Autor Subiect: WLTP  (Citit de 5823 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline gabi males

Re: WLTP
« Răspuns #40 : 08.Aug.2019, 02:35:22 p.m. »
Nu-i nimic. Este bine sa reamintim unele informatii.
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 

Offline Fujitsu

Re: WLTP
« Răspuns #41 : 03.Sep.2019, 05:10:43 p.m. »
Revenind la WLTP și noxe, in esență e vorba că:
- noxele (CO2) sunt mai mari cu cca. 20% in WLTP față de standardul NEDC utilizat până acum
- guvernele pun condiții "din pix" pentru a forța producerea de motoare ecologice, însă tehnic e greu de ținut pasul și atunci apar tot felul de șmecherii (vezi Dieselgate)
-nu s-a găsit o solutie pentru penalizarea emisiilor de oxid de azot specifice motoarelor diesel, astfel că la momentul actual acestea apar, paradoxal, mai ecologice decât cele pe benzina (emisii CO2 mai mici)

De acord ?
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline rexkrokiDAU

Re: WLTP
« Răspuns #42 : 03.Sep.2019, 05:23:55 p.m. »
Nu chiar.
Începând cu septembrie 2019 testele WLTP sunt combinate cu teste RDE Real Driving Emissions unde se măsoară și nivelul NO și NO2. Valoarea combinată a acestora nu trebuie să depășească 80mg/km

PS. Am mai citit și înțeleg că pragul de 80 nu trebuie atins chiar de acum. Sunt două etape intermediare, 168 în 2019 și 120 în 2020/2021 (modele noi/toate noile înmatriculări)
« Ultima Modificare: 03.Sep.2019, 05:37:13 p.m. de rexkrokiDAU »
 
The following users thanked this post: Fujitsu

Offline Fujitsu

Re: WLTP
« Răspuns #43 : 03.Sep.2019, 05:35:15 p.m. »
Asta nu știam și e un lucru bun că se va ține cont și de NO, NO2.
Am fost frapat de unele oferte in 2019 cu diesele care se încadrau cu emisiile la rabla dar aceleași modele pe benzina nu (ex. Hyundai Tucson). Nu era normal.
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline rexkrokiDAU

Re: WLTP
« Răspuns #44 : 03.Sep.2019, 05:55:32 p.m. »

Offline shpeedy

Re: WLTP
« Răspuns #45 : 11.Sep.2019, 02:33:13 p.m. »
Aceasta e situatia peste tot in UE? Adica nu se mai vinde nicaieri Jimny de la 1 septembrie pe motiv de motor poluant?

Cateva clarificari ar fi poate binevenite:
- nu este vorba de motor poluant, ci de motor omologat pe un anumit standard (cele omologate pe standardul valabil pana la 1-Septembrie se mai pot gasi, dar o iei de la dealer ori inmatriculata, ori - in cazul fericit - ne-inmatriculata, dar pusa pe o lista speciala de final-de-serie transmisa de catre dealer autoritatilor, in anumite limite, pentru inmatriculare in urmatorul an);
- daca motorul este omologat pe standardul valabil incepand de la 1-Septembrie, atunci singurele probleme tin de disponibilitate/stoc disponibil;
- la nemti, cel putin, mai sunt ceva Jimny-uri - https://auto.suzuki.de/fahrzeugboerse/suzuki-fahrzeugboerse?gruppe=suzuki-deutschland-gruppe&MODELL_ID=1392&ANZEIGE_MARKE_ID=1057&STARTSEARCH=1

In alta ordine de idei, dar cu legatura la subiect, tocmai am incheiat o conversatie telefonica cu DAGECO - ma sunase sa ma intrebe daca as mai fi interesat de Ignis. Din vorba in vorba:
- ei au comandat un Ignis Allgrip GLX ce va iesi la mijloc de Octombrie din fabricatie (deci final de Noiembrie in tara) - parca @body era interesat de unu';
- au limita de comanda de 1buc/model/zi;
- noul Ignis vine cu ISG (SHVS);
- la intrebarea despre Jimny a zis pas, ca nu se stie nimic;
- versiunile cu automata ale S-Cross si Vitara cica vin cu o majorare de 500Euro fara TVA.


Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Cristi (XTI), Dogy

Offline Soimu

Re: WLTP
« Răspuns #46 : 11.Sep.2019, 02:59:41 p.m. »

- versiunile cu automata ale S-Cross si Vitara cica vin cu o majorare de 500Euro fara TVA.


Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Am si eu o intrebare: la Vitara va fi montat SHVS?....de asta va fi mai scump? (normal ar fi asa ca sa se incadreze in noile norme).
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: WLTP
« Răspuns #47 : 11.Sep.2019, 03:56:05 p.m. »
Mda, si eu sunt curios de solutia implementata.

Ma gandesc ca - daca tot au reusit sa-si omologheze pana acum K10C/K14C fara necesitatea de a monta un filtru de particule (GPF) - asta ar putea fi o solutie...

Ce am mai gasit - situatie intocmita de ADAC per marca/model cu privire la conformitatea la WLTP: https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/auto-kaufen-verkaufen/neuwagenkauf/euro-6d-temp-modelle/

LE: inteleg ca totusi K10C are deja GPF, nu stiu despre K14C - poate confirma/infirma colegii...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
« Ultima Modificare: 11.Sep.2019, 04:08:13 p.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Soimu

Re: WLTP
« Răspuns #48 : 11.Sep.2019, 04:06:56 p.m. »
La Autonet apare ca Vitara de 1.0 ar avea filtru de particule:

Filtru de particule* --------  *Optiune disponibila doar pe motorizarrea 1.0Boosterjet ...aici;

https://suzuki.auto-net.ro/wp-content/pdf/liste_preturi/lista_vitara.pdf

Noi la Ignis (K12C) avem filtru de particule?????????????(ca dpmdv ar fi o slabiciune in plus).
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: WLTP
« Răspuns #49 : 11.Sep.2019, 04:09:56 p.m. »
Nu, nu avem aceasta povara...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Soimu