Autor Subiect: WLTP  (Citit de 5824 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: WLTP
« Răspuns #30 : 29.Aug.2018, 11:38:30 a.m. »
Din ce stiu, respectivele valori WLTP cotate pentru Duster-ul 1.5dci non-Blue nu sunt obtinute in urma unei testari WLTP, ci - pentru aceasta perioada de tranzitie de un an (ce se termina in cateva zile) - sunt valori NEDC adaptate cadrul WLTP (prin ceva formule). De abia 1.5dci-ul Blue va avea valori in standard WLTP...

Cat priveste Suzuki, pentru K14C-ul de pe SSS:

De curiozitate m-am pus pe cautat sa vad (cam) cat de pregatit este Suzuki pentru WLTP-ul ce bate la usa...

Singura chestie gasita este in fisa de produs cu preturi pentru Swift de la Suzuki Olanda - din cele 3 motoare curente (K10C, K12C, K14C), doar K14C-ul pare a fi omologat WLTP (are date despre consum si noxe in sectiunea WLTP). Interesante sunt diferentele de valori intre cele doua standarde - NEDC si WLTP (se vad valorile de consum si noxe mai mari pentru WLTP).



Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline boga81

Re: WLTP
« Răspuns #31 : 29.Aug.2018, 11:46:00 a.m. »
Pai eu zic de cel Blue, adica cu SCR - Selective Catalytic Reduction. Consumul e luat din fisa de omologare.

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline shpeedy

Re: WLTP
« Răspuns #32 : 29.Aug.2018, 11:53:31 a.m. »
Got it! :good:

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline boga81

Re: WLTP
« Răspuns #33 : 31.Aug.2018, 10:08:23 a.m. »
Conform datelor de pe topicul cu facelift new vitara, consumul la 1.4 a crescut de la 5.4 NEDC la 6.1 WLTP

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline Soimu

Re: WLTP
« Răspuns #34 : 25.Oct.2018, 08:18:42 p.m. »
Oare ar fi o solutie de conformare ca masina sa vina din fabrica cu instalatie gpl?...ce parere aveti?...am vazut ca din Italia poti cumpara o multime de marci (masini noi) cu instalatii (BRC si altele) GPL...
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline boga81

Re: WLTP
« Răspuns #35 : 26.Oct.2018, 01:19:51 p.m. »
In Italia se poarta CNG, la noi GPL.

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline Soimu

  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: WLTP
« Răspuns #37 : 08.Aug.2019, 12:39:57 p.m. »
Fiind in trecere ieri pe la Autonet sa ma interesez de un Ignis GL+ Allgrip, am aflat ca nu au decat un GLX pe drum catre Ro si - dupa verificare in sistem - cica nici ca s-ar mai gasi vreun GL+ disponibil la nivel european (exceptand desigur stocurile celorlalti dealeri, dar unde nu avea vizibilitate). Ce am mai aflat - ca nu au vizibilitate ce va fi dispo dincolo de luna August (mai precis pana-n Octombrie), lucru oarecum de inteles tinand cont ca luna August este - in general - luna inchisa pentru productia auto. Dar mi-a mai spus ca si vizibilitatea dincolo de Octombrie este dificila prin prisma fazei 2 a trecerii la WLTP EVAP (adica nebunia de anul trecut cu omologarea pe noul standard se repeta si anul acesta, dar doar pentru benzinare - adica toata gama Suzuki, in cazul nostru), existand posibilitatea ca noile masini sa vina si cu noi preturi; oarecum logic (am zis logic, nu din perspectiva clientului) pentru ca cerinte noi de omologare -> motoare cu modificari care sa raspunda noilor cerinte -> costuri aditionale pentru producator.

La Ignis vad ca actualele versiuni sunt Euro6b (si ar trebui aduse la Euro6d), dar oare cum sta treaba la noul Jimny (unde nu apare decat mentiunea Euro6 in lista de specificatii si preturi)?!

Informatii aditionale:
- https://www.porsche-bucuresti.ro/wltp%EF%BB%BF/
- https://www.autoevolution.com/news/wltp-gets-stricter-in-september-volkswagen-explains-how-135357.html

In alta ordine de idei, sunt foarte (dar foarte) curios cum dreaq au reusit rusii sa-si omologheze WLTP dinozauru' de 1.7 de pe Niva - https://newsweek.ro/auto/nici-wltp-ul-nu-doboara-ultima-reduta-comunista-lada-niva

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline gabi males

Re: WLTP
« Răspuns #38 : 08.Aug.2019, 12:43:47 p.m. »
Am spus si eu asta prin luna Mai sau Iunie.
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 

Offline shpeedy

Re: WLTP
« Răspuns #39 : 08.Aug.2019, 02:26:18 p.m. »
Sorry, nu retinusem...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X