
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline teutzue

Re: Schimbatorul "agata" la trecere in treapta 1?
« Răspuns #71 : 24.Feb.2021, 12:02:56 p.m. »
La 4x2 poti cu a2-a lejer sa si pleci. Cu 4x4 face destul de urat. Stiu ce spun conducand zilnic si 4x4 si 4x2. Poti incerca la test drive sa simti pe pielea ta ce vreau sa zic.

Deci: cu 4x4 fortezi tare daca pleci de pe loc cu a2-a (gandeste-te ca ai si cardan si diferential care ambele trebuie antrenate cand motorul merge subturat - are sens acum vibratia?). Fortezi si cand vrei sa accelerezi sub 20km/h. Se simte vibratia. Nu o spun eu, masina se comporta asa.
  • Yaris Cross HEV 2024, Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
Ex: S-Cross 2013, Mitsubishi Colt 1.1
 

Offline VictorN

Re: Schimbatorul "agata" la trecere in treapta 1?
« Răspuns #72 : 24.Feb.2021, 12:03:44 p.m. »
Nu e vorba de pornitul de pe loc. Discuția era despre mersul cu cu 5-10, mai exact retrogradare din a3a de exemplu într-a doua la 10km/h. Cum ai pus piciorul pe accelerație cu tremură ca piftia. Trebuie sa o ții din ambreiaj pana își întra în joc, sau sa o retogradezi in viteza 1.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk

 

Christian 1

  • Vizitator
Re: Schimbatorul "agata" la trecere in treapta 1?
« Răspuns #73 : 24.Feb.2021, 12:05:27 p.m. »
Clar intr-o treapta inferioara,dar turat, decat intr-una superioara subturat!
 

Offline enicky

Re: Schimbatorul "agata" la trecere in treapta 1?
« Răspuns #74 : 24.Feb.2021, 12:21:40 p.m. »
Nu e deranjant cand in coloana fortezi treapta a2-a avand 4x4?
 Dupa cum zice Laurentiu, ar fi indicat sa fie viteza mica (mica pentru tr.2 si destula pt tr.1) sa poti schimba fara probleme.
  Mersul in coloana depinde de aprecierea soferului, daca e sau nu cazul sa mai ajunga la aIIa, de preferat o aIa mai lunga, decat o aIIa "tremurata" !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline toma

Re: Schimbatorul "agata" la trecere in treapta 1?
« Răspuns #75 : 24.Feb.2021, 12:48:48 p.m. »
Domnilor, incepeti sa va indepartati de subiect!
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline Laurentiu

Re: Schimbatorul "agata" la trecere in treapta 1?
« Răspuns #76 : 24.Feb.2021, 02:15:09 p.m. »
Mersul in coloana depinde de aprecierea soferului...
Asa este. Eu unul, las o distanta mai mare fata de cel din fatza asfel incit sa pot rula cu viteza constanta in treapta I-a de viteza fara a actiona ambreajul sau chiar acceleratia.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Solange

Re: Schimbatorul "agata" la trecere in treapta 1?
« Răspuns #77 : 15.Ian.2022, 11:37:19 a.m. »
A mea agata doar la a doua si doar de la 1 la 2 nu si de la 3 la 2. Si uneori a intaia intra mai greu, uneori trebuie sa o opresti total ca sa intre ori sa o iei usurel cu a doua.
La service mi-au spus ca timoneria nu se regleaza, se poate doar inlocui. Am retinut ca e vorba de vreo 600 lei. Am intrebat daca schimbarea ei ar oferi o garantie ca nu ma agata si au zis ca e posibil sa agate in continuare. Asa ca au mers pe gresare, care nu a produs vreo modificare. Gresarea inseamna ca dau cu un spray pe locul unde vin bucsele timoneriei. Iar din spray a sarit o gramada de ulei pe blocul motor, am fost nevoit sa il spal local.
Mai stiu pe cineva care pe acest motiv a schimbat ambreiaj pe garantie la Radacini dat tot fara efect.
Inteleg ca asa merg ele, e ca la batrana Dacie trebuie sa o cunosti si sa stii cum sa o iei. Odata invatata zici ca merge chiar bine

LE Mai adaug ca agata mult mai rau cand masina e rece, dupa care isi mai da drumul.
  • SX 4 S Cross
Suzuki - A Way of Life, but not a good one
 

Offline VictorN

Re: Schimbatorul "agata" la trecere in treapta 1?
« Răspuns #78 : 15.Ian.2022, 11:56:29 a.m. »
Asta pentru că agata din cutie. Așa e designul ei, e o cutie de viteze de buget.
Problema este că uneori nu vrea sa intre in treapta 1 și atunci trebuie sa scoți pe neutru și să calci din nou ambreiajul, altfel nu intră.
E bine de știut lucrul asta pentru că apare cu o frecventa foarte scăzută, in 60.000km mi s-au întâmplat de mai puțin de 10 ori.


Trimis de pe al meu KB2003 folosind Tapatalk

 

Offline piticu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 11
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Schimbatorul "agata" la trecere in treapta 1?
« Răspuns #79 : 19.Mar.2022, 03:23:14 p.m. »
Am cumparat masina acum 2 saptamini, SH, 68000Km. Inca de la drive test am semnalat intrarea "usor dificila" in primele doua trepte, (veneam dupa VW, unde schimbam cu unghia, aproape) dealerul mi-a spus ca "e uleiul rece  :-O" (de parca vorbeam de tractoare...) Dupa 1000 km m-am obisnuit deja, dupa 20 de minute de condus se diminueaza, probabil ca la vara va fi insesizabil; dupa ce am citit parerile Dvs. ma bucur ca nu e ceva in neregula la masina mea, si ca este o usoara nemultumire generala. In timp ne obisnuim cu toate melicurile astea  :good:
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 All Grip 2016