Autor Subiect: Vitara Hybrid  (Citit de 114597 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline cattavencu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 6
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #500 : 14.Mar.2021, 09:45:56 a.m. »
De ambreiaj imi e. Stiam ca se poate uza in felul asta. Poate gresesc.

Frana de motor uzeaza cel mai mult, in ordinea asta:

- cureaua de distributie (de-asta, daca stiti ca aveti cureaua cam spre finalul perioadei de schimb, eu unul as evita frana de motor)
- tamponul antibalans (care, ma rog, e si el un consumabil)

Dar nu uzeaza ambreiajul.

In alta ordine de idei, ieri am fost la dealer si m-am uitat cu atentie la Vitara, Swift si Ignis.

Am intrebat despre baterie si mi-a spus doar ca tot sistemul ar fi vreo 2.000 de euro de inlocuit. In cazul in care sistemul hybrid nu mai functioneaza, masina va consuma ceva mai mult - asta e tot.

Ma gandesc asa: peste 8-10 ani, cand masina nu va mai valora mare lucru, nu stiu cine ar baga 2.000 ca schimbe partea asta cu hybridul. Cel mai probabil o sa mearga asa cu ea si asta este.

Cel mai mult mi-a placut Swift, apoi Ignis. Am ramas dezamagit de Vitara, usile alea subtiri sunt o gluma, ma asteptam sa se simta grea la mana, solida, sa faca acel "vuf" infundat. Capitonajul usilor este la fel, o gluma foarte ieftina. Geamurile erau coborate total, iar capitonajul era putin mai inalt decat usa si se simtea taios la mana, execrabil finisaj. Nici o diferenta de feeling intre usile de la un Symbol 2005 (sunet de usa subtire, tabla seaca, chioara, goala) si cele de la Vitara 2021.

Sa ceri 20.850 pe asa ceva...ma abtin. Erau 2 expuse, una cu tractiune integrala, a doua fara.
Garda aia la sol atrage clientii, ca in rest...Poate ca o fi placut la condus, nu neg, dar...eu nu as lua. Si chiar daca as lua, mai mult de 12.000-13.000 eu nu as da pe astfel de finisari si pe astfel de interior.

Mai cinstite mi s-au parut Swift si Ignis (desi au facut economie la vopsea pe la contraaripi si pe la motor, am ridicat capota si m-am uitat atent la ambele, am vrut sa vad cat de usor ar fi de servisat - de pilda, de schimbat un bec sau de schimbat o bujie. Mi s-a parut ciudata atat amplasarea vasului de expansiune, undeva in dreapta fata, fix langa radiator, cat si forma lui, e o chestie lunga pusa pe toata inaltimea radiatorului, e destul de anevoios sa vezi nivelul).

Swift avea scut metalic, Ignis nu avea nici un fel de scut.

Amortizoarele spate la Ignis: Hitachi (Japan), se vedeau frumos etichetele.

Am fost indus in eroare de dealerul de la Autonet acum cateva saptamani, mi-a spus ca variantele AllGrip au garda la sol mai mare. Nu, e acceasi garda la sol, insa cu jante de 16 masina se inalta apreciabil.

Cred ca asta o sa fie alegerea: un Swift normal pe la 10 mii si ceva de euro, caruia o sa-i cumpar ulterior un set de jante de 16.

« Ultima Modificare: 14.Mar.2021, 10:09:06 a.m. de cattavencu »
  • Dacia Logan 1.6 8V
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14535
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #501 : 14.Mar.2021, 10:07:10 a.m. »
Suzuki pe benzina are lanț, nu curea.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline cattavencu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 6
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #502 : 14.Mar.2021, 10:15:39 a.m. »
Suzuki pe benzina are lanț, nu curea.

Asa este, stiu. Spuneam ce anume afecteaza frana de motor in general.
  • Dacia Logan 1.6 8V
 

Offline cattavencu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 6
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #503 : 14.Mar.2021, 10:21:03 a.m. »
Ca idee, un Jeep Renegade (era langa Suzuki si am intrat si acolo) 4x4 era 23.000 de euro. Mi-a placut mult mai mult decat Vitara, la doar 2 mii de euro in plus.
  • Dacia Logan 1.6 8V
 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #504 : 14.Mar.2021, 10:26:00 a.m. »
Si eu am zis la fel pana am facut test drive, dupa aceea mi-am schimbat parerea la 180 grade.
Cel mai important la o masina nu este cum se inchid usile ci cum se comporta masina si la capitolul asta Vitara este cu mult peste, bine si pretul pe masura.

Jeep Renegade este un tractor ca si confort si tinuta de drum fata de Vitara.
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #505 : 14.Mar.2021, 10:37:50 a.m. »
As adăuga ca am apreciat greutatea redusa a Vitarei pentru ca in caz de accident nici o tabla nu rămâne întreagă, indiferent de mașina si de cat de grea e ușa ca sa se închidă înfundat. In schimb toată greutatea aia redusa da Vitarei un comportament dinamic superior pe care eu unul l-am apreciat. Si un consum mai mult decât rezonabil, eu am un consum mai mic decât am avut cu Dacia 1300 la un motor turbo mai mare cu putere dubla. Sau comparat cu consumul Loganului 1,4 MPI
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline Sefer Jesirah

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #506 : 14.Mar.2021, 12:05:47 p.m. »
Ca idee, un Jeep Renegade (era langa Suzuki si am intrat si acolo) 4x4 era 23.000 de euro. Mi-a placut mult mai mult decat Vitara, la doar 2 mii de euro in plus.
Ti-a placut la DAB! :D
  • Ex sx4 s-cross 1.6 DDIS Luxus AT Allgrip / Renegat Night Eagle
 

Offline cattavencu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 6
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #507 : 15.Mar.2021, 08:12:07 a.m. »
Ca idee, un Jeep Renegade (era langa Suzuki si am intrat si acolo) 4x4 era 23.000 de euro. Mi-a placut mult mai mult decat Vitara, la doar 2 mii de euro in plus.
Ti-a placut la DAB! :D

Da, acolo am fost, pe cheiul Dambovitei in zona Vitan. Am ales sa merg acolo pentru ca erau mai multe marci in perimetrul ala (am mai intrat la Hyundai, am vrut sa vad i30 Wagon, insa nu aveau nici unul, m-am multumit cu i30 hatchback - si oricum am renuntat la orice Hyundai, pentru ca sunt prea joase).

Am mai intrat la Fiat, unde m-am indragostit de Fiat Doblo Combi, aproape un microbuz, spatiu cat poftesti si garda mare la sol. Probabil ca pentru mutatul la tara pe care mi-l doresc in cativa ani, asta ar fi masina ideala (dar si pentru mers in excursii, campinguri etc.). Din pacate, nu se mai produce, mai sunt doar ici-colo cate una pe stoc si sunt Diesel, ceea ce nu-mi convine.
Am mai intrat la Cobalcescu la Dacia, dar n-am stat mult, erau deja in overtime oamenii de acolo.
  • Dacia Logan 1.6 8V
 

Offline Flint Beastmood

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #508 : 15.Mar.2021, 10:15:16 a.m. »
* Jeep Renegade = tehnologie Fiat + preturi Jeep; fara CASCO barosan nu circuli linistit cu el. Ma batea gandul initial, fiindca exteriorul imi place mult mai mult (gusturile).

A castigat Vitara (hybrid) din urmatoarele motive:
- intretinere mai economica
- garantie mai buna (la Hybrid, 3+7 ani)
- vizibilitate superioara si interior mult mai simplu, lucru pe care il gasesc dezirabil (gusturile - se anuleaza argumentul unui exterior mai frumos la Jeep)
- livrare imediata si cu avans 5% (fata de livrare in 3 luni si avans 85%)
- 4x4, care la Jeep salta costul prea mult si trebuia sa ma multumesc cu tractiunea fata - apropos, uitati-va atenti la spoilerele de la Jeep Renegade si veti vedea ca difera intre versiunile 4x2 si 4x4, primele fiind asemanatoare cu Vitara iar cele din urma avand unghiuri de atac foarte bune.
  • Vitara 1.4/48V Allgrip
 

Offline shpeedy

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #509 : 15.Mar.2021, 10:27:54 a.m. »
- 4x4, care la Jeep salta costul prea mult si trebuia sa ma multumesc cu tractiunea fata - apropos, uitati-va atenti la spoilerele de la Jeep Renegade si veti vedea ca difera intre versiunile 4x2 si 4x4, primele fiind asemanatoare cu Vitara iar cele din urma avand unghiuri de atac foarte bune.

Vezi sa nu fi vazut o versiune Trailhawk care e nivelul de echipare superior, pregatit pentru off-road...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X