0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
[...]As zice ca - simultan cu transformarile tehnologice din ultimii ani - ar trebui sa umblam si noi la schimbarea propriei mentalitati: posesia unei masini o consider oarecum o frana in progresul domeniului auto. Sa ma explic: in posesia unei persoane sau a unei familii, o masina are - in general - o perioada destul de mare de timpi morti, in care sta si ocupa spatiu. Niste modalitati mai flexibile de posesie (co-posesie/co-utilizare) inclin sa cred ca ar creste deopotriva timpul de utilizare al masinii si ar reduce numarul de vehicule necesar unei comunitati (si de aici si nr. de spatii de parcare).
[...] Poate ar merita un topic separat.
Vad ca multi ati adus in discutie grosimea tablei doar in ecuatia greutate mica - motor mai mic - consum, dar mai putin prin prisma consumului de resurse naturale (tabla mai subtire - mai putine resurse consumate), ori prin cel al securitatii vehiculului, si implicit ocupantilor (tabla mai subtire -> se-ndoaie mai usor -> absoarbe mai usor/bine energia de impact)... Pe mine personal nu ma incanta inca atat de tare tehnologiile astea alternative atata vreme cat vorbim de o greutate considerabila a acumulatorilor implicati si atata vreme cat tehnologiile motoarelor conventionale au ajuns la un nivel destul de bun dpdv al consumului (da, Mazda e un bun exemplu in acest sens). As zice ca - simultan cu transformarile tehnologice din ultimii ani - ar trebui sa umblam si noi la schimbarea propriei mentalitati: posesia unei masini o consider oarecum o frana in progresul domeniului auto. Sa ma explic: in posesia unei persoane sau a unei familii, o masina are - in general - o perioada destul de mare de timpi morti, in care sta si ocupa spatiu. Niste modalitati mai flexibile de posesie (co-posesie/co-utilizare) inclin sa cred ca ar creste deopotriva timpul de utilizare al masinii si ar reduce numarul de vehicule necesar unei comunitati (si de aici si nr. de spatii de parcare).Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk