0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Citat din: rzv din 14.Ian.2019, 03:22:07 p.m.Probabil ca motorul de 1.0 este ok pentru oras.este mic, economic si cat de cat nepoluant.Sau macar mai putin poluant decat unul de 1,6. Sa nu spun unul de 2,5-3,0. Alte avantaje nu vad.... din contra, pretul este destul de mare pt ce ofera....si 160 VS 170 Nm....este un fas. altii ofera +200 sau 250 .....la alti bani,dar totusi nu aici este crema din corn, doar marketing cu gaura din covrig....Si da, eu nu vad vad pe o masina mai mare(volum),chiar daca usoara ca vitara un motor de 1.0.... dar oamenii sunt diferiti si tot eu nu vad sa se numeasca motor adevarat ceva sub 2000....unii au motocicleta cu 1000-1200.... Din pacate ,tehnologia si impunerile nu merg mana in mana cu visele barbatilor cu motoare mari, turbo si 4x4.1.0 este absolut decenta nu doar de oras ci si de mers in afara orasului, inclusiv depasiri. Sigur, nu este o masina de alergat pe autostrada cu 180km/h, nimeni nu zice asta, insa e diferenta mare fata de motorul vechi (cuplu 170Nm disponibil DEJA DE LA 2000 DE TURATII fata de 156 la motorul vechi la 4400 rotatii). Ca sa vada cineva o comparatie cu motorul vechi uite ce zic niste greci care au testat ambele modele:https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-vitara-10-boosterjetTradus cu google-translate: <<In relation to the outgoing 1.6 VVT with just the same weight, the 1.0 BoosterJet refreshed offers identical performance by attitude, but much higher on the move. For example, to complete measurements of 80-110 km / h with 4th and 110-140 km / h with 5th, 6.9" and 12.7" respectively are needed, when 1.6 VVT needed for the same measurements 9,2" and 17.4".>>As zice ca diferenta nu e mica in realitate, ci chiar foarte mare intre motorul aspirat si 1.0 turbo: 6,9(turbo) fata de 9.2(aspirat) de la 80-110hm/h in a patra si 12.7(turbo) fata de 17.4(aspirat) in a cincea de la 110-140 km/h.
Probabil ca motorul de 1.0 este ok pentru oras.este mic, economic si cat de cat nepoluant.Sau macar mai putin poluant decat unul de 1,6. Sa nu spun unul de 2,5-3,0. Alte avantaje nu vad.... din contra, pretul este destul de mare pt ce ofera....si 160 VS 170 Nm....este un fas. altii ofera +200 sau 250 .....la alti bani,dar totusi nu aici este crema din corn, doar marketing cu gaura din covrig....Si da, eu nu vad vad pe o masina mai mare(volum),chiar daca usoara ca vitara un motor de 1.0.... dar oamenii sunt diferiti si tot eu nu vad sa se numeasca motor adevarat ceva sub 2000....unii au motocicleta cu 1000-1200.... Din pacate ,tehnologia si impunerile nu merg mana in mana cu visele barbatilor cu motoare mari, turbo si 4x4.
Corect1.0 t e superior aspiratului de 1.6, dar comparam mere cu pere.Aici e vb de noile motoare nu de vechi vs nou.1.0 vs 1.4 In mod cert diferenta de bani e prea mica ca sa merite luat cel de 1 l, daca vrei sa mergi in concediu, cu masina plina peste munti si fara sa faci coloana de 3 km in spate.Daca o tii exclusiv de oras banuiesc ca e ok si cel mic.Raman la parerea ca 1.0 e ideal pe swift nu pe vitara.
Din punct de vedere al performantelor asa este. Daca insa trecem pe latura de rezistenta in timp nu cred ca exista comparatie. Un motor mult mai simplu, care si-a dovedit rezistenta la multe sute de mii de km nu se poate compara cu un motor supraalimentat la maxim. Modul de condus de asemeni nu trebuie comparat. dupa ce s-a incalzit 1.6 cere talpa si rezista la turatii de 4-5k asa ca posesorii de aspirate : talpa dupa ce s-a incalzit motorul si nu va fi chiar asa de puturos. Secundele pierdute de aspirat sunt tocmai de la timpul necesar de a ajunge la turatia de 4-5 k turatii/minut.