Autor Subiect: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4  (Citit de 35180 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Bigg_22

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 6
  • Gen: Bărbat
    • Mexic
Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #10 : 16.Nov.2018, 06:39:36 p.m. »
Ascuțitoarea o să fie ner superioară în comparație cu 1.6 vvt cuplu 160 Nm 4000 Rpm, vedeți doar cuplul de 170 Nm și plaja de la 1500—4500, apoi despre ce vorbim, curiozitate am mai mult pentru consum.
  • Ford mustang 5.0 v8 418 hp
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #11 : 16.Nov.2018, 08:51:56 p.m. »
Corect
Va trage nitel mai bine fata de aspirat, iar la 10 ani garantie pentru turbina si motor nu conteaza cat de repede crapa microturbo (as paria ca pe la 100k cel de 1.4 si un pic mai repede ala chinuit de 1.0 l).
De test drive cred ca ai mai sanse sa gasesti la dealeri vreun s-cross cu motorul acela.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #12 : 10.Dec.2018, 12:27:14 p.m. »
Una din surprizele mele cu motorul de 1.4 turbo a fost ca reviziile sunt la 15.000 km si nu la 20.000 km. As paria ca si la 1.0 e la fel.
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline Omoro

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 1
  • Gen: Bărbat
    • Iasi
Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #13 : 13.Ian.2019, 08:17:51 p.m. »
Comportare motor
  • Vitara
 

Offline steph

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #14 : 13.Ian.2019, 08:19:09 p.m. »
Cam cata lene?
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Zota_Dragos

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #15 : 13.Ian.2019, 08:38:00 p.m. »
Lene mare

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

 

Offline toma

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #16 : 13.Ian.2019, 09:09:53 p.m. »
Corect
Va trage nitel mai bine fata de aspirat, iar la 10 ani garantie pentru turbina si motor nu conteaza cat de repede crapa microturbo (as paria ca pe la 100k cel de 1.4 si un pic mai repede ala chinuit de 1.0 l).
De test drive cred ca ai mai sanse sa gasesti la dealeri vreun s-cross cu motorul acela.

Presupun ca Suzuki are prin intermediul service-urilor o statistica legata de numarul mediu de kilometri parcursi de masinile lor (cel putin pentru primii ani cat masinile sunt in garantie). Oare media este sub 100.000km in 10 ani (sub 10.000km/an) ? Eu inclin sa cred ca nu. Si daca nu este, nu vad de ce niste oameni normali la cap ar proiecta o turbina care sa tina in jur de 100.000km si ar da 10 ani garantie la ea. Zic si eu ...
« Ultima Modificare: 13.Ian.2019, 10:53:23 p.m. de toma »
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline smiley

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #17 : 14.Ian.2019, 11:14:54 a.m. »
Ce panica mai este cu turbinele astea parca in jurul lor se construieste masina si daca aceasta se strica e capatul lumii :))

O turbina corect exploatata tine cu siguranta peste 200 mii kilometri, verificati pe mobile.de VW tiguan (similar ca dimensiuni cu Vitara poate mult mai greu) cu 1.4 TSI care se stiu deja ca sunt motoare nereusite.
Sunt 11 pagini toate cu masini peste 150 mii km cu motoare pe benzina turbo.

Si in cazul nefericit cand se strica turbina, dureaza 20 minute sa fie scoasa, trimisa la reconditionat (se schimba miezul se schimba uleiul si filtrele) aprox 1500 2000 RON mai tarziu ai turbina "ca noua".

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline Dogy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #18 : 14.Ian.2019, 11:48:55 a.m. »
Eu as avea alta intrebare: de ce ai alege motorul turbo 1.0 si nu 1.4? Doar ptr cei 1000 de euro mai putin? Ce ar justifica de fapt alegerea Vitarei cu motor 1.0? Consumul mai mic cu 0,3 litri/100 km? Exista alte avantaje?
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #19 : 14.Ian.2019, 11:58:28 a.m. »
m-am uitat pe lista de preturi diferenta e intr-adevar de 1000 EUR la passion allgrip, nu prea se justifica alegerea motorizarii mici.

Ca fiabilitate a turbinei, vom vedea, insa comparatia cu 1.4 tsi de la vag nu prea tine.
Nu am auzit pe nimeni cu suzuki sa aiba problema de la vag, consumul excesiv de ulei.
S-crossul sotiei, de 1,4, are 20000 km si nu a papat ulei, iar saabul meu turbo de 300000 km, nu consuma ulei.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp