Autor Subiect: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4  (Citit de 35184 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Auctor

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #60 : 04.Mar.2019, 10:33:47 p.m. »
Eu fiind pasionat de avioane, vreau din cand in cand, sa iau motorul de 1.0 de pe Vitara si sa-l pun pe avion. Am vazut/auzit eu ca se poate.

Nu stiam ca Suzuki foloseste motoarele de 1 litru (3 cilindri) de la Ford.

Asta da noutate.

Evident ca nu foloseste motoare de la Ford, dar cel in 3 cilindri  e clar inferior celui in 4. Acuma depinde de ce doresti si la ce-l folosesti. Cand mi-am luat masina din Bistrita am venit cu un amic cu un Ecosport de 1.0 . Efectiv nu exista termeni de comparatie intre motoare.
  • IGNIS
Brainstorming...the...
IGNIS Log
 

Offline Auctor

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #61 : 04.Mar.2019, 10:36:58 p.m. »
Eu am auzit/citit/aflat ca motoarele se produc in Japonia, in fabrica lor dintre dealuri. Dar acum daca colegii nostri zic ca-i facut de Ford, pot eu sa ma opun la asemenea opinii?

In rest efectiv ma lasa rece, am o garantie de 10 ani care-mi este suficienta. Iar masina va fi la fel de vandabila si peste 5 ani.


@Auctor Se referă omul la arhitectură. Deși nu ar fi o surpriză, având în vedere că diesel erau de la Fiat.

Sunt mai multe motoare in 3 cilindri, nu doar de la Ford. Ei au copt-o grav nu cu arhitectura in sine, ci cu proiectarea. Sistemul există de 60-70 ani lejer, iar Suzuki are experiență de vreo 50, deci nu mă aștept la surprize. Exceptând bizareriile care apar la orice componentă de complexitate mare, ca un ICE, vezi săracul @remarque


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • IGNIS
Brainstorming...the...
IGNIS Log
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #62 : 04.Mar.2019, 11:05:42 p.m. »
N-am zis ca e ford, am zis ca ford a fost primul care a folosit la scara larga motorul in 3 cilindri, vb de ecobustul de 1 l
Oricum ai da-o motoare de cilindree mica cu relativ multa putere nu cred ca rezista cu mult peste garantie
Sa ma ierte talibanii marcii
Nici ala de 1.4 nu e mai breaz, dar macar are 4 cilindri, asa ca-i cresc sansele de supravietuire.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: ntire2000, Lerua07, kellogs

Offline ntire2000

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #63 : 05.Mar.2019, 12:41:16 a.m. »

In rest efectiv ma lasa rece, am o garantie de 10 ani care-mi este suficienta. Iar masina va fi la fel de vandabila si peste 5 ani.


vise placute în continuare.  :)

iar ca o remarca, am comparat motorul de 1.4 boosterjet fata de 1.3 (M13A) de pe ignisul de acum 13 ani.
e ok, trage bine, merge frumos, cursiv, nu am ce sa-i reprosez, dar totusi.... parca nu are zvâcul celui de 1.3... (e normal, si huiduma e mai grea)
cu ala de 1.3 am lasat niste beemvisti la semafor cu gura cascata (e adevarat ca aveau niste coapte de peste 15 ani, dar totusi motor de bmw), cu asta de 1.4 nu cred ca tine figura (cu toate ca o sa încerc - daca ma fac de râs asta e).
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Auctor

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #64 : 05.Mar.2019, 01:00:58 a.m. »
Nu ai nici o treaba cu topicul sau vreo referinta la Vitara 1.0 2WD Automata, drive-test sau similar.

Daca-ti cauti masini de liniute iti recomand forumurile sau grupurile de facebook dedicate.

Sanitarium



In rest efectiv ma lasa rece, am o garantie de 10 ani care-mi este suficienta. Iar masina va fi la fel de vandabila si peste 5 ani.


vise placute în continuare.  :)

iar ca o remarca, am comparat motorul de 1.4 boosterjet fata de 1.3 (M13A) de pe ignisul de acum 13 ani.
e ok, trage bine, merge frumos, cursiv, nu am ce sa-i reprosez, dar totusi.... parca nu are zvâcul celui de 1.3... (e normal, si huiduma e mai grea)
cu ala de 1.3 am lasat niste beemvisti la semafor cu gura cascata (e adevarat ca aveau niste coapte de peste 15 ani, dar totusi motor de bmw), cu asta de 1.4 nu cred ca tine figura (cu toate ca o sa încerc - daca ma fac de râs asta e).
  • IGNIS
Brainstorming...the...
IGNIS Log
 

Offline steph

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #65 : 05.Mar.2019, 01:06:41 a.m. »
e ok, trage bine, merge frumos, cursiv, nu am ce sa-i reprosez, dar totusi.... parca nu are zvâcul celui de 1.3... (e normal, si huiduma e mai grea)

Sunt doua variante in cazul asta. Ori ai ceva sub acceleratie, ori e frana de mana trasa.  :happy:
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 
The following users thanked this post: ntire2000, Utilizator_Anonim

Offline ntire2000

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #66 : 05.Mar.2019, 09:18:25 a.m. »
Nu ai nici o treaba cu topicul sau vreo referinta la Vitara 1.0 2WD Automata, drive-test sau similar.

Daca-ti cauti masini de liniute iti recomand forumurile sau grupurile de facebook dedicate.


comparam ceea ce detin eu momentan si cu care pot face comparatii mai mult sau mai putin obiective.
daca un motor de 1.4 boosterjet e cam echivalentul unuia de 1.3 de acum 15 ani acela de 1.0 banuiesc ca e mult mai lenes.

iar modul în care-mi folosesc eu masina, la liniute sau mers la piata e fix problema mea.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline ...

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #67 : 05.Mar.2019, 09:29:44 a.m. »
Dacă faci liniuțe în afara unui circuit închis, nu mai e doar problema ta...
 
The following users thanked this post: toma

Offline Auctor

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #68 : 05.Mar.2019, 09:43:23 a.m. »
Pentru (evident) neavizați:
- dețin Ignis-ul de 1.3 și 90 cp
- 1.0 trage exact cu 20cp mai bine decât Ignis-ul

Deobicei și din nou se vorbește pe netestate, in gen pop.
  • IGNIS
Brainstorming...the...
IGNIS Log
 

Offline ntire2000

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #69 : 05.Mar.2019, 09:43:51 a.m. »
acuma daca prin plecat de la semafor un pic mai aspru unii înteleg liniute, discutia chiar nu-si mai are rostul.

  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού