Comportamentul enuntat ca benzinarul aspirat devine nervos de abia dupa 3,000rpm eu personal il vad ca normal - cuplul cam atunci devine disponibil...
Recomand un plin de benzina scumpa (chiar de 100) si talpa (preferabil la drum lung)...
Absolut de acord cu cele de mai sus!
Este un motor 1.2 tip C (ca pe noile IGNIS, SWIFT) cu Moment Motor Maxim la 4400 rot/min. Parerea mea e ca in oras trebuie sa-l duci peste 3500 rot/min ca sa schimbi, sa nu scazi sub 2500 si pe cat posibil sa fie mereu la putin 3000 si asa vei avea si acceleratie la nevoie.
Eu de ani buni pun combustibil NUMAI de la MOL (si f. rar de la OMW si Petrom) si sunt extrem de multumit de calitate (odata am avut o furaciune la moto la un rezervor e 13.5 L in care mai aveam vreo 3 L cel putin mi-a "intrat" la pompa si am platit 14 L, dar ma grabeam si nu am avut timp de scandal...)
Si pun numai benzina premium de 98; e mai buna ca are aditivi si ca fiind cu cifra octanica mai mare, protejaza la detonatii si autoaprinderi si astfel motorul are o viata mai lunga. (cifra octanica mai mare nu inseamna energie mai multa sau ardere mai "puternica" ci ardere mai "blanda"si fara socuri pt motor).
Cred ca Balena nu are probleme ci ii trebuie o benzina buna si un stil de condus mai vioi, mai turat.