Autor Subiect: Vitara Hybrid  (Citit de 114554 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Hoinar

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #620 : 28.Oct.2021, 03:39:26 p.m. »
Uite cum functioneaza sistemul:
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 3, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
 
The following users thanked this post: toma, frenzy, whitemir

Offline enicky

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #621 : 30.Oct.2021, 02:04:48 p.m. »
Unii îl iau in serios.
  Calin daca il ai, n-ai ce sa faci, il iei in serios! :)
Uite iti dau un exemplu : la una din intalnirile/iesirile noastre cu grupul SCR, pe la munte, ii spuneam unui coleg care avea tot S-Cross 1,4 dar nu hybrid, ce buna e si ce mult m-ajuta frana de motor. El nu stia ca a mea este hybrid si-mi tot spunea ca ce aberez eu cu frana de motor, ca el n-are deloc. I-am explicat ca hybrid-ul are, am vrut sa facem si un test dar n-am mai avut timp, si pana la urma a inteles. Tot asa vorbeam de lag-ul care se creeaza pana intra turbo, la hybrid nu mai este, dar el il avea, asa ca asta e cu hybrid-ul. Il ai si te "chinuesti" cu el. :D

P.S. Fa si tu o precizare : "atentie, gluma!"
« Ultima Modificare: 30.Oct.2021, 02:17:57 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Myhay

Offline nicana

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #622 : 27.Nov.2021, 06:24:50 p.m. »
După 9000 plus de km vin și eu cu ceva impresii, poate interesează pe careva.
Am condus mașina în proporție de 75% în afara țării, mai precis în Olanda, am cu ea un drum de Grecia și bineînțeles România Olanda cu returul în scurt timp.
Prima impresie: ce scumpa e benzina!  :-O
Lăsând gluma amara la o parte, mașinuța este ok, depinde și ce pretenții ai și dacă o compari în mod cinstit cu ceva similar.
Hai cu pozitivele:
- arată bine din fata mai ales
- se conduce ușor, cutia automata face toți banii
- foarte confortabilă pe locurile din față. Am condus continuu sute de km și doar acul de la rezervor, foamea ori alte nevoi m-au făcut sa opresc.
- sunetul e ok, clar și puternic după ceva setări
- pe echiparea Spirit ai cam tot ce-ți trebuie la o mașina modernă
- relativ silențioasă, motorul se aude (plăcut) numai când te dai la el și e ok așa
- ai o senzație faina la volan, te simți în siguranță
- ceasul dintre grilele de aerisire dă un aer premium, deși unii îl critică mie îmi place maxim
- motorul trage surprinzător de bine, nu te lasă la greu

Din păcate, negativele sunt cam multe dar nu așa rele:
- consumul măricel pentru un hibrid fie el și mild, sub 6 scoți numai la drum întins în jur de 100\h fără AC și maxim o persoana în plus
- AC-ul parcă nu făcea fata prin Grecia. Numai 21 de grade nu avea fluxul de aer.
- mufa usb a cedat imediat sau așa a fost din start. Inițial am crezut ca e cablul defect așa ca am schimbat vreo 3 dar nu, cum atingi pe acolo se întrerupe conexiunea. Am găsit o soluție aici, am trecut cablul printre volan și bord și țin telefonul în compartimentul din bord din stânga, cablul rămânând astfel nemișcat la capătul   În felul asta nu mai ating mufa însă evit să țin alte chestii pe acolo declarând pierdută acea zonă de depozitare.
- oglinzile par ca se pliază incomplet, așa au fost gândite și ce buna era o setare ca acestea sa se plieze\deplieze și automat
- pe locurile din spate se sta cam înghesuit, nu sunt grile de aerisire, nu mufa usb
- materiale care se zgârie foarte ușor mai ales în zona spațiilor de depozitare de lângă manetă și mânerul ușilor. Am deja urme de la chei, monede și ce a mai fost pe acolo.
- butoane neiluminate la celelalte uși și pentru selectoarele de lumini și ștergătoare. Bine ca sunt padelele pe care oricum nu le-am folosit niciodată.
- lipsa în bord a clasicului martor de faruri aprinse și a celui de proiectoare de ceata. Ledul verde de pe buton nu e suficient, zona e dificil de observat. Am mers mult cu proiectoarele aprinse fără să observ
- unitatea multimedia s-a stins și aprins de vreo două ori în timpul mersului de când a venit frigul
- intensitatea luminoasa a bordului pare ca se modifica spre maxim în timpul mersului, la ceva șocuri sau frâne mai puternice și apoi revine la cum e setata. Nu cred ca doar mi s-a părut
- atunci când telefonul e conectat prin android auto funcția de comanda vocala nu mai merge. Aici poate e ceva ce-mi scapă și mă lămurește cineva
- lipsa acelui sistem, nu știu cum se chema, care la mersul cu spatele atunci când virezi îți arată pe ecran traiectoria viitoare sau ceva de genul. Pana și Kia Picanto știe asta
- nu este evidențiată poziția selectorului decât în bord. Ar fi fost drăguț la banii ăștia sa se schimbe o culoare ceva și lângă selector
- dacă ai plecat de pe loc cu o ușa întredeschisă nu îți arată care e
- interior destul de spartan pe alocuri

Părere personală: mașina e ok dar se putea mai bine la partea de interior mai ales.

Cam atât, mulțumesc pentru răbdare.
  • Suzuki Vitara 48V Hybrid 2WD AT Spirit
 
The following users thanked this post: saureign, Dogy, whitemir

Offline ntire2000

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #623 : 27.Nov.2021, 10:22:01 p.m. »
- dacă ai plecat de pe loc cu o ușa întredeschisă nu îți arată care e

Sunt absolut convins ca la varianta mea Passion arata, ar fi de neam prost ca sa faca niste modificari de soft sau cabluri care mi se par by default.
Adica cred ca optiunea asta e mai economic sa o implementezi la toate modelele ca sa mai reduci din costurile pe care le implica niste modificari fara sens.
Gen exista cablaje standard deja trase prin diferite cotloane (oglinzi, usi), dar difera doar accesoriile finale functie de model.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline enicky

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #624 : 27.Nov.2021, 10:46:11 p.m. »
După 9000 plus de km vin și eu cu ceva impresii, poate interesează pe careva.
   Mai mult curiozitate decat interes, dar ca sa-ti ridic moralul, iti pot spune ca Vitara ta Spirit are mai multe dotari decat S-Cross-ul meu tot Spirit.

Pe de alta parte, am tras concluzia ca, cel putin ca si consum, aspiratul de 1,6 de pe a mea se pare ca nu este asa de "infometat" fata de cel de 1,4. Si din ce-mi amintesc arata si usa inchisa prost.
In general, chestiile enumerate ca negative cred ca se remarca inca de la inceput si odata acceptate, nu mai sunt o problema!
 
   Ce m-a impresionat a fost remarca "nu este evidențiată poziția selectorului decât în bord", in conditiile in care vad ca ai cutie automata(la care pozitia levierului este intuitiva!), la gandul ca eu cu 6(sase) viteze ce sa ma fac, cum sa ma mai descurc ?! :)

Da, masina este ok, te sustin, dar pentru mai mult se pare ca se plateste si mai mult, la alte marci .
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline cristidav

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #625 : 28.Nov.2021, 12:10:13 a.m. »
... cel putin ca si consum, aspiratul de 1,6 de pe a mea se pare ca nu este asa de "infometat" fata de cel de 1,4.
Serios ? 1.4 hibrid consuma mai mult decat 1.6 aspirat ? Eu n-am impresia asta. Eu scot un mixt de 7,5-8 la condus mai agresiv/autostrada/munte, iar cu aspiratul scoteam undeva tot pe acolo, poate chiar mai mult (sigur mai mult pe autostrada la 150/h). Dar da, mi se pare aiurea ca or pus si hibridutul pe SCross si motor mai mci si tot nu scoate semnificativ mai putin.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline Myhay

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #626 : 28.Nov.2021, 10:09:28 a.m. »
La a mea oglinzile se pliaza complet sau asa cred. Mai mult de atata nu au unde sa se duca. Cu mufa USB n am probleme indiferent daca misc sau sting de cablu. Eu am martor in bord de faruri aprinse ( faza scurta cu verde si faza lunga cu albastru). Unitatea media care se restarteaza…la Vitara nu mi s a intamplat pana acum. Folosesc Apple Carplay. Dar la Baleno da. In ultimul an totusi nu a mai facut. Pesemne Apple a rezolvat prin update. Problema este de la telefon coroborata cu unitatea media. Se rezolva prin update uri la telefon , daca si cand baga la Android. Cu intensitatea luminoasa a bordului nu am probleme. Este ok nu face figuri. Cu usile deschise/ intre-deschise mie imi arata. Inclusiv potbagajul. Piuie si imi arata in bord cu rosu usa cu pricina.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline Lerua07

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #627 : 28.Nov.2021, 12:38:32 p.m. »
 Myhay ce varianta de iOS ai pe telefon? Vezi agenda cu numere pe unitatea masinii cand ai telefonul conectat numai prin bluetooth ? :-/
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline nicana

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #628 : 28.Nov.2021, 01:44:38 p.m. »
Myhay ce varianta de iOS ai pe telefon? Vezi agenda cu numere pe unitatea masinii cand ai telefonul conectat numai prin bluetooth ? :-/

Eu am LG8S ThinQ cu Android 10 și da, văd agenda și pot apela folosind comanda vocală prin bluetooth. Când e conectat prin cablu nu se întâmpla nimic când apăs butonul de comandă vocală.
Citat
La a mea oglinzile se pliaza complet sau asa cred. Mai mult de atata nu au unde sa se duca.

Eu cred că are unde sa se mai ducă, vezi atașamentul.

Citat
Eu am martor in bord de faruri aprinse ( faza scurta cu verde si faza lunga cu albastru)

Acel martor cu verde înseamna lumini de poziție aprinse. Știu ca în carte spune altceva dar arunca o privire pe selectorul de lumini și vezi cum pozițiie au un semn și farurile altul cum e normal și cum au celelalte mașini. S-au zgârcit la un martor, să recunoaștem (la doi dacă ne gândim și la cel de proiectoare de ceață).

In legătură cu ușile întredeschise, am fost la mașina și am verificat mai atent. Dacă e activat lane assistul sau cruise controlul nu mai arata care ușa e deschisă.
  • Suzuki Vitara 48V Hybrid 2WD AT Spirit
 

Offline Sefer Jesirah

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #629 : 28.Nov.2021, 01:47:02 p.m. »
- sunetul e ok, clar și puternic după ceva setări
- relativ silențioasă, motorul se aude (plăcut) numai când te dai la el și e ok așa
- AC-ul parcă nu făcea fata prin Grecia. Numai 21 de grade nu avea fluxul de aer.
1- poate o fi clar si puternic, dar numai placut nu e, la tentativele alea...vezi cati colegi de forum au schimbat difuzoare/boxe
2-la ce antifonare, mai mult lipsa, are...nu stiu cum o percepi silentioasa!
3-vezi setarile de la Ac, sa nu fie pe economic.. 
 In rest, gaz si pedala!
  • Ex sx4 s-cross 1.6 DDIS Luxus AT Allgrip / Renegat Night Eagle