nu stiu daca e pe dyno, la un moment dat la final..se aude chiar un claxon din...afara...in fine, nu prea ma pricep.
ce vreau sa spun e ca masinuta asta(1,6 gs esp 107 cp) ar trebui sa prinda 200 fara probleme.(asa cum si loganul de 1,6 si 105 cai vvti reuseste) cat era noua(sub 10.000 de km) reuseam sa o turez ...foarte greu...obtinem cel mult 5200de ture(si viteza maxima de 170-175) .dupa primul schimb de ulei,insa situatia s-a schimbat.am reusit sa obtin 200 km/h pe turda- gilau(si ceva mai mult pe vitezometru, cum am spus intr-un post mai sus) la 6200-6300 de ture, deci a inceput sa se tureze mai bine.portiunea de rosu incepe dupa 6500,insa , nu stiu de ce ,pe aceasta masinuta...nu pot intra deloc...acolo...nu stiu ce se intampla..o fi vreo limitare...in mod normal ..orice masina ar trebuisa poata vedea..macar putin...zona rosie.daca s-ar intampla asa ceva,cu masinuta mea, as obtine probabil si eu 215-220,fara probleme.
deci am turat masina intr-a IV-a pana la 5000-5200 (150 160 km/h)..apoi am dat a5-a.am asteptat ,vitezometrul a urcat ceva mai greu pana la 180..apoi pana la 200 a fost f simpu,,,insa trebuie ,dupa ce ajungi la blana, sa mai ai rabdare, cu pedala apasata,vreo 10-20 de secunde.observi appoi cum parca vrea sa treaca de 200...dar nu inteleg,o spun din nou ,de ce nu intra turometrul macar un pic pe zona rosie...se observa cum turometrul ar vrea sa inainteze..insa...nu stiu...ceva parca il tine blocat acolo...chiar as vrea sa stiu ...cum se intampla cu modelul nou de 120 de cai..ala ar tebui sa o faca mai lejer..mai ales ca are km-trajul pana la 220....ceea ce era firesc, dupa parerea mea, sa fie asa si la acesta de 107 cp
bineinteles, toate acestea in modul 2awd(deci nu auto)..si..foarte important, cu esp-ul dezactivat.
inca ceva,nu incercati asta decat pe autostrada...