Suzuki-Club.ro - My own "Way of Life"!
Bine ai venit,
Vizitator
. Te rugăm să
te autentifici
sau să
te înregistrezi
.
O Oră
O Zi
O Săptămână
O Lună
Pentru totdeauna
Logați-vă cu numele de utilizator, parola și durata sesiunii de logare
Pagina de Start
Forum
Ajutor
Căutare
Autentificare
Înregistrare
Suzuki Club ROMANIA
»
Suzuki - discutii TEHNICE
»
Suzuki SWIFT
»
Diverse SWIFT
»
Swift vs...
(Moderator:
shpeedy
) »
Swift SSS 2017 versus...
« precedentul
următorul »
Tipărire
Pagini:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
...
15
Mergi Jos
Autor
Subiect: Swift SSS 2017 versus... (Citit de 8957 ori)
0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Utilizator_Anonim
Hero Member
Mesaje postate: 3407
Thanked: 640 times
Gen:
Bucuresti
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #60 :
05.Oct.2018, 02:56:36 p.m. »
Daca e pentru curse, trebuie sa tina fix cat e traseul, restul e bonus
memorat
Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
ff_2004_06
Hero Member
Mesaje postate: 727
Thanked: 58 times
Gen:
SSS
Iasi
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #61 :
05.Oct.2018, 04:04:25 p.m. »
Ok, dar nu e tocmai o masina de curse, trebuie sa mearga si la shopping si prin oras.
Ma refer la un SSS nou cu tuning-ul asta, nu la modelul din film.
memorat
Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
Utilizator_Anonim
Hero Member
Mesaje postate: 3407
Thanked: 640 times
Gen:
Bucuresti
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #62 :
05.Oct.2018, 04:29:45 p.m. »
Cu tuningul asta nu stiu, e motorul prea nou ca sa dau cu parerea
Insa retinem bloc motor de aluminiu, banuiesc subtire
- injectie directa
-turbina mica
Modificare din soft
Nu stim pistoanele etc daca sunt gandite pt asa o putere
Chiar nu stiu cat tine
Daca din fabrica l-au impins in sus cu 15 cp si multi nm, fata de motorul obisnuit, nu cred ca ai o marja safe foarte mare de joaca
saabul de 2.0 t eu l-am dus de la 185 la 227 cp, dar am un amic care are stage 3 cu 350 cp de peste 3 ani, insa e altceva ( bloc motor masiv, pistoane din fabrica gandite la o putere mare, turbina mare, evacuare etc)
memorat
Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
shpeedy
Moderator
Hero Member
Mesaje postate: 11865
Thanked: 2307 times
Gen:
Bucuresti
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #63 :
05.Oct.2018, 04:53:15 p.m. »
Din ce stiu, la cresteri de putere&cuplu in primul rand cedeaza transmisia (ambreiaj/volanta), daca e cazu', si dup'aia motoru' - aaa, si cedeaza pe motiv de cuplu, nu neaparat de putere...
Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
memorat
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
Utilizator_Anonim
Hero Member
Mesaje postate: 3407
Thanked: 640 times
Gen:
Bucuresti
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #64 :
05.Oct.2018, 04:58:17 p.m. »
Corect
Ambreiaj, planetare, insa daca ai motorul subtirel o sa mai curga niste ulei si pe la garnituri, asta daca nu patesti ca un vecin care a tunat un golf aiurea si i-a zburat un piston
memorat
Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
toma
Global Moderator
Hero Member
Mesaje postate: 4366
Thanked: 2466 times
Gen:
Bucuresti
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #65 :
06.Oct.2018, 10:00:03 a.m. »
Caz in care nu l-as mai denumi tuning ci killing
memorat
Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
Utilizator_Anonim
Hero Member
Mesaje postate: 3407
Thanked: 640 times
Gen:
Bucuresti
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #66 :
06.Oct.2018, 10:24:31 a.m. »
Cam asa ceva
@toma
La grupul vag sunt nenumarate motoare cu aceeasi cilindree, dar la care difera rezistenta componentelor
Unele pot fi tunate, altele nu, daca nu te pricepi si o resoftezi pe aia care nu trebuie face kaboom
«
Ultima Modificare: 06.Oct.2018, 10:39:02 a.m. de hippo
»
memorat
Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
shpeedy
Moderator
Hero Member
Mesaje postate: 11865
Thanked: 2307 times
Gen:
Bucuresti
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #67 :
06.Oct.2018, 11:13:26 a.m. »
Alea de la VAG (si nu numai) mai nou au dificultati in a functiona normal pe durata de viata a masinii, pastrate stock fiind...
Parerea mea ca downsizing-ul elimina destul de mult posibilitatile de tuning la mini-turbo-urile astea...
Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
memorat
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
Utilizator_Anonim
Hero Member
Mesaje postate: 3407
Thanked: 640 times
Gen:
Bucuresti
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #68 :
06.Oct.2018, 11:24:54 a.m. »
Corect
Sunt duse cam la maxim de asta zic ca la noul SSS e cam maxim ce a facut fabrica
Adica a crescut cu 15 cp si nu mai retin cu cati nm, dar consider ca daca vrei sa tina masina cam trebuie sa o lasi in pace
La cilindreea asta si la materialele folosite nu prea mai ai rezerva de tunig ca la cele old school
Cred ca sss e ok la 950 kg si 150 cp, adica va fi amuzanta prin oras si pana la Brasov, prin cheia (daca are suspensii sport si bara stabilizatoare)
memorat
Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
ronfrown
Full Member
Mesaje postate: 109
Thanked: 11 times
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #69 :
14.Oct.2018, 08:24:46 p.m. »
memorat
The following users thanked this post:
Utilizator_Anonim
Tipărire
Pagini:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
...
15
Mergi Sus
« precedentul
următorul »
Suzuki Club ROMANIA
»
Suzuki - discutii TEHNICE
»
Suzuki SWIFT
»
Diverse SWIFT
»
Swift vs...
(Moderator:
shpeedy
) »
Swift SSS 2017 versus...
There was an error while thanking
Thanking...