Fiind AC automat se incadreaza si aeroterma la capitolul asta. Deci , pornind doar ventilatia , fara AC , pe temperatura X o sa ai constant acea temperatura in masina. La inceput baga cald ca sa ajunga la valoarea selectata de tine iar cand ajunge o sa bage ori calai ori mai rece o perioada pt a stabiliza si mentine temperatura la valoarea X selectata iar dupa aceea iar o sa bage mai cald si tot asa. Daca o sa pui mana din cand in cand in dreptul unei guri de ventilatie o sa simti treaba asta , sa nu te sperii ca ai probleme cu termostatul sau ca nu mai baga cald.
Eu personal nu prea vad rostul AC iarna , consum in plus degeaba si face acelasi lucru ca si aeroterma. Vara se schimba treaba pt ca aeroterma baga aer direct de afara deci cald nu il raceste. Totusi este indicat macar la 2-3 saptamani pe timp de iarna sa fie folosit AC pentru a si face putin circuitul acel freon.
Ca efect , daca ati observat at cand functioneaza AC , ventilatorul ( GMV ul) de la motor/ radiator functioneaza incontinuu. Asta inseamna o racire in plus. Coroborata cu temperatura scazuta de afara.... rezulta o racire mai puternica. Si iarna nu stiu cat de necesara este.