Autor Subiect: Swift SSS 2017 versus...  (Citit de 8953 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #50 : 28.Sep.2018, 11:24:22 a.m. »
Nici mie
In general pierderea e de 5-20%, invers n-am auzit
La tractiunea integrala e mai mare pierderea
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ronfrown

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #51 : 28.Sep.2018, 11:46:49 a.m. »


https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fctcperformance%2Fposts%2F818977474958499&width=500

Ca voi credeti sau nu cred ca e mai putin important, acestea sunt date din teste, nu pareri :)
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #52 : 28.Sep.2018, 05:21:46 p.m. »
Nitel tunata
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ronfrown

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #53 : 28.Sep.2018, 05:37:01 p.m. »
Ai urmarit ce scrie la secunda 0:13 in clip ?
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #54 : 28.Sep.2018, 06:51:55 p.m. »
Da
E acelasi motor de pe vitara s si s-cross, remapat din fabrica
Sunt curios cat de repede crapa garnitura de la supape
« Ultima Modificare: 28.Sep.2018, 07:10:11 p.m. de hippo »
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #55 : 28.Sep.2018, 08:14:54 p.m. »
E misto ce au tunat baietii din clip
170 cp si 280 nm
Cuplul e important si e bun
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Don Napoleon

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 448
  • Thanked: 137 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Swift Sport 2007 aka Red FURY
    • Bucuresti
Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #56 : 03.Oct.2018, 09:11:12 p.m. »
Pe SSS nou este cunoscut de ceva timp ca scoate standard mai mult de 140 CP. Japonezii au declarat asta din cauza la noile teste WLTP. Iar exemplarul din filmulet este are un inceput de tunning.
Poza cu compartimentul motor:



Filmulet cu schimbari la sistemul de evacuare:



Pentru cunoscatori, Monster Sport ( ex Suzuki Sport Racing) au scos ceva asemanator

https://www.monster-sport.com/product/parts/ecu/computer_zc33s/
« Ultima Modificare: 03.Oct.2018, 09:33:30 p.m. de Don Napoleon »
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Don Napoleon

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 448
  • Thanked: 137 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Swift Sport 2007 aka Red FURY
    • Bucuresti
Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #57 : 03.Oct.2018, 09:40:43 p.m. »

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #58 : 03.Oct.2018, 09:53:29 p.m. »
Sunt curios cat rezista motorul tunat
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ff_2004_06

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #59 : 04.Oct.2018, 05:31:40 p.m. »
190 suna mult mai bine decat 140 dar vorba lui hippo, mai si rezista?
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019