Autor Subiect: Swift SSS 2017 versus...  (Citit de 8956 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ronfrown

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #110 : 16.Dec.2018, 10:18:35 a.m. »
@ronfrown  stai linistit ca nu esti singurul care a condus un hot hatch din asta de buget. Am facut test drive cu SSS in 2008 cand am avut de ales intre el si Yaris TS. Am cumparat TS-ul. 1.8 si 133 cp. Masina care a stat la mine 10 ani si cam 150k km. Simpatice foc ambele. Masini care stau mai bine pe drum decat pot sa fuga.

Dar misto la 15-16k euro. Nu a zis nimeni ca noul SSS e de rahat. Am zis doar ca nu merita pretul. Principalul avantaj al Suzukiurilor este pretul. Cand se bat campii cu preturi din astea care se duc in bugetul baietilor mari SSS devine o varianta stupida care si-o fura de la ST, GTI, OPC etc din toate pozitiile. Ce crezi ca astea nu stiu sa ia curbe?
Se pare ca nici tu nu intelegi ca SSS-ul nu a fost creat sa concureze cu aceste masini, dar nu poti iesi din sfera comparatiilor. Daca tot facem comparatii, vrei sa configurezi ST, GTI etc cu dotarile SSS si garantie extinsa la 5 ani, macar sa stim despre ce vorbim ?
 

Offline Don Napoleon

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 448
  • Thanked: 137 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Swift Sport 2007 aka Red FURY
    • Bucuresti
Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #111 : 16.Dec.2018, 12:47:39 p.m. »
@ronfrown calmeazate, momentan in Romania nu au masina de testdrive pentru versiunea noua de SSS, daca vrei poti sa-ti cumperi, fara testdrive, masina.
Iar la faza cu "Monroe shocks", putin de marketing aici si masina mea are amortizoare Monroe din fabrica si cand au iesit generatia respectiva acelasi mesaj l-au avut.
Am urmatoarele obs. la noul model:
1. este foarte scump comparativ cu generatia precedenta;
2. modificarile aduse noi generatii nu sunt de natura mecanica pe langa schimbarea motorului, de exemplu nu am suspensie MacPherson pe spate;
3. nu au mai facut varianta cu 3 usi, asa ca sasiu nu mai este la fel de rigid;
4. SSS intotdeuna a fost vazut de clientii ca o varianta la Fiesta ST, Mini Cooper, VW Polo GTI etc.

Ca sa intelegi SSS-ul face partea din categoria de Hot hatch, asta insemna ca Industria auto pune masinile enumerate la punctul 4 cu SSS in aceeasi clasa.
Suzuki a aspirat sa copieze Mini-ul cu SSS-ul cat a putut, asta a fost dorinta lor, dar incep sa ramana in urma la criteriul de putere.
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #112 : 16.Dec.2018, 01:01:37 p.m. »
Corect, 1/2 mea isi luase swiftul in 07 pt ca semana cu mini si era la 1/2 din pretul originalului.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline fireburn

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #113 : 16.Dec.2018, 02:30:08 p.m. »
Napoleon.

A crescut pretul la toate masinile de la generatie la generatie. Nu numai la Swift.
Eu am luat masina actuala cu o suma, sa zicem X EUR.
Una cu dotari "similare" este acum cam cu 4-5000 EUR mai mult.
Pun 'similare' in ghilimele pentru ca au bagat in standard mult mai multe birbrizuri (inutile sau semiutile, daca ma intrebi pe mine), birbrizuri pe care masina mea nu le putea avea nici ca optionale, pentru ca tehnologia atunci era foarte scumpa, daaarrr tehnologia avanseaza.
Acum vrei-nu vrei esti obligat sa cumperi mai mult (in unele situatii) sau sa renunti la diverse. La fel nu mai exista.
Ghiceste ce aleg 90% dintre cumparatori, mai mult decat au avut, sau mai putin ?

Parerea mea "care este".

Mie mi se pare un pret relativ ok.
Daca peste 2-3 ani mai scade cu 1-3000 EUR (chiar si la vreo promotie, ceva), eu zic ca bine.
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #114 : 16.Dec.2018, 02:47:37 p.m. »
Cu rabla si vreo promotie de lansare poate fi o varianta pt fani.
Sunt curios la ce pret se va lansa noul kia ceed gt de 204 cp, ala vechi era 20000 €
Mai e si abarth 595 cu 3 variante de putere 145 cp, 165 cp si 180 cp, care incepe de la 19000 € (fiat insa tot baga promotii)
Abarth 595 e racheta si e foarte agil urban.
http://www.abarth.ro/preturi/
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ronfrown

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #115 : 16.Dec.2018, 02:49:18 p.m. »
@Don Napoleon, sunt calm si nici macar nu vreau sa cumpar masina.

1. OK. Dar pretul a crescut fata de acum 5 ani cam la orice model de masina
2. Nu este adevarat. Toata masina este o platforma noua. Poti citi mai pe larg aici :

https://www.suzuki.co.nz/suzuki-life/news/article/new-generation-suzuki-swift-sport-turbo-goes-high-tech/553708

Si aici :

https://www.team-bhp.com/forum/indian-car-scene/174241-2018-next-gen-maruti-swift-now-launched-30.html

3. Sasiul nu e totuna cu caroseria iar cel nou e mai rigid si mai usor. Detalii ai in al doilea link de mai sus.

4. Iti multumesc pentru explicatii dar si eu sunt client SSS si nu l-am vazut ca pe o alternativa. Am dorit o masina usoara si cu motor aspirat, ceea ce restul nu prea sunt. Si nici acum nu as zice ca sunt, GTI are motor 2.0 si aproape 400 kg mai mult, cutie doar automata, etc etc. Daca configurezi Polo Gti cu dotarile Swift ajungi pe la vreo 26k, ti se pare aceeasi clasa de pret ?
 

Offline ronfrown

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #116 : 16.Dec.2018, 02:54:23 p.m. »
@hippo, 19000 este cel de 145 cp. Adauga dotarile Swift si vezi la ce pret iesi. Cel de 180 cp incepe de la 25000.
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #117 : 16.Dec.2018, 03:05:41 p.m. »
Ok
Discutia e inutila
Pt 2000 € in minus , fata de abarth 595 165 cp, iei o motorizare inferioara.
Iar de design ce sa mai zic, abarth are  design italian.
Ps swift sport e incepand cu...
Iar fiat face de obicei reduceri mari fata de lista ( a luat sotia unui amic un fiat 500 at cabrio cu 3000 € sub lista)
Pun pariu ca iese la negociere cam tot pe acolo.
Singura mea problema cu sss e motorul prea slab comparativ cu celelalte din clasa.
Pana acum compensa prin diferenta de pret care era de 1/2 de masina.
Ps 2 la ce ma incalzesc dotarile daca masina NU ARE MOTOR., e exact ca in bancul ala nu se mai scoala dar uite ce frumos atarna 😂
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ronfrown

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #118 : 16.Dec.2018, 03:19:19 p.m. »
Abarth 165 cp e 22000, cu 3000 mai mult. La Swift pretul e 19000 si include tot mai putin vopseaua. 0-100 fac in acelasi timp, spatiu mai mic in Abarth, designul e subiectiv.

Ce racheta, cine nu are motor ?

Dar intr-adevar discutia nu are valoare, discutam fapte vs asteptari, comparatii, pareri personale (nu si proprii). Cel mai simplu iei Swiftul si scoti inscriptia Sport de pe el (glumesc !).
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Swift SSS 2017 versus...
« Răspuns #119 : 16.Dec.2018, 03:32:15 p.m. »
Ok
Hai sa cadem de acord ca avem asteptari diferite de la cuvantul sport de pe masina. Eu daca vad sport scris pe ea vreau un motor care sa traga si nu ma intereseaza alte briz brizuri
Din clasa lui sss am condus kia ceed gt de 200cp, o are un amic, a dat 20000 € pe ea, noua, in 2017, e simpatica dar nu mi-a placut cum trage la viteze superioare, ca manevrabilitate e ok.
Am condus mini cooper s prima generatie, de 177 cp, e geniala in curbe, e ca un kart si trage bine.
Am condus fiat 500 normal, e f hi tech, are inclusiv o aplicatie pe telefon care iti arata toate prostiile si se conecteaza mult mai bine orice la el fata de medianavul suzuki. Ca motor nu se pune, era cel mic.
Clio rs si ford st nu am condus.
Ps am vazut doua abarth 595 care se alergau prin trafic pe calea victoriei(nu incurajez), mi s-au parut manevrabile si rapide.

  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp