Aceasta e situatia peste tot in UE? Adica nu se mai vinde nicaieri Jimny de la 1 septembrie pe motiv de motor poluant?
Cateva clarificari ar fi poate binevenite:
- nu este vorba de motor poluant, ci de motor omologat pe un anumit standard (cele omologate pe standardul valabil pana la 1-Septembrie se mai pot gasi, dar o iei de la dealer ori inmatriculata, ori - in cazul fericit - ne-inmatriculata, dar pusa pe o lista speciala de final-de-serie transmisa de catre dealer autoritatilor, in anumite limite, pentru inmatriculare in urmatorul an);
- daca motorul este omologat pe standardul valabil incepand de la 1-Septembrie, atunci singurele probleme tin de disponibilitate/stoc disponibil;
- la nemti, cel putin, mai sunt ceva Jimny-uri -
https://auto.suzuki.de/fahrzeugboerse/suzuki-fahrzeugboerse?gruppe=suzuki-deutschland-gruppe&MODELL_ID=1392&ANZEIGE_MARKE_ID=1057&STARTSEARCH=1In alta ordine de idei, dar cu legatura la subiect, tocmai am incheiat o conversatie telefonica cu DAGECO - ma sunase sa ma intrebe daca as mai fi interesat de Ignis. Din vorba in vorba:
- ei au comandat un Ignis Allgrip GLX ce va iesi la mijloc de Octombrie din fabricatie (deci final de Noiembrie in tara) - parca @body era interesat de unu';
- au limita de comanda de 1buc/model/zi;
- noul Ignis vine cu ISG (SHVS);
- la intrebarea despre Jimny a zis pas, ca nu se stie nimic;
- versiunile cu automata ale S-Cross si Vitara cica vin cu o majorare de 500Euro fara TVA.
Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk