Autor Subiect: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4  (Citit de 35186 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #70 : 05.Mar.2019, 09:45:59 a.m. »
Mai conteaza mult si cuplul, iar miniturbo e superior
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ntire2000

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #71 : 05.Mar.2019, 09:47:07 a.m. »
Pentru (evident) neavizați:
- dețin Ignis-ul de 1.3 și 90 cp
- 1.0 trage exact cu 20cp mai bine decât Ignis-ul

Deobicei și din nou se vorbește pe netestate, in gen pop.

nici macar n-ai habar ca ignisul tau are 93 de cp.
cu 90CP n-a existat niciun model de 1.3 https://www.auto-data.net/en/suzuki-ignis-model-1890#Ignis%20II

si caii aia stii ca uneori sunt doar pe fisa tehnica, nu?
nu prea îi poti numara pe degete.
ca si consumul.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #72 : 05.Mar.2019, 09:48:18 a.m. »
Da, depinde daca sunt trasmisi toti la roata sau se mai pierd pe angrenaj
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ntire2000

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #73 : 05.Mar.2019, 09:48:50 a.m. »
Mai conteaza mult si cuplul, iar miniturbo e superior

si deasemenea mai conteaza si softul care de multe ori tempereaza pornirile soferului.
acum 15 ani nu cred ca softul avea atâtea limitari ca astazi.

PS: care aveti ocazia luati o putoare de wagon r sau agila care au motoare lenese datorita faptului ca sunt limitate din constructie sa consume putin si dezactivati debitmetrul ca sa vedeti cum zboara dupa aia.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #74 : 05.Mar.2019, 09:54:13 a.m. »
Hai pe bune, compari motorul 1.3 aspirat cu 1.0 turbo?
Am avut si eu motorasul ala pe swiftul din 07 si era intr-adevar un pic fasnet 1-a , - a 2-a , dupa care se plafona repede si singurara realizare era, daca-l turai bine, sa urle ca un foen.
Eu consider ca 1.0 t e adecvat pe swift, datorita greutatii reduse a masinii si total neadecvat pe vitara mai grea cu 300 kg
Din oferta actuala singurul motor fasnet pe vitara e 1.4 t
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ntire2000

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #75 : 05.Mar.2019, 09:58:11 a.m. »
nu am zis ca motorul de 1.0 nu e bun, e ok pentru orice alt model dar nu pe vitara.
pentru ce poate el modelul asta e prea mare.
pentru vitara cel mai potrivit e cel de 1.6 aspirat, 1.4 banuiesc ca fost un compromis pentru mediu .

LE: nu vad de ce nu am fi.  :)
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #76 : 05.Mar.2019, 09:58:46 a.m. »
Daca ai editat nu mai sunt de acord decat partial, adica numai cu prima fraza
1.6 e puturos comparativ cu 1.4 t
Le-am condus pe ambele
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline steph

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #77 : 05.Mar.2019, 10:26:49 a.m. »
Am condus de la Suzuki mai multe motoare. 1.2 pe Swift, 1.6 pe Viatara, 1.4 pe S-Cross si am testat 1.0 pe Vitara.

Daca la S-Cross am ales din start 1.4 acum cand bugetul e limitat, pe Vitara am mers pe 1.0. Daca eram pus in situatia asta inainte de facelift si trebuia sa merg pe 1.6 cred ca spuneam pas.

1.0 e departe de a fi optim dar e un compromis acceptat.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Lerua07

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #78 : 05.Mar.2019, 07:57:59 p.m. »
Toata lumea vrea motor cu mult "zvac" : cuplu mare si multi CP, disponibile de la turatii cat mai scazute, plus consum cat mai mic. Dar toti uita pe ce drumuri circulam in Ro, si ca putem circula optim si cu un motor de 50 de cp la ce drumuri si trafic avem.  :D
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, ambmihai, croco

Offline toma

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #79 : 05.Mar.2019, 08:32:15 p.m. »
Domnilor, discutia se duce pe o panta abrupt descendenta. Ultimele pagini, cu mici excepcitii, ar merita mutate la "pacalici".  Deocamdata nu mut nimic dar sper sa reveniti la un nivel care sa faca topicul "frecventabil". Multumesc
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain