Suzuki-Club.ro - My own "Way of Life"!
Bine ai venit,
Vizitator
. Te rugăm să
te autentifici
sau să
te înregistrezi
.
O Oră
O Zi
O Săptămână
O Lună
Pentru totdeauna
Logați-vă cu numele de utilizator, parola și durata sesiunii de logare
Pagina de Start
Forum
Ajutor
Căutare
Autentificare
Înregistrare
Suzuki Club ROMANIA
»
Suzuki - discutii TEHNICE
»
Suzuki SWIFT
»
Diverse SWIFT
»
Swift vs...
(Moderator:
shpeedy
) »
Swift SSS 2017 versus...
« precedentul
următorul »
Tipărire
Pagini:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
...
15
Mergi Jos
Autor
Subiect: Swift SSS 2017 versus... (Citit de 8949 ori)
0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
ff_2004_06
Hero Member
Mesaje postate: 727
Thanked: 58 times
Gen:
SSS
Iasi
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #20 :
20.Sep.2018, 09:10:50 p.m. »
Cea noua pare si mai departe de SSS-ul nou:
http://www.zeperfs.com/en/duel7137-7324.htm
Nu sunt fan Polo GTI, dimpotriva, dar daca vine cu manuala si cu un pret mai mic cu vreo 1500 euro, cu motor de 2 litri, e putin in alta clasa. Doar ca probabil e mai putin "fun to drive" decat SSS-ul nou oricum...
«
Ultima Modificare: 25.Sep.2018, 11:55:18 a.m. de gabineg
»
memorat
Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
ronfrown
Full Member
Mesaje postate: 109
Thanked: 11 times
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #21 :
21.Sep.2018, 09:13:09 a.m. »
Nu stiu exact la ce te referi cand spui "cea noua pare si mai departe de SSS-ul nou". Eu ma refeream la raportul power to weight, care din cifrele oficiale este :
Swift - 144.33 bhp/tonne
Fiesta ST - 155.88 bhp/tonne
Polo GTI - 147.6 bhp/tonne
Eu nu vad diferente foarte mari aici. Sunt sigur ca si Fiesta si GTI-ul sunt mai rapide ca Swiftul, insa nu cu mult. Inca un amanunt este ca masuratorile pe dyno ale noului Swift au iesit undeva intre 155 si 160 cp, concluzia fiind ca Suzuki a preferat sa anunte puterea de 140 cp la roata. Poti citi despre asta aici si in alte locuri daca vrei detalii :
https://ssoc.co.uk/forums/showthread.php?6808-CTC-Performance-Demo-Car-New-Swift-Sport-ZC33S
Daca luam si asta in calcul si socotim puterea la 155 bhp, diferentele intre masini in ceea ce priveste raportul power to weight devin si mai putin semnificative.
https://www.parkers.co.uk/suzuki/swift/hatchback-2017/long-term-reviews/sport-14-boosterjet-5d/
"Early impressions suggest the real-world pace is even more impressive than the figures, too, with the healthy torque figure enabling surprisingly brisk in-gear performance capable of surprising cars with far more outright power.
Colleague and fellow performance-car enthusiast Adam Binnie has already had to come to terms with the fact his 230hp Skoda Octavia vRS can’t outrun the Swift Sport in a straight line."
Deci pana la urma cifrele pe hartie nu spun chiar totul
«
Ultima Modificare: 25.Sep.2018, 11:55:27 a.m. de gabineg
»
memorat
boga81
Hero Member
Mesaje postate: 2277
Thanked: 511 times
Gen:
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #22 :
21.Sep.2018, 10:00:48 a.m. »
Din pacate, oricat am dori noi, fanii Suzuki, Clio RS si Polo GTI sunt in alta liga. Ceva ce s-ar preta pentru comparatie ar fi Corsa GSi, care e mult mai grea dar cred ca va fi mai ieftina. Astept preturile pentru SSS.
http://www.zeperfs.com/en/duel6677-7137.htm
Daca de la 15.5k sare la 18-19k, nu stiu cum se va vinde...
Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
«
Ultima Modificare: 25.Sep.2018, 11:55:38 a.m. de gabineg
»
memorat
Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
ronfrown
Full Member
Mesaje postate: 109
Thanked: 11 times
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #23 :
21.Sep.2018, 10:33:50 a.m. »
Eu unul nu sunt fan nimic. Sunt curios ce inseamna mai exact in alta liga ?
Pretul noului SSS va fi intre 18 si 20000.
«
Ultima Modificare: 25.Sep.2018, 11:55:49 a.m. de gabineg
»
memorat
boga81
Hero Member
Mesaje postate: 2277
Thanked: 511 times
Gen:
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #24 :
21.Sep.2018, 10:51:40 a.m. »
Calitate perceputa (mai ales la interior), mai mica, mai inghesuita, 140 vs 200 caluti. Da, e mai usoara, dar SSS nu e Lotus sa se bata cu cei mai mari. Avea un locsor propriu si personal. Daca e spre 20k, pa, nu se vinde. 16, hai 17k, e best buy. Vedem cum o va pozitiona Suzuki Ro. Nu se compara cu Up GTi &Co si nici cu Clio RS/Fiesta ST/Polo GTi. Like I said, locsor propriu si personal. A class of its own.
Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
«
Ultima Modificare: 25.Sep.2018, 11:56:01 a.m. de gabineg
»
memorat
Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
ronfrown
Full Member
Mesaje postate: 109
Thanked: 11 times
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #25 :
21.Sep.2018, 11:24:24 a.m. »
Daca prin calitate la interior intelegem plastice moi, bord digital si alte asemenea, OK. Dar Suzuki nu a fost niciodata o masina care a pus accentul pe asa ceva. Interioarele lor sunt mai degraba "spartane".
Iar la calitatea generala nu stiu ce amanunte iei in calcul. Daca vorbim de fiabilitate, poate aceste linkuri vor ajuta un pic :
https://www.dsf.my/2014/03/suzuki-swift-sport-is-the-nurburgring-king/
https://www.whatcar.com/news/2018-what-car-reliability-survey/n17817
Daca nu, spune-mi te rog ce intelegi prin calitate "perceputa" (si perceputa de cine?) scazuta ?
Inghesuita - ai urcat in noua generatie SSS si ce inaltime ai ? Poti vedea aici cum sta in spate o persoana de 1.86 cu scaunul soferului reglat pentru inaltimea lui :
140 vs 200 caluti - din nou, daca luam si greutatea in calcul diferenta nu mai e atat de dramatica. Nu e acelasi lucru, OK, dar nici nu sunt la lumi diferenta. In teste s-au obtinut si 7.2 secunde pana la 100 cu SSS-ul nou ceea ce e nu cu mult peste timpii celorlalte masini.
SSS nu e Lotus sa se bata cu cei mai mari. Avea un locsor propriu si personal - tocmai ca il are si nu vad de unde ideea de competitie cu Lotus sau altii. Nu lucrez pentru Suzuki, nu ma intereseaza vanzarile lor
. SSS-ul este creat pentru placerea de a conduce in principal si mai putin pentru timpii 0-100, cutii automate si gadgeturi.
Daca e spre 20k, pa, nu se vinde. 16, hai 17k, e best buy - cum stii asta ? Sau cate SSS-uri vechi (la 15000) s-au vandut la noi ? Consideri numarul de exemplare vandute un indicativ al calitatii masinii ? Iei in calcul doar piata din Romania sau si restul regiunilor ? Si pana la urma, ce importanta are pentru consumatori cate se vand ?
«
Ultima Modificare: 25.Sep.2018, 11:56:11 a.m. de gabineg
»
memorat
Utilizator_Anonim
Hero Member
Mesaje postate: 3407
Thanked: 640 times
Gen:
Bucuresti
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #26 :
21.Sep.2018, 11:33:42 a.m. »
Hai ca deja comparam mere cu pere
Swift sport cu 1.4 t , 140 cp si 220 nm NU e in liga rs.
Hai sa avem proprietatea termenilor
Probabil e o masina fasneata si agreabila pe trasee virajate, dar pana la o masina sport mai e cale lunga si costuri mari
Sunt curios daca are bara stabilizatore si bara de torsiune, asa ca sa ne lamurim unde vrea sa joace
Pana si abarth-ul de 1.4t are 180cp, iar clio rs de 1.6t are 200/220 cp si 280 nm ( e vreo 22000€), daca sss vine la 20000€ +, nu cred ca vinde ceva, la 17k, cum zicea colegul e ok
Ca sa intelegeti puterea la roata conteaza, nu ce e pe hartie, plus stabilitatea si frane adecvate
Clio rs nu e un clio cu motor mai puternic si atat. Are alte frane, alte amortizoare etc
«
Ultima Modificare: 25.Sep.2018, 11:56:27 a.m. de gabineg
»
memorat
Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
ronfrown
Full Member
Mesaje postate: 109
Thanked: 11 times
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #27 :
21.Sep.2018, 12:12:38 p.m. »
OK. Daca vorbim specific de Clio RS, poti vedea in testul urmator :
https://www.motoring.com.au/abdc-suzuki-swift-sport-112824/
The Swift Sport springs its surprise at Winton, where its 1:44.732 time is well better than its closest rival, the Clio RS, and almost betters the MX-5
“The surprise package of ABDC? Better than the Clio RS,” is the verdict from Marton Pettendy.
"Clio rs nu e un clio cu motor mai puternic si atat. Are alte frane, alte amortizoare etc"
Este valabil si pentru Swift Sport. Despre bara stabilizatoare si bara de torsiune nu stiu, daca esti curios ai putea sa te informezi. Ca sa nu mai comparam mere cu pere
«
Ultima Modificare: 25.Sep.2018, 11:56:38 a.m. de gabineg
»
memorat
Utilizator_Anonim
Hero Member
Mesaje postate: 3407
Thanked: 640 times
Gen:
Bucuresti
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #28 :
21.Sep.2018, 12:27:42 p.m. »
De acord total, numai sa apara si sa fac un test drive
Am mai scris, kia ceed sport e super pe hartie insa daca o conduci trage prost la viteze mari
memorat
Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
boga81
Hero Member
Mesaje postate: 2277
Thanked: 511 times
Gen:
Re: Swift SSS 2017 versus...
«
Răspuns #29 :
21.Sep.2018, 01:26:14 p.m. »
Calitate perceputa = ce percepi cu ochii, mainile si fundul.
Si australienii de la motoring compara mere cu pere. In reviewul Clio compara feelingul cu TypeR si i30N. Deci sa inteleg ca SSS e mai bun ca TypeR?
Apoi la SSS mai zic una "feels like driving a bus, in the terms of how high I am" (calitate perceputa - fund)
Dar zic ceva interesant: la 25k dolari e cu 7k mai ieftina decat restul. Adica 22% mai ieftin. Daca luam pretul lui Clio de 22k eur si scadem 22% ar ajunge la 17.2k eur. Ar fi un pret bun.
Ziceam de Lotus pentru ca e un constructor ce face masini cu putere mai mica, dar ft usoare si ca se ia la tranta cu jucatori mari. Dar, e un constructor exclusivist si poate face asta. Suzuki nu e. Suzuki face masini bune si fiabile, dar umbla la costuri pe ici pe colo. Un plastic, un material, un LED. Ei stiu asta, noi stim asta, dar pentru ca iesim mai bine dpdv al raportului calitate/pret, suntem multumiti. Aici castiga Suzuki. Ca nu se ia la tranta. E in liga lui. Si bine face.
Ia zii, daca ar fi la acelasi pret SSS cu restu', ce ai lua? Chiar si cu 160cp.
Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
«
Ultima Modificare: 21.Sep.2018, 04:02:02 p.m. de gabineg
»
memorat
Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Tipărire
Pagini:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
...
15
Mergi Sus
« precedentul
următorul »
Suzuki Club ROMANIA
»
Suzuki - discutii TEHNICE
»
Suzuki SWIFT
»
Diverse SWIFT
»
Swift vs...
(Moderator:
shpeedy
) »
Swift SSS 2017 versus...
There was an error while thanking
Thanking...