Gata, am rezolvat si cu cheia briceag
@yeti, din pacate nu am avut noroc. Initial am dezlipit tranzistorul si l-am pus in cheia noua langa lama, neconectat la placuta. Mi-a aparut din nou eroarea de cheie in bord+nepornire motor. l-am reconectat de placuta cu fire si apoi a mers, deci transponderului din cheile noi nu este un element pasiv. El este alimentat din cheie si este lipit atat cu cositor cat si un adeziv care il fixeaza in loc. probabil ca daca era element pasiv nu ar fi avut nevoie de ambele
Nu am avut sa timp sa fac poze cu procesul pentru ca ma grabeam, dar gasiti pasii detaliati mai jos:
De mentionat ca:
- Nu e o treaba usoara daca nu ai o minima experienta cu lipitul/dezlipitul componentelor electronice
- In caz ca nu era evident, garantia (cel putin a cheii) zboara pe geam
- Necesita cateva modificari ale carcasei cu componente
- Fata de clip eu m-am impiedicat de pasta rosie din jurul transponderului care e defapt un adeziv menit sa contribuie la stabilitatea piesei. Trebuie incalzita si curatata ca sa se poata trece la dezlipirea din cositor
Rezultatul final si la mine:
Sent from my LG-H850 using Tapatalk