Autor Subiect: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4  (Citit de 35188 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Fujitsu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #190 : 09.Sep.2019, 08:48:05 p.m. »
@hippo Care Suzuki are peste 200 CP ?
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14541
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #191 : 09.Sep.2019, 08:50:47 p.m. »
Ala pentru barca... ;)
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #192 : 09.Sep.2019, 08:51:33 p.m. »
Era paralel cu topicul, am si semnalizat
Ii raspundeam lui @Dogy
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Soimu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #193 : 09.Sep.2019, 08:57:24 p.m. »
EU cred ca cine a luat 1.0,a facut-o in special din motive financiare,fair enough. Dar apoi sa zici ca 1.0 este cam acelasi lucru cu 1.4 doar ca bea mai puțin,este deja aroganța.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Aici am niste indoieli, si cred ca cineva care le are cu fizica si tehnica aplicate le poate risipi:
-considerând (teoretic caz ideal)exact aceiasi masina, cu aceiasi greutate, una cu motor de 1.0 si alta cu motor de 1.4, ambele se deplaseaza pe acelasi drum, in acelasi timp, cu aceiasi viteza, in zona de cuplu maxim, macar ideal nu consuma la fel?....nu ar fi identic lucrul mecanic necesar sa deplasezi pe aceiasi distanta, aceiasi greutate cu aceiasi viteza, cu acelasi randament la roata, si in consecinta acelasi numar de litri de benzina?...deci teoretic nu ar fi acelasi consum la o anumita viteza? (sper ca s-a inteles ce vreau sa spun)
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline sancheznfy_br

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #194 : 09.Sep.2019, 09:10:33 p.m. »
Rationament ipotetic corect, real gresit pt.ca nu au aceeasi greutate 1.0 cu 1.4 si tot real cred ca la aceeasi turatie se dezvolta cupluri diferite(ar dezvolta aceeasi viteza daca cutiile de viteza prin rapoartele de  distributie ar impregna acelasi nr de roatii catre rotile motrice).


Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

  • vitara 2w passion 1.6 VVT
 

Offline Adrian 2017

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #195 : 09.Sep.2019, 09:13:18 p.m. »
Sa-nteleg ca eu, cu 1.6 aspirat ce are unele prestatii inferioare 1.0-ului turbo (cuplul si plaja pe care este oferit), am facut rau ca am iesit cu masina din oras?!  :-?
Dupa cum vad eu ca e "trendul", nici in oras nu e bine sa mai iesim cu ele. Eventual sa le tinem in fata blocului si sa ne uitam la ele... =))
  • Suzuki Vitara Spirit 1.6 vvt MT 4x4 2017
Extremele nu sunt bune, cautati calea de mijloc
 

Offline Blitzu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #196 : 09.Sep.2019, 09:14:40 p.m. »

Dupa cum vad eu ca e "trendul", nici in oras nu e bine sa mai iesim cu ele. Eventual sa le tinem in fata blocului si sa ne uitam la ele... =))

[/quote]
Doar cu prelata pe ele,ca e sensibilă vopseaua


Sent from my SM-G973F using Tapatalk
"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Dogy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #197 : 09.Sep.2019, 09:36:57 p.m. »
Dar apoi sa zici ca 1.0 este cam acelasi lucru cu 1.4 doar ca bea mai puțin,este deja aroganța.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Ai mare dreptate! Dar cine a zis asta?
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline Blitzu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #198 : 09.Sep.2019, 09:38:54 p.m. »
Reiese din multe posturi. Auto-consolare

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 

Offline NicNic

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #199 : 09.Sep.2019, 10:35:19 p.m. »
EU cred ca cine a luat 1.0,a facut-o in special din motive financiare,fair enough. Dar apoi sa zici ca 1.0 este cam acelasi lucru cu 1.4 doar ca bea mai puțin,este deja aroganța.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Aici am niste indoieli, si cred ca cineva care le are cu fizica si tehnica aplicate le poate risipi:
-considerând (teoretic caz ideal)exact aceiasi masina, cu aceiasi greutate, una cu motor de 1.0 si alta cu motor de 1.4, ambele se deplaseaza pe acelasi drum, in acelasi timp, cu aceiasi viteza, in zona de cuplu maxim, macar ideal nu consuma la fel?....nu ar fi identic lucrul mecanic necesar sa deplasezi pe aceiasi distanta, aceiasi greutate cu aceiasi viteza, cu acelasi randament la roata, si in consecinta acelasi numar de litri de benzina?...deci teoretic nu ar fi acelasi consum la o anumita viteza? (sper ca s-a inteles ce vreau sa spun)

In realitate, nu poti mentine viteze egale ale masinilor, iar motoarele sa fie la aceeasi turatie, chiar daca masinile sunt identice in rest (greutate, forma, etc.).


Teoretic, daca doua motoare functioneaza la turatii egale, motorul de capacitate mai mica va consuma mai putin decat cel mai mare.
Simplificand, pentru a se intelege, la turatii egale insemna ca se umplu cilindrii cu benzina la fel de des.
Dar cilindrul mai mic va inghiti mai putina benzina (fizic, nu ai cum sa pui la fel de multa benzina ca in cel mare).
Iar motorul mai mic va furniza putere mai mica. Pentru ca puterea inseamna energie pe unitate de timp.
Cum unitatea de timp este aceeasi (data de frecventa de rotatie a motorului, deci egala), iar energia furnizata de un motor inseamna energia termica transformata cu un anume randament in lucru mecanic  (adica o cantitate de combustibl ce este arsa), rezulta automat de ce puterea unui motor de mic litraj este mai mica la aceeasi turatie.


Din punctul meu de vedere, o masina cu motor mai puternic te ajuta in anumite situatii (prin surplusul de putere disponibil), dar te poate incurca in alte cazuri (consumuri, costuri).

Pentru cei care sustin superioritatea absoluta a motorului de 1.4 versus 1.0, din cauza ca e mai pternic, i-as intreba de ce nu isi iau, pentru utilizare cotidiana, masini cu motoare de 5.7 l? Ori de 1000 CP...
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!