Autor Subiect: Autohaus Huber - Deva și Sibiu  (Citit de 26820 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Autohaus Huber - Deva și Sibiu
« Răspuns #30 : 28.Iul.2020, 01:46:13 p.m. »
Buna ziua,

Am deschis subiectul legat de Autohaus Huber pentru că era singurul care lipsea de pe acest forum.

Cu această ocazie dorim să vă informăm că Autohaus Huber a devenit dealer și service autorizat și în Sibiu începând cu luna iunie 2018.

Venim cu rugămintea de a folosi acest subiect pentru a ne transmite părerile voastre despre cele două locații ale noastre, fie că sunt bune sau rele.

Promitem să vă răspundem cat mai repede la întrebările și la solicitările dumneavoastră.

Cu stima,
Marius Popescu
Director sucursala Deva
0749.148.385

Stimata Doamna @Cristina Vijoli

Va multumim pentru reactie, dar nu m-ati convins. As fi asteptat una de la dl. director Marius Popescu, cel care a initiat topicul, dar care ne-a "parasit" de la 11.04.2019. Ce pozitie ocupati Dvs. la Auto Huber si care este versiunea Dvs. a istoriei povestite de colegul @newfolder ?
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 
The following users thanked this post: remarque

Offline Cristina Vijoli

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 2
  • Gen: Femeie
    • Sibiu
Re: Autohaus Huber - Deva și Sibiu
« Răspuns #31 : 28.Iul.2020, 05:09:05 p.m. »
Buna ziua,

Daca pe Dvs v-a convins un domn care se exprima in felul in care s-a exprimat acest domn, eu nu incerc sa va conving de nimic. Nu exista versiuni de adevar.

Va doresc numai bine!


  • Suzuki
 

Offline ASZ

Re: Autohaus Huber - Deva și Sibiu
« Răspuns #32 : 28.Iul.2020, 05:27:57 p.m. »
Buna ziua,

Daca pe Dvs v-a convins un domn care se exprima in felul in care s-a exprimat acest domn, eu nu incerc sa va conving de nimic. Nu exista versiuni de adevar.

Va doresc numai bine!
Colegul nostru incerca sa va explice importanta postarii versiunii dvs. ... din pacate postarea dvs. nu ne lamureste (e total lipsita de argumente sau explicatii) si nici nu ne poate face sa avem mai multa incredere in service-ul dvs. .. pt. ca pur si simplu avem doar varianta povestita de colegul nostru.

Eu o vad ca pe o situatie din copilarie: nu vreti sa ma lasati sa joc in atac, imi iau mingea si plec ...

Online ntire2000

Re: Autohaus Huber - Deva și Sibiu
« Răspuns #33 : 28.Iul.2020, 07:31:21 p.m. »
Fara sa vreau sa inflamez ceva spirite sau sa lezez niste sentimente ale unora, am si eu o parere personala.

Sa fii dealer autorizat Suzuki (si Ssangyong) si sa nu ai pe stoc niste CONSUMABILE nenorocite cum ar fi ulei si filtre mi se pare rusinos, daca nu cel putin hilar.
Pai atunci despre ce service de marca mai putem vorbi daca vine un client cu ambreiajul rupt sau probleme de mecanica?
Daca nu sunteti în stare sa va aprovizionati magazia de piese cu niste consumabile, banuiesc ca dupa niste bujii, bucse sau alte piese uzuale clientul trebuie sa astepte cu saptamânile pâna faceti voi comanda la furnizor, nu?!?
Asta ca sa nu vorbim de faptul la fel de rusinos ca angajatul sa nu cunoasca tipul de consumabile pentru doua marci de masini pe care, culmea, le mai si comercializati.
Acuma înteleg ca daca venea colegul cu vreo masina din '90 toamna trebuie sa te uiti sa vezi cu ce ulei functioneaza cutia respectiva, dar la o marca de masina la care ai pretentia ca oferi servicii profesionale de reprezentanta mi se pare inadmisibil sa n-ai habar macar de marca uleiului.

Eu zic sa puneti mâna pe manualele masinilor comercializate si sa "învatati, învatati, învatati" - vorba lui Lenin.
Sa vina clientul cu lista de acasa cu ce trebuie voi sa-i prestati ca servicii pe bani frumosi - de reprezentanta, mi se pare jenant.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, remarque

Offline newfolder

Re: Autohaus Huber - Deva și Sibiu
« Răspuns #34 : 29.Iul.2020, 01:38:50 a.m. »
Daca taceam intelept eram.

Astazi m-a sunat iar Autohaushuber. La inceput m-a certat un domn, apoi a luat o doamna telefonul, m-a certat si ea. Iar trece telefonul la domnu' si iar ma cearta.
A durat 5,30 min. apoi m-am plictisit si ne-am luat la revedere. Evident sunt un mincinos (nu mai tin minte daca sunt si sfruntat). Evident eu m-am dus pana la ei nu ca sa caut un ulei ci ca sa le pierd timpul. Evident ca eu nici nu vreau de fapt sa schimb uleiul- asta e adevarat, l-am schimbat deja cu cel recomandat aici pe forum.
Tot evident e ca oamenii s-au inflamat tare daca ma tot suna sa ma besteleasca.

Eu, acum, ma simt prost ca am produs atata emotie negativa unor oameni. Imi este si un pic teama ca maine ma suna iar.
Din aceste motive rog un moderator sa stearga postarea buclucasa (eu nu mai pot modifica).

P.S. Nu stiu ce o sa se intample cu recenziile negative de pe Google. Ca nu-l poti suna pe Google ca sa-l certi :-?
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=autohaushuber+sibiu
  • SX4
 
The following users thanked this post: remarque

Offline toma

Re: Autohaus Huber - Deva și Sibiu
« Răspuns #35 : 29.Iul.2020, 09:14:42 a.m. »
@newfolder nota de pe Google e buna. Evident recenziile negative sunt cele care sar in ochi. Si este si o explicatie "psihologica" pentru asta: oamenii sunt in general mult mai dispusi sa scrie o recenzie detaliata atunci cand au o parere proasta decat in cazul unei experiente pozitive.

@All: Stimati colegi, nu uitati ca interactiunea cu un prestator de servicii comporta intotdeauna o doza mare de subiectivism: exact acelasi serviciu poate fi considerat satisfacator de o persoana sau mizerabil de alta. Deasemeni experientele negative sau preferintele pentru un anumit service pot fi diametral opuse de la om la om (ca exemplu personal: eu am trecut de la Radacini la Autonet in timp ce altii au scris ca nu mai calca la Autonet niciodata).
Deasemeni, nu uitati ca de prezenta activa pe forum a angajatilor reprezentantelor am avea de castigat in primul rand noi, pentru ca s-ar crea o legatura care excede interactiunea de la "ghiseu". Asa ca nu va mai repeziti sa aruncati cu pietre din prima ca poate si asta e un motiv pentru care nu mai calca angajatii reprezentantelor pe aici.

In ultima vreme, extrem de rar mai scrie aici un angajat al reprezentatelor Suzuki si de obicei doar ca sa raspunda unor astfel de mesaje. Fara sa fiu un expert in comunicare, cred sincer ca daca activitatea pe acest forum a reprezentantelor Suzuki nu s-ar rezuma doar la astfel de reactii ar avea de castigat toata lumea. Membrii forumului poate ar intelege mai bine problemele cu care se confrunta reprezentantele (de personal, logistica, economice sau mai stiu eu de ce fel) iar reprezentantele ar intelege mai bine care sunt asteptarile si dorintele posesorilor de Suzuki pentru a-si creste nivelul de satisfactie al clientilor.

@Cristina Vijoli, stimata doamna nu suntem "judecatori", nu suntem aici sa stabilim cine are dreptate sau care este adevarul. Scopul comunitatii este de a distribui informatie si de ajuta colegii in rezolvarea problemelor. Deoarece ati considerat ca informatia expusa de colegul @newfolder nu reflecta realitatea ne asteptam sa ne prezentati mai detaliat lucrurile, asa cum se vad ele din perspectiva Autohaus Huber. Consider ca putem imbunatati nivelul de comunicare daca exista deschidere de ambele parti. Ar fi fost preferabil ca la prima postare sa va prezentati formal si sa ne spuneti ce pozitie ocupati in cadrul Autohaus Huber. Sper ca activitatea dumneavoastra pe forum sa nu se rezume doar la aceste mesaje. Am avea cu totii de castigat.


  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 
The following users thanked this post: costin_bad, ntire2000, remarque, gabi males, newfolder, Cristina Vijoli

Offline newfolder

Re: Autohaus Huber - Deva și Sibiu
« Răspuns #36 : 30.Iul.2020, 11:05:59 p.m. »
@toma
Subiectul s-a rostogolit si s-a gonflat dar nu e nici o miza. Eu mi-am rezolvat treaba la alt service. Huberul e ok, are nota mare pe google.

AutohausHuber Sibiu are si recenzii negative; oamenii descriu situatia cu detalii. Eu, inainte sa scriu pe forum,  am scris un mail catre Suzuki Romania, un mail formal la care am primit un raspuns formal. Am primit o rezolvare OK de la SuzukiRomania.

Huberul local s-a inflamat si s-a apucat sa ma sune si sa ma porcaiasca. El si Ea - amandoi m-au facut de cacat.

 Mie nu imi place huberul de Sibiu pt. ca mi-a recomandat ulei de diesel pt. cutie pe benzina.  Dar eu sunt unu. N-am scris pe google. N-am dat nici 5 nici 1 stea. Ghinionul firmei daca doar nemultumitii descriu experienta.

Revin cu rugamintea catre un moderator sa stearga postarea care deranjeaza.


« Ultima Modificare: 30.Iul.2020, 11:31:26 p.m. de newfolder »
  • SX4
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, remarque

Offline Utilizator_Anonim

Re: Autohaus Huber - Deva și Sibiu
« Răspuns #37 : 31.Iul.2020, 06:45:19 a.m. »
Mi se pare tupeu maxim sa sune clientul si sa-l certe
Profita de faptul ca nu au concurenta in zona
Eu zic sa faci o recenzie si pe google, iar daca mai suna inregistreaza-i si mergi la un avocat sa formulezi plangere penala pt amenintare
Eu personal i-as bombarda cu plangeri pe la toate organele de control, macar sa-i tin in priza un pic si sa mai lase din aroganta
Chiar si in ipoteza in care colegul a exagerat nu se justifica modul in care si-a pus poalele-n cap doamna care a scris aici, e atitudine de monopol, ca sa ma exprim diplomatic si sa nu ma mai blocati din nou  :D
« Ultima Modificare: 31.Iul.2020, 07:03:32 a.m. de hippo »
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: steph, remarque

Offline FritzVonSpritz

Re: Autohaus Huber - Deva și Sibiu
« Răspuns #38 : 19.Feb.2021, 07:50:33 p.m. »
Azi am fost la Revizia a 2-a la Autohaus Huber Deva.
Ma programasem cu 1 saptamana inainte ( acum o luna avusesem un prim contact sa ma interesez de preturi), iar la ora 13, cand am facut programarea m-am prezentat la receptie.
Vorbisem cu Dl. Costea ( sef service ) telefonic,  se stia de mine ca trebuie sa ajung, a aparut si Dl. Costea, am facut actele (deviz de intrare in service, GDPR), dupa care am predat cheile si masina a intrat in lucru.
In partea stanga a holului este un loc pentru vizitatori, cu un geam mare, de  unde poti vedea ce se intampla in atelier, ambele incaperi fiind la parter.
Masina a stat in service cam de la ora 13,10  pana la aprox 14,30  timp in care mi s-au inlocuit si verificat cele necesare ( le  postez in sectiunea Jurnal de Bord ).
Atitudinea a fost una foarte corecta, daca am avut intrebari am primit lamuririle necesare, fara mistouri, fara aere de superioritate, cum se mai practica prin unele locuri.
Felicitari! Asa trebuie sa fie relatia service-client, personal am ramas placut impresionat, iar la urmatoarele necazuri cu masina, am sa incerc sa ajung din nou acolo.
P.S. Desi initial mi s-a comunicat suma de 640 lei pt revizie ( incomparabil cu ce imi propusese Premium Cars Cluj 850 lei, sau ATP motors Baia Mare 850-900 lei), la final am platit 604,73 lei, ba in plus am schimbat si 2 becuri de pozitie spate care imi erau arse
Multumesc Autohaus Huber Deva!
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 
The following users thanked this post: ntire2000, gabineg, rexkrokiDAU, gabi males

Online ntire2000

Re: Autohaus Huber - Deva și Sibiu
« Răspuns #39 : 19.Feb.2021, 10:58:19 p.m. »
Atitudinea a fost una foarte corecta, daca am avut intrebari am primit lamuririle necesare, fara mistouri, fara aere de superioritate, cum se mai practica prin unele locuri.
Felicitari! Asa trebuie sa fie relatia service-client, personal am ramas placut impresionat.....
Vezi ca sunt bune la ceva si recenziile negative?
Sta în puterea oamenilor ca sa se schimbe.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού