Salutare,
De 3 zile si vreo 600 km ma bucur de o Vitara 1.4 Hybrid 2wd AT, cred ca printre ultimele ajunse in tara cu AT. Cam 3 saptamani a durat sa ajunga la dealer si inca vrei 4-5 saptamani sa se miste prietenii de la AFM cu aprobarile la programul rabla (a fost cumparata pe PJ).
Timpul si distanta parcurse sunt prea scurte sa-mi formez o parere pertinenta, insa asa la cald:
+++++
Imi place cum trage motorul, am mai condus un 1.6 normal aspirat 2018 si diferenta este f mare, pentru nevoile mele curente pare ok
Cutia AT mi se pare ca lucreaza bine, nu am descoperit ceva sa ma deranjeze.
Sistemele de asistenta sunt super ok
Nivelul interior de zgomot este mai redus decat ma asteptam (vin de pe Audi A6), o sa ma gandesc daca merita sau nu o izolare
--------
Singurele lucruri pe care le gasesc deranjante momentan, sunt:
1. Sistemul audio se aude absolut sinistru, parca am cumparat doua boxe genius de 50 RON pt calculator. E drept, compar cu un sistem bose de care m-am bucurat ultimii 9 ani. Il mai las vreo 1000 -2000 km dupa care ma bate gandul la un upgrade, nimic complicat doar upgrade de difuzoare si ceva izolatie/cutie mai ok pe usa pentru difuzoare, poate si tweetere fara amplificatoare si alte povesti mai avansate
2. Plasticul de pe fetele de usi ma face pe creier. Mi se pare cel mai oribil plastic pe care l-am vazut in viata mea. Cand ajung la Bucuresti ma opresc direct la ex-ta sa vad ce solutie imi dau sa le acopar cu ceva sa nu le mai vad
Intrebari pentru voi (scuze daca postez in topicul nepotrivit, poate ma puteti indruma):
1. Intermitent aud un sunet ca de ventilator insa usor metalic venind dinspre motor, in mers. Am eliminat AC-ul (l-am oprit si sunetul a continuat mult si bine) si ciudat, nu se aude deloc (practic se intrerupe) atunci cand masina nu se mai misca. Initial am avut impresia ca se aude din boxe (ca atunci cand ai volumul dat tare dar nu vine semnal audio si se aude asa ca un fel de paraziti in boxe) insa mi-am dat seama ca nu este nici asta. Vreo idee?
2. Dupa ce am mers vreo 30 de min printr-o ploaie nu prea foarte foarte si apoi am spalat masina, deschizand capota am gasit o gramada de stropi uscati pe: baterie, faruri, capac filtru de aer, etc. Asa e la toate ? a gasit cineva vreo solutie de izolare mai fericita a compartimentului motor ?
3. M-am uitat astazi pe dedesupt si este destul de expus motorul. Aveti vreo sugestie de scut mai sanatos ?
4. Daca pentru iarna imi iau jante pe 16 si cumpar senzorii de la dealer, la fiecare schimbare de roti trebuie sa merg la dealer sa seteze senzorii sau masina ii recunoaste automat ?
Multumesc, mult pentru orice sugetii la cele de mai sus.
Drumuri bune si fara surprize neplacute!!!