Autor Subiect: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4  (Citit de 35189 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline razordan88

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #100 : 12.Apr.2019, 11:14:38 a.m. »
Desi intrebarea este cam ambigua si mergea si un “va rog” la final, hai sa vedem daca te multumeste codul K14C
Mulțumesc. Vreau să achiziționez o Vitara 1.4 4WD AT și multa lume se plânge de consumul mare pe automat și vroiam să verific dacă se poate instala GPL și de aceea aveam nevoie de cod motor. Îmi doresc de mult o Vitara, dar sunt multe păreri și opinii contra. Nu sunt la prima experienta cu Suzuki și am fost mulțumit de mașini. În prezent dețin un Ignis Allgrip și este perfecta pentru jungla urbana.

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Dupa 1 an pot sa zic ca am cam stabilit consumul la 1.4 Allgrip AT:

Autostrada 120 km/h - 6.8-7%
DN 100 km/h- 5.8-6.2 %
Bucuresti mers sportiv + aglomeratie (gen Stefan Cel Mare dupa ora 18:00) - 9-9.5%
Bucuresti weekend - 7.5-8%

Consum de 14% mi se pare o anomalie probabil are niste probleme grave la masina.
La reprezentanta mi-au zis sa nu cumva sa ma gandesc sa pun GPL ca o sa aiba probleme mari deci exclus.
  • Vitara S Allgrip AT
 

Offline Dogy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #101 : 06.Mai.2019, 11:20:30 p.m. »
Pentru cine mai are dileme legate de motorul de 1.0: este un motor foarte ok, trage bine, inclusiv la deal sau prin munti, pe serpentine. E chiar fasnet, nici nu zici ca e atat de mic.
Cateva info tehnice:
Cere schimbarea in treapta superioara la 2000 rot/min - cel putin asa zice in bord ca e ideal sa schimbi la mers normal. Astfel, la cca 60 km/h in bord esti deja intr-a cincea.
La 100 km/h ajunge insa abia la 2500 rot/min.
Am mers cu el aproape 800 de km si sunt f multumit!
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #102 : 07.Mai.2019, 12:05:17 a.m. »
😂😂La 60 in a 5-a inseamna ca are o viteza maxima de 120 km/h in a 6-a?
E f subturat la cat schimbi, nu te mai lua dupa cifrele afisate pe bord, rosul e la 6-7000 rpm, e suzuki adica motor de turatie

Ps dupa ce faci minirodajul schimba normal peste 3-4000 rpm, va fi alta masina

Acum despre 1.4 dupa ce l-am condus alternativ cu cel de 2.0 t generatie veche ( doua drumuri consecutive la pitesti pe a1 la interval de o zi)
Cuplul se simte  superb de la turatii mici, intra progresiv si frumos de pe la 2000 rpm, trage bine pana pe la 130 km pe ora dupa care se plafoneaza, urca greu de la 140-180 km/h
Am testat schimbarea de viteza de la 5000 rpm pana in rosu, si concluzia e ca se plafoneaza la viteze mari, e nervoasa pana la 130km /h

De 1.0 nu comentez, probabil se plafoneaza mult mai jos, mi se pare un motor mai adecvat pt swift ( nu dati cu pietre dar nu-mi place sa merg eco)
« Ultima Modificare: 07.Mai.2019, 12:19:50 a.m. de hippo »
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Dogy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #103 : 07.Mai.2019, 08:33:29 a.m. »
😂😂La 60 in a 5-a inseamna ca are o viteza maxima de 120 km/h in a 6-a?
E f subturat la cat schimbi, nu te mai lua dupa cifrele afisate pe bord, rosul e la 6-7000 rpm, e suzuki adica motor de turatie

Ps dupa ce faci minirodajul schimba normal peste 3-4000 rpm, va fi alta masina

Asa zice masina sa schimb, dar asta nu inseamna ca schimb chiar la 2000 rot/min - nu-mi vine :D Si de unde a 6-a? :)
I-am dat de cateva ori si 3500-4000 si da, e alta masina :). De-aia zic ca motorul de 1.0 chiar se infinge. Mai am puin si-i termin mini-rodajul, atunci sa vezi distractie. Sunt obsnuit dupa cealalta japoneza avuta care la fel are motor de turatie
Apropo de ceea ce cere masina: pentru schimbat in treapta inferioara o lasa pana pe la 1.250 rot/min.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline ntire2000

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #104 : 07.Mai.2019, 08:42:01 a.m. »
Si de unde a 6-a? :)

Corect, motoarele de 1.0 n-au decât 5 viteze.
Singura cu 6 viteze e modelul cu cutie automata (si faptul asta mi se pare o ciudatenie, la cutia manuala de ce n-au pus?).
Am mai spus-o, etajarea cutiei de viteze la Vitara mie mi se pare un pic ciudata.
La mers prin oras, se întâmpla ori sa mergi subturat cu a 3-a, ori prea turat cu a 2-a.
Vorbesc de motorul de 1.4, dar probabil ca si la 1.0 e cam la fel.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline cristidav

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #105 : 07.Mai.2019, 09:26:22 a.m. »
La mers prin oras, se întâmpla ori sa mergi subturat cu a 3-a, ori prea turat cu a 2-a.

Grosomodo, cam asa e si la vechiul 1.6, tre sa-i dau a doua pe stradute la 45-50 daca o tin constant la viteza asta, altfel mi se pare prea infundat.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #106 : 07.Mai.2019, 10:36:32 a.m. »
Nu stiam ca s-au zgarcit la cutie si nu are 6 viteze, mi se pare ca numai cu 5 o chinuie rau pe autostrada
Ce aiurea, inseamna consum ridicat la turatie mare, la croaziera, pe autostrada si zgomot
Cred ca e buna configuratia pt o exploatare 90% urbana atunci
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Dogy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #107 : 07.Mai.2019, 11:51:59 a.m. »
Asa m-am gandit si eu, dar nu e deloc asa. Poate daca mergi cu 160-180 km/h prin Germania.
La 130 km/h are o turatie de circa 3.500 rot/min, ceea ce nu-i deloc rau. Nu are nici zgomot mare si nici nu pare chinuit.
Dupa weekend o sa ofer cifre mai concrete in fct de viteza pe autostrada.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #108 : 07.Mai.2019, 12:11:57 p.m. »
E flexibila
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline dthem

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #109 : 07.Mai.2019, 02:43:34 p.m. »
3.500 rpm e multicel la 130, dar na motorul de 1.0 e clar că e conceput pentru deplasări urbane.

1.4 cu AT are 2.500 la 130, deci clar consumă mai puțin la aceeași viteză. 1.0 va consuma însă mai puțin ca el în oraș în cele mai multe cazuri.

Una peste alta, două motoare foarte bune cu utilizări puțin diferite.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019