Autor Subiect: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4  (Citit de 35174 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Joe White

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #40 : 15.Ian.2019, 04:05:33 p.m. »
Prieteni, conduc Vitara 1.0, 2wd si va spun sincer ca ptr "city" este perfecta.
Just have fun 😀
  • Vitara fl 1.0 Passion 2wd 5mt
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14541
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #41 : 16.Ian.2019, 07:47:53 p.m. »
Vă rog sa ramaneti la subiect si sa nu o luati razna. Multumescl
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 
The following users thanked this post: NicNic, toma

Offline Blitzu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #42 : 18.Ian.2019, 08:56:15 p.m. »


Prieteni, conduc Vitara 1.0, 2wd si va spun sincer ca ptr "city" este perfecta.

Mai ai si una 1.4 pentru extra-urban ?
Sorry pt off-tipic dar nu m-am putut abtine.
No offence



Sent from my SM-G935F using Tapatalk

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline ntire2000

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #43 : 18.Ian.2019, 11:53:30 p.m. »
O sa fac valuri probabil cu urmatoarea afirmatie : daca pica turbina in garantie , sunt absolut sigur ca nu o vor schimba gratis. Vor proceda cum procedeaza in toate cazurile adica in 80-90% din cazuri : Este in garantie piesa dar doar anumite ansambluri sau subansambluri ale piesei fac obiectul schimbului. Si iti baga 3 garnituri acolo ca ar fi in garantie. Sau daca pica turbina dupa 5-6 ani sa zicem , se duce axul sau palele nu mai conteaza si esti inca in garantie , iti vor spune frumos ca nu face obiectul garantiei pentru ca ai exploatat-o incorect , binenteles in urma unor constatari. Ti-o baga pe aia ca este consumabil sau tine de mentenanta etc. Or sa te intrebe daca ai respectat regulile alea minime pentru intretinerea unei turbine , ca stim cu totii ca un motor turbo nu se conduce ca unul aspirat.  Adica astea in principal :

......

Mai sunt cateva dar nu imi vin in minte acum. Oricum principalele si cele mai importante sunt primele 2 liniute. Tu o sa zici , normal , ca da cum sa nu am respectat temeinic , chiar biblic aceste lucruri , chiar daca intradevar ai facut-o sau nu. Dar ei nu sunt asa prosti ca este vorba de bani in final si iti vor spune frumos ca nu este posibil daca ai respectat aceste minime reguli sa pice turbina. In urma constatarii lor , defectiunea respectiva este direct proportionala cu una sau mai multe din liniutele de mai sus. Alea sunt cauzele , punct. Si nu iti acorda garantia. Da-i in judecata. Sau te mai iau si la misto unii , gen : Cat vrei sa te tina? Mai trebuie schimbata si ea. Iti spun ca tot pe banii tai o faci ca nu merita bataia de cap cu ei in final chiar daca ai dreptate. Mai este si cazul cand poate sa pice dupa 10-12 ani daca mai ai masina si atunci obligat tot tu o faci ca oricum nu mai este in garantie. Deci , cu garantie sau fara tot tu o faci , cu exceptia cazurilor cand turbina se defecteaza prematur , in cateva mii de km sau in cateva luni de la achizitia masinii. Acolo nu prea au baietii cum sa o intoarca , pentru ca oricat de mult ti-ai bate joc de ea nu are cum sa pice atat de prematur.

Si acum aruncati cu pietre  :-j

acuma sa fim seriosi, la o masina atat de ieftina (verificati preturile de HU - acolo unde este fabricata, nu ale samsarilor de RO  B-)), cat poate sa coste inlocuirea/reanimarea turbinei dupa 5-6 ani de utilizare?
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Blitzu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #44 : 19.Ian.2019, 12:43:44 a.m. »
@ntire2000
Am observat si eu trendul asta cu frica de turbina ca de draq.

Va zic eu,la Vitara,oricine cu 2 mâini dibace,nu stângi,o demontează intr-o ora,o duce la reconditionat(max 1000 Ron)sau ia alta noua(+/- 2000 Ron) iar după 4 ore,în cazul reconditionarii,ii mai ia 1.5 ore sa o puna inapoi. Zic 1.5 ca trebuie sa schimbe si filtrul de ulei,sa puna ulei,garnituri etc.
Sa va fie frica de ambreiaj de ex. ca acolo nu sunt destule doar 2 mâini dibace,ci in majoritatea cazurilor se ajunge la service,unde va costa manopera+piesele mai mult decat daca ati fi reconditionat un ventilator din metal.
Imi amintesc ultima dată când mi-a picat turbina la BMW(525) 250k km. M-am apucat dimineata,am demontat-o(e nevoie de groapă si mâini de bebeluș,nu ca la Vitara),am dus-o la reconditionat(intre timp am curățat traseul de admisie si intercoolerul) iar după 4 ore și 950 RON m-am apucat de montat la loc,ulei,garnituri etc. Iar la ora 17 eram in proba. 
Cost total +/- 1400 Ron. Nu esti priceput,no problem,mergi la service si mai plătești 6-700 Ron manoperă.
Sunt masini,se mai strica,e normal

Sfat către cei stresați de "caderea" turbinei:
Învățați ce trebuie sa faceti cand "cade",ca sa nu cădeți in cheltuieli de 10x mai mari

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
« Ultima Modificare: 19.Ian.2019, 01:04:23 a.m. de Blitzu »
"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 

Offline boga81

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #45 : 20.Ian.2019, 10:39:55 p.m. »
Acum ai garantie de 10 ani la motor (fara anexe), turbina si transmisie. Poa' sa pice. Se achimba

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline DanL

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #46 : 12.Feb.2019, 04:44:52 p.m. »
Salut
Am remarcat comparatia dpdv al performantelor dar, o comparatie a consumurilor ? ne poate impartasi cineva cam care sunt consumurile reale ( aprox. ) ? nu cele oficiale .... Cred ca si lucrul asta este important de luat in seama la achizitionarea unei masini.
  • Suzuki VITARA ALLGRIP 1,6VVT PASSION MT
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #47 : 12.Feb.2019, 04:48:41 p.m. »
Depinde de cat de grea e talpa.
Eu cred ca motorul de 1 l fiind mai chinuit consuma mai mult extraurban.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline shpeedy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #48 : 12.Feb.2019, 05:25:45 p.m. »
Consumuri reale se pot afla de pe spritmonitor - iti izolezi motorizarea de interes si vezi ce valori medii de consum se obtin...

Dar, pentru ca Vitara cu noul motor 1.0 este proaspat lansat (deci sansele sunt destul de mici de a avea posesori pe spritmonitor), se poate face raportarea la modelul S-Cross ce are ambele motorizari disponibile de ceva vreme: 1.0 vs 1.4...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Blitzu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #49 : 13.Feb.2019, 11:03:43 p.m. »
1.4 Boosterjet AT 8000 km,consum mediu 7.8/100km,drumuri scurte in oras,mod Sport predominant pe  autostrada.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you