Autor Subiect: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4  (Citit de 35166 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline smiley

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #280 : 14.Nov.2019, 07:46:54 a.m. »
Cel mai probabil va fi înlocuit de o varianta hibrida :D

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline dthem

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #281 : 14.Nov.2019, 07:49:34 a.m. »
Subdimensionat in sensul ca e prea puternic pentru dimensiunea lui, nu in sensul ca nu duce mașina. Nu aici ar fi neaparat problema, ca și vitara are tot 100 cp/l, dar probabil ceva probleme sa vina de la dezechilibrele motorului, deși exista modele de succes in 3 cilindri - vezi ecoBoost.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline Dogy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #282 : 14.Nov.2019, 08:13:54 a.m. »
Ma gandesc ca daca ar fi fost probleme tehnice, si-ar fi dat seama cei de la Suzuki inca de cand l-au pus pe S-Cross, nu l-ar mai fi pus si pe Vitara facelift.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline remarque

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #283 : 14.Nov.2019, 08:19:47 a.m. »
Probabil informația cu scoaterea din producție a motorului Boosterjet de 1 l e corectă.
Viitorul sună bine, vor scoate numai hibride și electrice, la fel vor face toți producătorii, uitați-vă de exemplu la Mazda ce mergea oarecum contra curentului și care a făcut volta în vânt și trece urgent pe hibride, CX-30 cu Skyactive vine doar în varianta mild hybrid. 

Unul din motive:
Pentru cine credea ca lucrurile se vor fi linistit in automotive odata cu trecerea de pragul WLTP ph2 incepand cu luna asta, anul 2020 vine cu o noua provocare pentru prodcatorii auto, provocare ce in mod sigura va avea repercusiuni si asupra clientilor finali - este vorba de CAFE (=Corporate Average Fuel Economy), un concept aparut in 1975 in USA si care se refera la valoarea medie, la nivelul unei regiuni, a emisiilor de CO2 per vehicul vandut in decursul unui an. Chestia asta vine la ora actuala cu penalitati in cazul depasirii valorii setate la nivel de marca, la nivel de regiune. Pana-n 2019 valoarea prag a fost de 130gr CO2 pentru Europa. Pe 2020 valoarea prag coboara la 95gr CO2 pentru 95% din vehicule, urmand sa se extinda la 100% din vehicule incepand cu 2021.

https://ec.europa.eu/clima/policies/transport/vehicles/cars_en
« Ultima Modificare: 14.Nov.2019, 08:46:25 a.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline daktery

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #284 : 14.Nov.2019, 08:41:22 a.m. »
Astazi am aflat ca motorul de 1.0l de pe Vitara si S-Cross a disparut, nici nu a aparut bine si a iesit din schema.
Este o info veche si eu abia acum am auzit?


Ce înseamnă că a dispărut? Adică nu se mai pot comanda mașini cu această motorizare? Și dacă da e vorba de un model anume sau de toată gama Suzuki? De unde ai informația?
Deocamdată motorul există pe site-ul Suzuki România.
De la reprezentanra.
Mai vand doar ce au pe stoc, nu se mai produc nici Vitare nici S-Crossuri cu motor de 1.0l pana la noi ordine. Probabil se cauta un inlocuitor gen mild-hybrid sau hibride clasice, ca doar d'aia au intrat in cardasie cu toyora, zic si eu ....

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  • Suzuki Vitara 1.6 vvt/spirit/allgrip/MT
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #285 : 14.Nov.2019, 08:57:43 a.m. »
Nu are nici o logică. Trecerea la versiuni hibride pe viitor e de înțeles și colaborarea cu Toyota e una din măsurile luate pentru a putea face acest pas. Dar asta nu înseamnă că se renunță încă de acum la un motor ce îndeplinește normele actuale de poluare. Pe aceeași logică trebuie să dispară și modelul de 1.4 sau 1.5 și să rămână în ograda Suzuki doar 1.2 în versiunea mild - hibrid.
De la cine mai exact de la reprezentantă ai aflat? Ai vrut să comanzi o mașină cu motorizarea de 1.0 și reprezentantul de vânzări a spus că nu poate deschide o comandă nouă în sistem? Sau ai aflat de la un mecanic sau chiar de la patron?

Offline wolfin

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #286 : 14.Nov.2019, 09:12:08 a.m. »
Subdimensionat in sensul ca e prea puternic pentru dimensiunea lui, nu in sensul ca nu duce mașina. Nu aici ar fi neaparat problema, ca și vitara are tot 100 cp/l, dar probabil ceva probleme sa vina de la dezechilibrele motorului, deși exista modele de succes in 3 cilindri - vezi ecoBoost.


O...si ce probleme sunt la ford...de lipsa ungere turbina...motor cu durata de viata 100k.
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline shpeedy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #287 : 14.Nov.2019, 09:15:26 a.m. »
Sa vedem ce raspund...



Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline SPIRIDUSHU

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #288 : 14.Nov.2019, 09:33:32 a.m. »
imi dau si eu cu parerea, fiind un anti fan al motoarelor ridicol de mici. E o vorba : "daca ceva suna prea frumos sa fie adevarat, probabil ca nu e adevarat! "

Un motor mic care sa traga o greutate mare si cu costuri mici (aici includem : fiabilitate, noxe, uzura prematura, performanta, consum mic) pare putin cam prea frumos sa fie adevarat. Cu alte cuvinte, cum oare un motor asa mic, poate trage o caruta asa mare fara sa consume, fara sa se strice ?

Undeva trebuie sa fie un gimmick !

Sincer, astept dezvoltarea tehnologiilor cu motoare decente, ptr segmentul acesta : 1.6 (fie benzina sau diesel, si se pare ca se pregateste ceva in industrie cu diesel), combinat cu electric. Pe acelea le voi crede ca trag si nu consuma mult si ca sunt fiabile. Consider o greseala ca Suzuki nu a dus motorul de 1.6 benzina mai departe, adica sa-i puna turbo + electriv si pe cel de 1.6 diesel cu Ad blue +electric sau tehnologii viitoare.
Motorul pe benzina inseamna temperaturi mari, motorul mic poate fi supus, in sarcina la niste cazne la care nu prea face fata.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 

Offline ntire2000

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #289 : 14.Nov.2019, 09:59:22 a.m. »
Imi cer scuze pentru colegii care au asa ceva, e doar o opinie personala extrem de subiectiva:)
Eu personal nu am fost niciodata fan declarat al râsnitelor, pentru ca asa le consider pe cele cu motoare sub 1200 de cmc si peste o tona si ceva.
Da, sa pui o ascutitoare pe un Opel Corsa sau Ford Ka e total ok, alea sunt masini de oras, te strecori cu ele când mergi la sala ca sa faci miscare.  :fluier:
Dar sa pui asa ceva pe o masina (aproape) din gama SUV mi se pare o indecenta vis-a-vis de fiabilitatea în timp a masinii.
Motorul ala merge într-o plaja de turatii ridicate, tot timpul e supra alimentat/turat/chinuit chiar daca cel de la volan nu sesizeaza decât zvâcul fabulos dat de stresul mecanic si termic al unui angrenaj chinuit.
Asta în conditiile în care se lucreaza cu aceleasi aliaje, uleiuri si legi ale fizicii.
Si sa nu uitam de conditiile de clima care s-au schimbat drastic în ultimii 10-15 ani.
Eu sunt de parere ca si uleiurile folosite la momentul actual în sudul Europei ar trebui sa corespunda dpdv climatic cu cele preparate pentru Africa.
Sa-l mai si arzi vara la temperaturi de 40+ într-un motor de cilindree mica e reteta vizitelor dese prin service-uri.
Iar masinile actuale sunt gândite sa fie folosite un interval determinat de timp, ca doar industria produce non-stop, nu?
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού