0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Calitate perceputa = ce percepi cu ochii, mainile si fundul.Si australienii de la motoring compara mere cu pere. In reviewul Clio compara feelingul cu TypeR si i30N. Deci sa inteleg ca SSS e mai bun ca TypeR?Perceptia e subiectiva, nu percepem toti acelasi lucru. Eu unul cand conduc ating doar volanul, schimbatorul de viteze si semnalizatorul.Nu stiu daca SSS e mai bun ca Type R si nu ma intereseaza. Tu ai spus ca SSS si Clio RS nu sunt in aceeasi liga iar in test pe circuit SSS a fost mai rapid.Apoi la SSS mai zic una "feels like driving a bus, in the terms of how high I am" (calitate perceputa - fund)Este vorba de pozitia la condus si mereu a fost asa la SSS. Nu e o surprizaDar zic ceva interesant: la 25k dolari e cu 7k mai ieftina decat restul. Adica 22% mai ieftin. Daca luam pretul lui Clio de 22k eur si scadem 22% ar ajunge la 17.2k eur. Ar fi un pret bun.Ziceam de Lotus pentru ca e un constructor ce face masini cu putere mai mica, dar ft usoare si ca se ia la tranta cu jucatori mari. Dar, e un constructor exclusivist si poate face asta. Suzuki nu e. Suzuki face masini bune si fiabile, dar umbla la costuri pe ici pe colo. Un plastic, un material, un LED. Ei stiu asta, noi stim asta, dar pentru ca iesim mai bine dpdv al raportului calitate/pret, suntem multumiti. Aici castiga Suzuki. Ca nu se ia la tranta. E in liga lui. Si bine face.Ia zii, daca ar fi la acelasi pret SSS cu restu', ce ai lua? Chiar si cu 160cp.
Clio RS sau Polo nu as lua pentru ca vreau o masina cu cutie manuala. M-as gandi intre SSS si Fiesta ST dar as alege dupa ce le-as testa.