0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Cei de la Financial Times au obtinut un document de cinci pagini care include 114 seturi de date si alte informatii despre constructori care au configurat masinile pentru testele WLTP special ca in urma acestor probe sa iasa cifre foarte mari.Stiu ca pentru multi acest lucru pare incredibil, iar cea mai justa intrebare este de ce constructorii auto si-ar taia singuri craca de sub picioare? Cel putin asa se vede din exterior.Una dintre explicatii ar fi ca acei constructori auto care si-au echipat masinile de test special pentru a obtine valori mai mari in cazul normelor de poluare urmaresc obtinerea unui regulament ceva mai relaxat si usor pentru anul 2020.
Am vazut de-a lungul acestui an ca au existat o multime de constructori care au fost trimisi acasa cu coada intre picioare pentru ca testele WLTP nu au iesit asa cum trebuie. Nume mari din industria auto au fost nevoite sa trimita modele inapoi in fabrica, sa le refaca si sa le aduca inapoi la teste.
Nu te contrazic