0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Vis-a-vis de cauciucuri, tata pe modelul 2018 1,6 si-a pus Kleber pe 17 de iarna si este super ok cu ele. In principiu diametrul "total" al rotii este acelasi si pe 17 si pe 16 pt ca la 16 ai talon "mai inalt" Eu o sa-mi iau pe 16 cu tot cu jenti pentru ca jenti de tabla (sunt mai ok iarna) si pot sa imi schimb rotile singur, momentan stau in Sibiu si locurile in care se schimba rotile nu sunt cele mai fericite (nu prea as vrea sa-mi strice senzorii de presiune ca sunt scumpi). Trebuie sa vad cum le iau mai ieftinut pt ca la delear acum sunt cam 4000 RON si mi se pare scump, insa daca mi le fac eu jenti + pneuri ma duc in jur de 2000 ron plus vreo 780 senzorii de presiune ajung undeva sub 3000 cu tot cu primul montaj, codare senzori, etc.
posibil sa fi ramas eu tacanit de pe fostul diesel si depunerile lui de carbon peste tot (EGR, Galerie admisie, supape, etc.) Totusi, injectia directa are acest dezavantaj ar depunerilor pe supapa de admisie. Cu siguranta au tratat cumva acest lucru (vezi motorul 1.0 boosterjet unde aveau o combinatie de injectie directa si indirecta (printre altele injectia indirecta avea ca efect si curatarea supapei de admisie). Mai caut si eu sa vad ce spune net-ul.
E prezenta pe alte piețe.In Australia spre exemplu.
oglinda retrovizoare heliomata….