Autor Subiect: Problema pornire  (Citit de 7964 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline emil_greus

Re: Problema pornire
« Răspuns #20 : 26.Aug.2018, 05:00:26 p.m. »
In mod normal daca bateria era descarcata, S&S-ul nu ar fi trebuit sa se activeze (sa iti opreasca motorul). De asemenea daca aveai probleme pe partea de incarcare a bateriei, S&S-ul nu s-ar fi activat.

Un tester ar trebui sa iti confirme ca folosind o noua baterie, nu ai erori pe partea electrica. De asemenea, cei de la service ar trebui sa iti verifice si consumul de curent cu motorul oprit (nu ar trebui sa depaseasca 50mA) - este consumul care apare la 20-30 de minute dupa ce ai oprit si incuiat masina.

Mi se pare f. ciudat ca o baterie sa cedeze dupa doi ani jumatate, mai ales ca e tipul de baterie robust, facuta pentru utilizare de tip S&S.

Bafta!

 
The following users thanked this post: Relisis

Offline Utilizator_Anonim

Re: Problema pornire
« Răspuns #21 : 26.Aug.2018, 05:01:42 p.m. »
La fostul sx4 clasic a decedat dupa 3 ani, la swift dupa 10
Dupa simptome sigur e bateria defecta
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline smiley

Re: Problema pornire
« Răspuns #22 : 26.Aug.2018, 09:59:43 p.m. »
Masurarea unei baterii in circuit deschis sau fara nici un consumator nu reflecta realitatea.Orice baterie "isi revine" atunci cand nu mai are consumatori si ajunge la 12 v dar problema este ca nu mai are energie suficienta, adica nu mai poate sa ofere acei Ah care sunt scrisi pe ea.

Masurarea bateriei dupa parerea mea se face fie cand porniti motorul (tensiunea sa nu scada sub 10v) sau macar cu mai multi consumatori porniti faruri, contact pus etc. si in situatia asta tensiunea sa fie urmarita nu scada prea rapid (dupa caderea de tensiune initiala mai substantiala) si bineinteles trebuie sa fie peste 12v


Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline enicky

Re: Problema pornire
« Răspuns #23 : 26.Aug.2018, 10:34:12 p.m. »
   Bateria poate sa cada si daca nu este incarcata corect. Interesanta a fost oprirea ei ! Seamana a defect de fabricatie!
   Destul de ciudat fenomenul,  chiar daca bateria n-o face Suzuki.  Dar daca vrei sa scoti din banda de montaj masina de 6-7000 de euro(pret de cost) atunci pui baterii de c...t.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline steph

Re: Problema pornire
« Răspuns #24 : 27.Aug.2018, 03:58:24 a.m. »
Cam multe teorii ale conspiratiei p`aici. Orice produl electric/electronic/mecanic poate sa cedeze. D`asta exista garantie. Au explodat ele si rachetele la lansare. Si alea erau facute pe genunchi. Daca de la socuri, vibratii sau pur si simplu din senin un element din baterie se buleste asta-i rezultatul.

Nu mai lansati supozitii cu defectiuni electronice ale masinii, probleme de soft etc. A intrat S&S in functiune, consumatorii au tras din baterie, aceasta a cedat si masina nu a mai pornit. E atat de simplu. Mai ales ca masina inteleg ca merge bine mersi pe bateria de imprumut. Eu zic ca o sa fie acceptata pe garantie fara discutii.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 
The following users thanked this post: shpeedy, Utilizator_Anonim

Offline shpeedy

Re: Problema pornire
« Răspuns #25 : 27.Aug.2018, 08:52:47 a.m. »
Bateria este Exide de 60Ah - in mai bine de un secol de activitate ma gandesc ca si-au format o idee despre cum se fac bateriile. Dar asta nu elimina total posibilitatea de a mai da si chix la un numar de baterii produse...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline mariusl82

Re: Problema pornire
« Răspuns #26 : 27.Aug.2018, 09:37:15 a.m. »
In limbajul producatorilor se numeste ppm...acum daca e doar bateria eu zic ca nu e asa problema, s-a intamplat la case mai mari cu masini noi.....
Sa ii pui sa iti masoare curentul in standby si cu toate pornite sa fi 100% sigur ca nu e ceva electric.
  • New Vitara 1.6 MT Spirit Allgrip Atlantis Turquoise
 

Offline Relisis

Re: Problema pornire
« Răspuns #27 : 28.Aug.2018, 04:24:03 p.m. »
Gata! S-a rezolvat...trebuie sa cumpar alta...garantia este de doi ani, a mea implinise 2  jumate..
Au masurat-o la service si avea 7 v si doar 5Ah.
Deasemenea au masurat si cat alimenteaza alternatorul cu si fara consumatori-nicio problema.
  • Suzuki Vitara 1.6 benzina allgrip passion
 
The following users thanked this post: shpeedy

Offline Myhay

Re: Problema pornire
« Răspuns #28 : 28.Aug.2018, 09:15:43 p.m. »
Ma gandeam eu...cum spuneam intr un post pe aici pe forum , garantia e mai mult cu numele decat cu faptele. Cum se face ca ale naibii probleme se nimeresc exact cand nu mai sunt acoperite de asa zisa mare garantie. Si chiar daca se nimereste sa ai parte de garantie nu stiu cum s o dea cotita sa nu schimbe.

Cand e sa vi cu piesele tale la revizie stiu sa o bage pe aia imediat cu garantia in sus garantia in jos , o pierzi , riscuri etc si acum cand e nevoie ete....da nu zice nimeni ca nu e normal sa pice baterie dupa 2 ani jumate la masina noua. Nu mi s a intamplat nici la anonimele alea de le aveam la Dacie. Si alea duceau minim 3 ani.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline steph

Re: Problema pornire
« Răspuns #29 : 28.Aug.2018, 09:17:41 p.m. »
Trebuia sa ii rogi sa iti dea semnat si stampilat pe o foaie cu antetul serviceului ca nu e acoperita de garantie. Si sa iti arate pe caietul de garantie unde scrie ca bateria are doar doi ani. Sa vezi ce rapid era acoperita de garantie. ;)
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14