Autor Subiect: Vitara Hybrid  (Citit de 114611 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ...

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #260 : 05.Iun.2020, 02:02:13 p.m. »
Cred ca va scadea interesul tau vizavi de consum si vei avea alte preocupari (zgarieturi, greierasi, facturi la revizii etc.)... ;)
 

Offline Calin sb

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #261 : 05.Iun.2020, 02:16:58 p.m. »
Nu cred, estimez +30000 km/an daca trece pandemia
  • Superb iV PHEV Style

“ Be first, be smarter, or cheat. Well, I don't cheat “ John Tuld ,Margin call
 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #262 : 05.Iun.2020, 07:02:31 p.m. »
Nu simt nicio diferenta, frana de motor e ca la o masina standard, nu se simte ca alternatorul opune vreo rezistenta.
Nu te astepta la vreo scadere, la mine consumul a crescut cu vreo 100ml.

Mai conteaza si ce tip de benzina folosesti.

Cel mai mare avantaj la mild hibrid nu este economia de carburant ci pornirile start / stop silentioase si faptul ca accesoriile sunt in functiune atat timp cat motorul termic e oprit.
« Ultima Modificare: 05.Iun.2020, 07:21:27 p.m. de Bobi »
 
The following users thanked this post: Calin sb

Offline perfidus

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #263 : 05.Iun.2020, 09:04:32 p.m. »
N-am hibrida dar consumul meu a mai scăzut în cele trei luni și 2500km parcurși. Probabil are legătură și cu încălzirea vremii de afară. Și nu prea am folosit AC, care la un motor mic adaugă bine la consum.
Recomand cu tărie sa nu mai scoateți pe liber transmisia la apropierea de un semafor. Dozati acceleratia dinainte astfel ca din rulajul în frână de motor sa ajungeți cât mai aproape de punctul de oprire și scoateți din viteza doar când turația a scăzut sub 900-1000. Rulajul în frână de motor NU este rulaj subturat și este inofensiv pentru partea mecanica ba chiar protejează transmisia , pe lângă economia rezultata (la carburant, plăcuțe de frână).


Suzuki Vitara 1.4T Spirit 4WD M/T 2019 ("Snow White")
 
The following users thanked this post: gabineg, dthem, Bobi, Calin sb

Offline dthem

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #264 : 05.Iun.2020, 10:08:31 p.m. »
Cel mai mare avantaj la mild hibrid nu este economia de carburant ci pornirile start / stop silentioase si faptul ca accesoriile sunt in functiune atat timp cat motorul termic e oprit.

Și la non hibrid merg accesoriile când e motorul Off.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline badmania98

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #265 : 06.Iun.2020, 07:27:56 a.m. »
Dacă aveți în format electronic manualul de la Vitara Hybrid vă rog să mă ajutați și pe mine pentru a intra în posesia lui. Nu l-am găsit. Eventual cine are deja mașina ( e nevoie de VIN) ar putea să îl dea jos de aici : https://cars.suzuki.co.uk/owners/using-your-car/owners-handbooks/.

Mașina mea este comandata de o săptămână dar nu a sosit încă.

Mulțumesc.
  • Suzuki VITARA ALLGRIP 1.4 BOOSTERJET HYBRID LUXUS 6MT, 2020
 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #266 : 06.Iun.2020, 09:09:16 a.m. »
Nu vrea cu VIN-ul meu.

ERROR
We can't find your VIN. Please check and try again
 
The following users thanked this post: badmania98

Offline Calin sb

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #267 : 06.Iun.2020, 09:21:41 a.m. »
Nici cu al meu,
Probabil trebuie sa fie vândut in UK
  • Superb iV PHEV Style

“ Be first, be smarter, or cheat. Well, I don't cheat “ John Tuld ,Margin call
 
The following users thanked this post: badmania98

Offline badmania98

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #268 : 06.Iun.2020, 09:22:23 a.m. »
Probabil nu au manualul în baza de date.
  • Suzuki VITARA ALLGRIP 1.4 BOOSTERJET HYBRID LUXUS 6MT, 2020
 

Offline Calin sb

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #269 : 06.Iun.2020, 09:29:48 a.m. »
  • Superb iV PHEV Style

“ Be first, be smarter, or cheat. Well, I don't cheat “ John Tuld ,Margin call
 
The following users thanked this post: badmania98