Autor Subiect: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4  (Citit de 35181 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Soimu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #240 : 11.Sep.2019, 03:16:28 p.m. »
Cat despre folosirea garantiei, cred ca la motor sunt extrem de rare cazurile cand ai ghinion sa ai nevoie; daca e ok 1-2 ani si vreo 20.000 km, daca exploatezi fara sa faci greseli mari, nu ai nevoie de garantie.
(eu am de 11 ani o moto Suzuki, am renuntat din start la garantia oferita, si i-am facut singur totul; nu a vazut niciodata service, si merge perfect si acum!....)
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline smiley

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #241 : 11.Sep.2019, 03:37:48 p.m. »
@Soimu Asta e dilema mea acum, nu stiu daca sa merg la reprezentanta sa platesc ~650 lei pentru prima revizie sa-mi schimbe doar Ulei, filtru ulei si filtru polen in conditiile in care de banii astia pot cumpara un ulei superior calitativ sa schimb si filtru de aer si sa raman si cu bani in buzunar dar fara garantie...

Intrebarea ar fi, pierd garantia doar la motor sau pe toata masina ?
Oricum ma interesa doar garantia de 3 ani.

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline Soimu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #242 : 11.Sep.2019, 03:48:12 p.m. »
@Soimu Asta e dilema mea acum, nu stiu daca sa merg la reprezentanta sa platesc ~650 lei pentru prima revizie sa-mi schimbe doar Ulei, filtru ulei si filtru polen in conditiile in care de banii astia pot cumpara un ulei superior calitativ sa schimb si filtru de aer si sa raman si cu bani in buzunar dar fara garantie...

Intrebarea ar fi, pierd garantia doar la motor sau pe toata masina ?
Oricum ma interesa doar garantia de 3 ani.

Cred ca daca nu faci reviziile la Reprezentata, ei vor zice ca pierzi garantia la tot ce e pe masina....dar totul depinde de natura defectului si a constatariilor....

Fiind o valoare mai mare(masina ta, mai mult decat dublu), eu zic sa nu te zgarcesti si sa mergi la reprezentanta...la al 3-lea an poti sa decizi...
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 
The following users thanked this post: smiley

Offline Floppy76

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #243 : 11.Sep.2019, 08:28:07 p.m. »
@Soimu Asta e dilema mea acum, nu stiu daca sa merg la reprezentanta sa platesc ~650 lei pentru prima revizie sa-mi schimbe doar Ulei, filtru ulei si filtru polen in conditiile in care de banii astia pot cumpara un ulei superior calitativ sa schimb si filtru de aer si sa raman si cu bani in buzunar dar fara garantie...

Ideea asta am avut-o si eu, in general generatiile mai vechi de Suzuki, mai ales benzinarele, fiind usor de intretinut si reparat si in regim propriu si mai ieftin. Dar ce te faci cu atata electronica pe masina? Ce faci daca trebuie recalibrat sistemul optic, daca pica turbina sau ACC? Cat vor costa la reprezentanta interventiile de acest gen fara garantie? Cine altcineva are resursele necesare sa ti-o repare? Probabil raspunsul e doar la vecinii nostri din Debrecen, in rest...Dumnezeu cu mila
  • New Vitara Passion 1.4T AllGrip
 
The following users thanked this post: Soimu

Offline gabi males

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #244 : 12.Sep.2019, 12:02:27 a.m. »
@Soimu Asta e dilema mea acum, nu stiu daca sa merg la reprezentanta sa platesc ~650 lei pentru prima revizie sa-mi schimbe doar Ulei, filtru ulei si filtru polen in conditiile in care de banii astia pot cumpara un ulei superior calitativ sa schimb si filtru de aer si sa raman si cu bani in buzunar dar fara garantie...

Intrebarea ar fi, pierd garantia doar la motor sau pe toata masina ?
Oricum ma interesa doar garantia de 3 ani.
Poate sunt puțin off-topic dar, când am luat mașina, am gândit așa : cost revizie, cca 700 lei. Împărțit la 12 rezulta aproximativ 60 lei /lună. Economia din consumul de carburant față de alte mărci, minim 80 lei /lună. Preț achiziție autoturism raportat la dotări,comparativ cu alte mărci, economie de cca 4000-5000 euro. Din punctul meu vedere, merită să plătesc cei 700 lei o dată pe an.
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 
The following users thanked this post: ntire2000, shpeedy, Soimu

Offline ntire2000

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #245 : 12.Sep.2019, 12:14:48 a.m. »
Exact asa socotesc eu facând revizia la limita inferioara de km parcursi.
Cu cât bag mai des ulei "proaspat" cu atât prelungesc mai mult viata motorului si scad sansele de a ajunge în service cu el.
In plus de asta, o functionare mai "unsa" a motorului scade si consumul de combustibil.
Când am avut Ignis facusem un calcul ca eu îmi scot diferenta de bani prin folosirea unui ulei de calitate combinata cu schimbul mai des prin faptul ca economisesc carburant între schimburi.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: Soimu

Offline boga81

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #246 : 12.Sep.2019, 10:34:00 a.m. »
Voi chiar va ganditi sa aruncati pe geam garantia masinii pentru 650 lei? WTF???!!!! Bai nene!!!! Presupun ca nu aveti nici CASCO, ca, la ce trebuie?
Eu as da 650 lei pe an in plus ca sa am inca garantie!
Dar stiti ca va puteti lua voi piesele si sa faceti doar revizia in service? In plus, filtrul de polen nu intra la revizie, se factureaza separat. Ti-l poti schimba singur.
Cum se economiseste carburant daca schimbi mai des uleiul?

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #247 : 12.Sep.2019, 11:20:14 a.m. »
Sta in service si consuma mai putin =))
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: Dogy

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #248 : 12.Sep.2019, 12:15:04 p.m. »
Eu si acum fac revizia (vizita anual pentru ulei,filtre,etc) la service-ul unde le-am facut si in garantie. Nu le fac singur ca nu sunt prea tehnic. Dar nici la neaGica cu service in curte nu ma duc. Cat despre casco. Nu am iesit cu masina din curtea dealerului fara casco. Ii fac si acum dupa 9 ani....
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline Soimu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #249 : 12.Sep.2019, 01:56:51 p.m. »
Super ok discuția despre polițele de asigurare. Ca să fiu offtopic: motoarele de 1.0 și 1.4 sunt foarte mișto amândouă.

...are sau nu DPF? (ca sa reveni la topic)
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip