Autor Subiect: Garanții, revizii, promoții service  (Citit de 3702 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline f.cristi

Garanții, revizii, promoții service
« : 21.Iun.2018, 01:17:14 p.m. »
Deschid acest topic pt. ca subiectele pe care vreau sa le ating aici fie nu-si gasesc locul pe alte topicuri, fie sunt atât de apropiate, legate unele de altele încât ar fi păcat sa fie dispersate prin diverse alte discuții prea țintite sau prea restrictive.
Motivul pt. care am deschis acest topic a pornit de la frustrarea pe care o am cu o altă marcă japoneză (Mitsubishi), pt. ca la ASX-ul lui tata (masina de 7 ani si jumatate si nici 60000 km) a apărut rugină de dedesubtul vopselei fix pe mijlocul hayonului (poze aici). Sapand un pic pe net am descoperit ca problema nu e numai la mine si, bineinteles, ca e vorba de o greseala de conceptie sau executie in zona respectiva pe care, cu siguranta, cei de la Mitsubishi o cunosc. Am incercat sa apelez la garantia anticoroziune de 12 ani, dar m-am lovit de refuzul service-ului si al importatorului, pe motiv ca nu sunt trecute in carnetul de service inspectiile anuale de caroserie, culmea, primii care nu au facut asta fiind chiar ei, ultima lor replica fiind: "ati solicitat dvs. inspectia de caroserie si v-am refuzat noi ?". In fine, o adevarata epopee. Am luat la verificat celelalte carnetele de garantie de prin casa (de Renault, de Nissan) si, intr-adevar, nimeni nu completeaza la inspectia de caroserie, probabil stiu ei de ce.

Am facut aceasta introducere pt. a va avertiza ca daca doriti sa beneficiati de garantia de anticoroziune sa solicitati anual (cu ocazia reviziilor cel mai bine) SA SE CONSEMNEZE INSPECTIA DE CAROSERIE IN CARNETUL DE SERVICE. Am aflat azi ca garantia anticoroziune la toate autoturismele Suzuki este de 12 ani (in carnetul de garantie scrie 6 sau 12 ani in functie de autoturism, lucru care trebuia consemnat in clar). Ma intreb ce se intampla daca dupa expirarea garantiei standard (de 3 sau 5 ani) faci reviziile in alta parte ? Eu cred ca poti merge la reprezentanta sa faci doar inspectia de caroserie; ce legatura ar avea revizia cu inspectia caroseriei ?
« Ultima Modificare: 21.Iun.2018, 01:50:38 p.m. de f.cristi »
 

Offline f.cristi

Re: Garanții, revizii, promoții service
« Răspuns #1 : 21.Iun.2018, 01:58:21 p.m. »
A aparut astazi pe suzuki.ro o Promotie service, valabila intre 21 Iunie - 21 Iulie 2018, despre care nimeni nu stie sa spuna nimic (e gratuita/pret redus, caror modele se adreseaza sau cu ce vechime etc.); am sunat la 3 dealeri din orase diferite (inclusiv Bucuresti) si nimeni nu stia nimic. Nici macar cel din CallCenter nu avea habar; ma intreba pe mine unde am vazut "reclama".  :-)) Am facut si o captura in caz ca dispare.

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Garanții, revizii, promoții service
« Răspuns #2 : 21.Iun.2018, 02:03:26 p.m. »
@f.cristi, ti-am mutat subiectul in aria in care ii este locul.
Fii te rog dragut si nu mai deschide subiecte generale in aria New Ignis.  :)
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline f.cristi

Re: Garanții, revizii, promoții service
« Răspuns #3 : 21.Iun.2018, 02:10:01 p.m. »
Macar lasa un "trace" ca sa se poate face "track-ing" de catre colegi pe acest subiect foarte important, chiar daca e general.
De exemplu eu nu prea intru pe alte arii inafara de New Ignis (poate pe New Jimny). E mai greu sa dea cineva de el asa, cine s-ar gandi sa dea search ? Asa, "sarea in ochi" acolo.

Offline f.cristi

Re: Garanții, revizii, promoții service
« Răspuns #4 : 21.Iun.2018, 02:17:27 p.m. »
A aparut astazi pe suzuki.ro o Promotie service, valabila intre 21 Iunie - 21 Iulie 2018, despre care nimeni nu stie sa spuna nimic (e gratuita/pret redus, caror modele se adreseaza sau cu ce vechime etc.); am sunat la 3 dealeri din orase diferite (inclusiv Bucuresti) si nimeni nu stia nimic. Nici macar cel din CallCenter nu avea habar; ma intreba pe mine unde am vazut "reclama".  :-)) Am facut si o captura in caz ca dispare.
Am fost sunat de unul din dealeri si mi-a spus ca "promotia" ar fi asa: daca schimbi uleiul, cumperi un stergator, un accesoriu etc. verificarea e gratuita, daca nu, costa 88 lei. Destul de ciudat, trebuia sa exista scris, publicat undeva regulamentul promotiei.

Offline ...

Re: Garanții, revizii, promoții service
« Răspuns #5 : 21.Iun.2018, 02:37:12 p.m. »
Eu sunt programat maine la revizia de 2 ani, asa ca, vazand promotia pe site acum vreo ora, am sunat la service si mi-au confirmat ca exista promotia si ca "oricum" se verificau toate cele. Daca trebuie completat vreun lichid, se plateste lichidul, in rest, doar verificarea este gratuita.
 

Offline f.cristi

Re: Garanții, revizii, promoții service
« Răspuns #6 : 21.Iun.2018, 02:52:34 p.m. »
Adica nu platesti manopera schimburilor ? Ti-a picat extrem de bine promotia asta.
Mie mi-au spus ca verificarea e gratuită doar dacă cumpăr ceva de la ei. 😀

Offline ...

Re: Garanții, revizii, promoții service
« Răspuns #7 : 21.Iun.2018, 03:09:08 p.m. »
Nu, nici pomeneala de manopera gratuita. Ei doar verifica, adica se uita "ochiometric", dar de schimbat filtre si ulei, marchez banu'. Atat ca poate se uita la bucsaraie, amortizoare, verifica climatizarea (la masinile vechi iau la puricat, doar-doar gasesc ceva de schimbat/reparat contra cost, dar la a mea nu am de reclamat nimic, inca), revizia o platesc in continuare.
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Garanții, revizii, promoții service
« Răspuns #8 : 21.Iun.2018, 04:26:31 p.m. »
Macar lasa un "trace" ca sa se poate face "track-ing" de catre colegi pe acest subiect foarte important, chiar daca e general.
De exemplu eu nu prea intru pe alte arii inafara de New Ignis (poate pe New Jimny). E mai greu sa dea cineva de el asa, cine s-ar gandi sa dea search ? Asa, "sarea in ochi" acolo.

Pe aceiași logică,  poate sunt alți useri pe care nu-i interesează Ignis. Ce facem cu ei?

Offline f.cristi

Re: Garanții, revizii, promoții service
« Răspuns #9 : 21.Iun.2018, 04:33:26 p.m. »
Păi tocmai, d-aia am scris la Ignis.

In alta ordine de idei: mi-a rămas în minte conversatia cu cel de la CallCenter-ul Suzuki. Cum sa ma întrebi pe mine, client, ce scrie in promoție si unde am citit ? Mi se pare emblematic. Si e de mirare ca service-urile nu stiu nimic sau oferă informații diferite clientilor: mie ca e gratis dacă cumpăr ceva 😀 , la colegul @cad ca e gratuită.