Autor Subiect: Vitara Hybrid  (Citit de 114625 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #360 : 10.Sep.2020, 12:00:00 p.m. »
Încrederea in stocul din link-ul indicat poate fi înșelată partial,  pe baza informației de  aici.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 
The following users thanked this post: Heavyd

Offline badmania98

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #361 : 25.Sep.2020, 10:11:23 p.m. »
La ultima alimentare am notat

33,4391 litri la 440 km
7.6 l/100 km

Aici întra 3 drumuri dus întors București - Corbeanca și diferența București.


Sa vad pe 31, dar cred ca  o sa am mai mult.


A ta e Allgrip?
« Ultima Modificare: 25.Sep.2020, 10:22:13 p.m. de badmania98 »
  • Suzuki VITARA ALLGRIP 1.4 BOOSTERJET HYBRID LUXUS 6MT, 2020
 

Offline steph

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #362 : 25.Sep.2020, 10:53:58 p.m. »
Tot aud cum se simte hybrid ca ajuta in depasiri. Poate cineva sa ma lamureasca cum ajunge puterea aia la roti? Si nu sunt ironic. Motor electric inteleg ca nu exista.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline Negru Mircea

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 12
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #363 : 25.Sep.2020, 11:17:34 p.m. »
Da, este 4x4.
  • Suzuki Vitara
 

Offline Negru Mircea

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 12
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #364 : 25.Sep.2020, 11:19:17 p.m. »
Fara a fi specialist, bateria electrica pare ca ajută in scurtarea timpului de reactie in depăsiri. Este doar o părere. Nu stiu sa fac calcule.
  • Suzuki Vitara
 

Offline enicky

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #365 : 25.Sep.2020, 11:26:11 p.m. »
Tot aud cum se simte hybrid ca ajuta in depasiri. Poate cineva sa ma lamureasca ...
   Pai cam exista un motor electric langa cel termic, am cartea in torpedou, ca-ti detaliam d-acolo, se si vede cand deschizi capota. In weekend s-o iau s-o mai studiez...
  Si chiar se simte, cam de pe la 1500r/m, fuge mai tare ca Vitara chiar daca as tine-o in sport, adica ai calcat-o=a fugit de sub tine la propriu !!. Inca n-am folosit sportul la S-Cross, cuplul a fost suficient de mare incat sa ma ajute,  plus putereaa lui.
  Alt aspect interesant este repornirea din S/S, este mult mai silentioasa ca la Vitara, pe de-o parte si pe de alta parte are frana de motor diesel, moment cand se incarca bateria suplimentara !
 Din cate imi amintesc, acest motor electric ajuta cu o putere de 10kw, adica ar fi 13,6cp, care evident se simt.
   Puterea hybrid-ului si cuplul nu se regasesc in datele tehnice uzuale, dar uite ce spun ei :
  Sistemul hibrid 48V
Sistemul 48V (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) este un nou sistem hibrid de tip “mild” disponibil pe noul motor 1.4 BOOSTERJET. Sistemul este format dintr-un demaror-generator integrat (ISG) care se comportă ca un motor electric, o baterile lithiu-ion (48 V, 8 Ah), și un convertor DC-DC. Prin creșterea voltajului oferit de demarorul-generator integrat de la 12 V (disponibil pe motorul 1.2 DUALJET) la 48V, concomitent se înregistrează și o mărire a puterii motorului, ceea ce se traduce într-un aport mai mare la asistarea oferită motorului termic precum și recuperarea unei cantități mai mare de energie electrică la decelerare. Sistemul 48V mai dispune și de două funcții noi – controlul cuplului motor și amplificarea cuplului motor, indisponibile pe sistemul 12V. Aceste noi funcții amplifică experiența de condus prin completarea cuplului produs de motorul termic cu cel produs de generatorul de pornire integrat (ISG) în timpul accelerării. Mai mult, o funcție specială a sistemului îi permite motorului electric să mențină la relanti motorul termic, eliminând astfel arderea de combustibil cât timp motorul termic funcționează la relanti.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline steph

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #366 : 25.Sep.2020, 11:37:54 p.m. »
Bun. Inteleg partea cu pornitul fara vibratii a motorului, inteleg ca poate sa stea mai mult oprit cu aerul conditionat cuplat. Ce nu inteleg e cum se strecoara puterea aia prin cutie si planetare catre roti. Comparatia cu Vitara de 1.6 e inutila. Eu ma refer la k14c vs k14d.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 
The following users thanked this post: Negru Mircea

Offline enicky

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #367 : 26.Sep.2020, 12:38:24 a.m. »
Ce nu inteleg e cum se strecoara puterea aia prin cutie si planetare catre roti. Comparatia cu Vitara de 1.6 e inutila. Eu ma refer la k14c vs k14d.
   Comparatia cu Vitara 1,6 e inutila ptr. tine, e vorba de doua modele de tehnologii pe care eu le conduc, pe de-o parte, iar pe de alta parte este vorba de evolutia tehnica de la aspirat la hybrid.
    Cum se strecoara puterea aia prin cutie si planetare catre roti la k14d vs k14c, ar trebui schema/foto sau sa vezi un hybrid langa a ta. :)
Fara sa fiu cinic, daca o masina noua face preponderent 2 linii, una care sta sa crape câte face?
Niciuna?
  Nici meseriasii din firma nu erau familiarizati cu sistemul si nici colegul : nu vad sensul intrebarii, masina noua vs una care sta sa crape
Sistemul incarca mai mult pe frana de motor si daca faci o coborare, clar se va incarca in 3-5 liniute, dar nu cred ca e cazul sa ne preocupe avand in vedere caa masinile sunt noi.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline steph

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #368 : 26.Sep.2020, 03:06:21 a.m. »
N-ai inteles dilema mea. Eu ma refer la puterea noului hybrid in comparatie de 1.4 turbo fara acest sistem Si ma refer la cei care le-au condus pe ambele si afirma ca exista un motor electric care se simte. Asta in conditiile in care puterea declarata e mai mica, viteza maxima la fel si acceleratia nu mai este afisata in fisa tehnica.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #369 : 26.Sep.2020, 06:04:00 a.m. »
Ce e asa greu de înțeles?
Motorul electric (alternatorul) de 10 KW antrenează prin curea fulia motorului și mai adaugă 13 CP si 30 Nm (pentru scurt timp) la puterea motorului termic, per total 142 CP si 265 Nm care fac diferenta fata de 140 Cp si 220 Nm.

Am mai spus-o de n ori, avantajul acestui mild hibrid este funcția start stop care nu mai freacă demarorul (multi dintre voi o anulați din aceasta cauza) și faptul ca mașina nu mai are pic de lag, pur și simplu când accelerezi iți pleacă instant.

Iar pentru colegul care se întrebă dacă acum ca mașina noua abia încarcă cu doua linii, ce se întâmplă atunci când acumulatorul Li-Ion este pe moarte; pai mai colegule, având în vedere ca acumulatorul își pierde din capacitate, încărcarea lui se va face mult mai rapid ceea ce înseamnă ca pe bord o sa apară mai multe linii dar și or sa dispară la cum au apărut.

Ps. Consumul mixt aratat pe bord nu a depasit niciodata pragul de 7 L/100km, maxim am avut 6,9 L, bag de seama ca allgrip-ul mai adauga cel putin 1L in plus.