Autor Subiect: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4  (Citit de 35167 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline remarque

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #300 : 14.Nov.2019, 02:43:12 p.m. »
Mda, va fi și mild-hybrid la 48 V (cu avantajul de a pastra actualul motor de 1,4 T ?) cât și full-hybrid.

https://www.autoexpress.co.uk/suzuki/vitara/104649/new-suzuki-vitara-hybrid-on-the-way

“We’ll see mild hybrid coming through,” he said. “We’ll use 12-volt systems on smaller cars, and 48-volt on the larger models - this will happen up to 2020.”
Asked whether full-hybrid powertrains would feature in the Suzuki line-up later down the line, Wyatt said: “Yes, but on S-Cross and Vitara. Not Swift and Celerio.”
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline Dogy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #301 : 15.Nov.2019, 07:23:27 a.m. »
Sa intelegem ca Vitara si S-Cross vor mai avea doar motorizarea de 1.4 mild hybrid de 48 de volti (plus varianta full hybrid), iar Swift motorizarea 1.0 mild hybrid de 12 volti. Nu ca ar avea o problema motorul de 1 litru.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline lionking80

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #302 : 15.Nov.2019, 08:40:07 a.m. »
Sa intelegem ca Vitara si S-Cross vor mai avea doar motorizarea de 1.4 mild hybrid de 48 de volti (plus varianta full hybrid), iar Swift motorizarea 1.0 mild hybrid de 12 volti. Nu ca ar avea o problema motorul de 1 litru.
Eu nu inteleg exact asta. Eu cred ca Vitara si S-Cross vor avea 1.0 mild hybrid de 48 de volti (si poate 1.4 mild hybrid de 48 volti).
Mai tarziu va aparea si varianta full-hybrid. Eu asta am inteles.
  • Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet Passion 5mt Allgrip Atlantis Turquoise
 

Offline Marci

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #303 : 24.Nov.2019, 09:30:36 a.m. »
Buna ziua, am o curiozitate urgenta legata de comportamentul motorului de 1.4. Acest motor sufera de turbo lag, daca are, cat de mare este, cat de sesizabil este si in ce conditii? . Astept cat mai multe pareri, sunt  pe cale sa achizitionez un Vitara. Multumesc mult.
  • S-Cross 1.4 AllGrip, ex. S-Cross1.6 Premium AllGrip
 

Offline smiley

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #304 : 24.Nov.2019, 10:29:38 a.m. »
@MARCI As spune ca turbo lag o sa il simti doar daca esti sub 2500 rpm, peste eu nu sesizez.
Si na, la 1500 rmp probabil vreo 2 secunde o sa dureze pana se "trezeste".

Oricum in comparatie cu un 1.7cdti de pe opel cu care am mers destul de mult turbo lag-ul de la 1.4 e mai insesizabil.

Iti recomand sa te uiti pe youtube la canalul turatii sa vezi review la motorul de 1.4 turbo automat si manual. Acolo a facut un test la cum trage de la 70km/h parca in toate treptele. O sa iti faci o imagine destul de buna despre cum se misca.

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #305 : 24.Nov.2019, 10:34:25 a.m. »
Eu am tras rau de miniturbo, intra repejor in sarcina, insa de la 150-200 trage mai greu, e mai lenta
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Marci

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #306 : 24.Nov.2019, 11:32:07 a.m. »
As vrea sa stiu mai exact cum se comporta la o plecare rapida de pe loc, sau in momentul cand vrei o accelerare rapida la viteze mai mici ce are loc dupa o franare, cand ajungi pe 15-20 km/ora si esti in treapta a-2-a. Am facut doua teste cu motorul de 1.3 Tce (pe marci diferite), si al acesta era destul de sesizabil lagul. La noi in ,,sat'' nu pot momentan sa fac un test, eventual peste 3 zile.
  • S-Cross 1.4 AllGrip, ex. S-Cross1.6 Premium AllGrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #307 : 24.Nov.2019, 11:46:51 a.m. »
E ok in treptele inferioare, dar sa-l pui pe sport
Ca sa compar mere cu pere
La suzuki intra turbina de jos (1500 rpm) si progresiv
Daca ai condus turbo vechi (cum am eu la saab) acolo intra la 3500 rpm si exploziv, brusc, trebuie tinut volanul cu 2 maini
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline petrikz

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #308 : 24.Nov.2019, 12:35:58 p.m. »
@MARCI ceea ce trebuie sa stii este faptul ca pentru motoarele astea(mai ales de 1.4) turbina e micuta si pe la 1500 ~2000 rpm va avea un mic lag, usor sesizabil. Treapta a doua mi se pare ca trage super bine la masina asta, cred ca cel mai bine, iar partea cu plecatul de pe loc este mai mult decat decenta. ;-)

  • Suzuki Vitara Passion 1.4 2WD 2018, Renault Symbol 1.5dci 2007
Simplicity is the ultimate sophistication.
 

Offline ntire2000

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #309 : 24.Nov.2019, 01:56:54 p.m. »
Pâna la urma e foarte greu sa descrii o senzatie.
Cel mai bine e sa dai o tura ca sa te edifici, mie personal mi se pare ca e insesizabil lag-ul dat de acest benzinar.
L-am observat în vreo câteva situatii, când motorul era un pic subturat, dar nu e deranjant.
Nici nu se compara cu ce am întânit la Opel, VW, sau Skoda.

PS: Am un stil de mers mai sportiv, si astia cu numar mare la picior sunt cei mai afectati.  :)
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού