0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Imi cer scuze pentru colegii care au asa ceva, e doar o opinie personala extrem de subiectiva.
Dar sa pui asa ceva pe o masina (aproape) din gama SUV mi se pare o indecenta vis-a-vis de fiabilitatea în timp a masinii.Motorul ala merge într-o plaja de turatii ridicate, tot timpul e supra alimentat/turat/chinuit chiar daca cel de la volan nu sesizeaza decât zvâcul fabulos dat de stresul mecanic si termic al unui angrenaj chinuit.
@ntire2000 fan sau nu, trebuie sa-ti schimbi preferintele ......
Pai probabil ca nu are. Din ce văd pe forum, mai mulți au probleme cu 1.4 decât cu 1.0. Iar despre fiabilitate la mașini care probabil n-au atins nici măcar 10k, e greu de vorbit.
Motorul ala merge într-o plaja de turatii ridicate, tot timpul e supra alimentat/turat/chinuit chiar daca cel de la volan nu sesizeaza decât zvâcul fabulos dat de stresul mecanic si termic al unui angrenaj chinuit.
e doar o opinie personala extrem de subiectiva. ... sa pui asa ceva pe o masina (aproape) din gama SUV mi se pare o indecenta vis-a-vis de fiabilitatea în timp a masinii.
Banuiesc ca Vitara noua o sa aibe acelasi motor 1.0 Boosterjet + unul electric similar cu cel de pe Swift (probabil chiar acelasi motor cu cel de pe Swift: 1.0 Boosterjet SHVS Mild-Hybrid-System).Vom vedea.
Suzuki va vinde doar modele hibride începând din 2020: singura excepție va fi Jimny, iar Celerio va fi eliminat din gamă