Autor Subiect: Noul Suzuki Jimny (2018>) versus Duster  (Citit de 2458 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Noul Suzuki Jimny (2018>) versus Duster
« : 26.Oct.2018, 10:34:30 p.m. »
Jimny vs duster, cam mere cu pere, dar merge asa de info
« Ultima Modificare: 26.Oct.2018, 11:52:21 p.m. de yeti »
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline enicky

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>) versus Duster
« Răspuns #1 : 27.Oct.2018, 12:56:56 a.m. »
  Cu toata dragostea, dar comparatia/asocierea dintre cele doua este jignitoare si nu mai trebuie sa spun pentru cine. Chiar daca se numeste "Dacia", dar Jimnny tot o ...ignora !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>) versus Duster
« Răspuns #2 : 27.Oct.2018, 10:47:07 a.m. »
Mesajul transmis se înțelege dar nu vad pe ce bazează. Ce e jignitor în a compara două teste de siguranță?

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>) versus Duster
« Răspuns #3 : 27.Oct.2018, 10:51:10 a.m. »
Din perspectiva-mi, testele astea EuroNCAP pe aceste doua modele arata ca ambele masini se comporta la fel de bine (sau la fel de prost, depinde pe cine intrebi) - pentru niste masini capabile in afara asfaltului se comporta bine (de fapt nu avem cu ce sa le comparam de la concurenta in acelasi nivel de pret), pentru niste masini pe asfalt, se comporta doar corect (versiunile testate de EuroNCAP au fost cele de baza la nivel de dotari de securitate - deci amandoua asigura STOCK integritatea pasagerilor) ; intentionat am scris STOCK pentru ca exista multe situatii in care respectivelor modele li se aduc modificari - scuturi, inaltari (cu impact asupra centrului de greutate), cresteri in greutate - atunci testarile EuroNCAP tind sa devina irelevante. Este Duster un SUV (caroserie autoportanta) capabil la costuri rezonabile in afara asfaltului? Este! Este Jimny un off-roader (sasiu-separat) foarte capabil la costuri rezonabile? Este! Fiecare cam joaca de unul singur in liga lui...

Editat de moderator - inlaturat offtopic-ul


Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
« Ultima Modificare: 05.Nov.2018, 01:13:34 p.m. de toma »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>) versus Duster
« Răspuns #4 : 27.Oct.2018, 11:09:35 a.m. »
Sunt la fel de varza la siguranta amandoua, diferenta e ca jimny nu merge repede, asa ca scapi, evident daca nu te intalnesti cu tramvaiul.
In rest 100% de acord cu @speedy

Editat de moderator - inlaturat offtopic-ul
« Ultima Modificare: 05.Nov.2018, 01:13:23 p.m. de toma »
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>) versus Duster
« Răspuns #5 : 27.Oct.2018, 11:19:16 a.m. »
Eu nu le vad ca fiind varza la siguranta (3 stele pe actuala metodologie=scor bun la integritatea ocupantilor; 4 si 5 stele=prezenta sistemelor de siguranta active/de preventie a accidentelor).

Inclin sa cred ca sunt mai bune ca un G-Klasse/un ML/un Grand-Cherokee/un Forester de acum 15 ani...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>) versus Duster
« Răspuns #6 : 27.Oct.2018, 11:21:35 a.m. »
Corect. Au mai multa electronica care te ajuta sa nu te rastorni si airbaguri plus caroserie gandita sa se deformeze fara sa te turteasca.
Dar in offroad nu conteaza astea.
Ps un G de 20 de ani as lua oricand, dar e scuuump, sau un GV1 cu reductor.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>) versus Duster
« Răspuns #7 : 02.Nov.2018, 10:21:45 p.m. »


Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline enicky

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>) versus Duster
« Răspuns #8 : 03.Nov.2018, 08:57:23 p.m. »
Eram convins ca aceasta comparatie, chiar daca a inceput cu cea de crush test,  va continua si in alte directii !
Ceea ce s-a si intamplat!!
   In opinia mea, Jimny este o masina construita pt. a fi folosita preponderent in afara soselei si mai putin pe autostrada, iar Duster se straduie sa le faca pe ambele !
   Ce face Jimny in afara asfaltului, n-o sa faca Duster niciodata(de aici si ideea ca nu-si are rost comparatia intre cele doua!), iar clipul de mai sus nu este relevant, drumurile respective sunt accesibile probabil si pt. Ignis.
    Ca n-are Jimny o viteza aVIa, sau suficient portbagaj, fata de Duster, sau altele de genu', iarasi nu se justifica, aceasta nefiind o masina de familie, sau poate cel mult pt. una mica.
     Ca vor unii sa le compare, sau sa faca reclama unui anumit model de masina folosindu-se de un offroad-er consacrat, asta-i altceva !


Editat de moderator - inlaturat offtopic-ul
« Ultima Modificare: 05.Nov.2018, 01:14:09 p.m. de toma »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Myhay

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>) versus Duster
« Răspuns #9 : 04.Nov.2018, 07:42:03 p.m. »
Cu ceva imbunatatiri si anvelope corespunzatoare poti avea in acelasi buget de ~25k Euro (masina+modificari) masini asemanatoare, cu un avantaj pe partea Duster-ului pentru drumul pe asfalt pana la track-ul de off-road si cu o capacitate sporita de incarcare. Pentru cine nu a vazut live cum se descurca un Duster in afara asfaltului, exista suficiente filmulete pe net care sa-i arate performantele in afara asfaltului. Ce mi se pare oarecum hilar e ca versus-urile de genu' asta nu prea le vad in comunitatile de practicanti in ale off-road-ului, iesirile celor cu Duster incluzand si Jimny-uri (si invers) - cre' ca trebuie sa le explice cineva cum vine treaba cu jignirea...

Iar cu privire la viteze, nu sta totul in cutie (daca e sa aducem in discutie ca unul are de fapt 10 viteze, iar celelalt n-are 6 viteze reale, cred ca avem premisele unei polemici abisale) - parte din avantajul dat de transmisie Jimny-ului este suplinit de cuplul la turatii joase al 1.5dci-ului de pe Duster...

Chiar daca suntem fani ai marcii Suzuki, consider ca e benefic sa ne pastram spiritul critic si obiectivitatea...

Editat de moderator - inlaturat offtopic-ul
« Ultima Modificare: 05.Nov.2018, 01:14:35 p.m. de toma »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim