0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Pentru cine credea ca lucrurile se vor fi linistit in automotive odata cu trecerea de pragul WLTP ph2 incepand cu luna asta, anul 2020 vine cu o noua provocare pentru prodcatorii auto, provocare ce in mod sigura va avea repercusiuni si asupra clientilor finali - este vorba de CAFE (=Corporate Average Fuel Economy), un concept aparut in 1975 in USA si care se refera la valoarea medie, la nivelul unei regiuni, a emisiilor de CO2 per vehicul vandut in decursul unui an. Chestia asta vine la ora actuala cu penalitati in cazul depasirii valorii setate la nivel de marca, la nivel de regiune. Pana-n 2019 valoarea prag a fost de 130gr CO2 pentru Europa. Pe 2020 valoarea prag coboara la 95gr CO2 pentru 95% din vehicule, urmand sa se extinda la 100% din vehicule incepand cu 2021.https://ec.europa.eu/clima/policies/transport/vehicles/cars_en
Citat din: daktery din 13.Nov.2019, 09:39:46 p.m.Astazi am aflat ca motorul de 1.0l de pe Vitara si S-Cross a disparut, nici nu a aparut bine si a iesit din schema.Este o info veche si eu abia acum am auzit?Ce înseamnă că a dispărut? Adică nu se mai pot comanda mașini cu această motorizare? Și dacă da e vorba de un model anume sau de toată gama Suzuki? De unde ai informația?Deocamdată motorul există pe site-ul Suzuki România.
Astazi am aflat ca motorul de 1.0l de pe Vitara si S-Cross a disparut, nici nu a aparut bine si a iesit din schema.Este o info veche si eu abia acum am auzit?
Subdimensionat in sensul ca e prea puternic pentru dimensiunea lui, nu in sensul ca nu duce mașina. Nu aici ar fi neaparat problema, ca și vitara are tot 100 cp/l, dar probabil ceva probleme sa vina de la dezechilibrele motorului, deși exista modele de succes in 3 cilindri - vezi ecoBoost.