0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Am citit si vad aici si nu vad sensul sa retrogadezi de la aIIa la aIa, doar ca frana de motor pe gheata/zapada.In rest incercati sa faceti toate schimbarile de trepte trecand prin punctul mort si sigur nu va mai agata.
...am patit si eu de vreo 2-3 ori ca nu mi-a intrat in a-1-a, stand pe loc, la semafor de exemplu, am plecat cu 2 si apoi am mai exersat intratul in treapta 1
Citat din: FritzVonSpritz din 24.Feb.2021, 08:15:43 a.m....am patit si eu de vreo 2-3 ori ca nu mi-a intrat in a-1-a, stand pe loc, la semafor de exemplu, am plecat cu 2 si apoi am mai exersat intratul in treapta 1 In astfel de cazuri, introduci schimbatorul in treapta 2 si apoi va intra in treapta intii dupa care poti pleca linistit de pe loc fara sa mai patinezi ambreajul....
.... ramane la latitudinea celui aflat la volan.Cat despre schimbat din 2 in 1, uneori, daca te afli in coloana si mergi cu 5-10 km/h, treapta a 2-a e cam mult si tremura masina, atunci clar trebuie sa ii dai treapta a I-a.