Suzuki-Club.ro - My own "Way of Life"!
Bine ai venit,
Vizitator
. Te rugăm să
te autentifici
sau să
te înregistrezi
.
O Oră
O Zi
O Săptămână
O Lună
Pentru totdeauna
Logați-vă cu numele de utilizator, parola și durata sesiunii de logare
Pagina de Start
Forum
Ajutor
Căutare
Autentificare
Înregistrare
Suzuki Club ROMANIA
»
Suzuki - discutii TEHNICE
»
Suzuki NEW VITARA
»
Diverse NEW VITARA
(Moderatori:
toma
,
yeti
) »
Vitara Hybrid
« precedentul
următorul »
Tipărire
Pagini:
1
...
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
...
67
Mergi Jos
Autor
Subiect: Vitara Hybrid (Citit de 114594 ori)
0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
shpeedy
Hero Member
Mesaje postate: 11865
Thanked: 2307 times
Gen:
Bucuresti
Re: Vitara Hybrid
«
Răspuns #240 :
05.Iun.2020, 11:32:00 a.m. »
Ok, si care este diferenta intre ele?
In esenta, toate hibridele (cu exceptia PHEV - Plug-In Hybrid, care permite si o rulare rezonabila in mod exclusiv electric) produc economie de combustibil pe partea de motor termic - unii mai multa, altii mai putina. La unele mai exista si ceva ajutor la acceleratie/demaraj. Dar in esenta toate fac acelasi lucru...
memorat
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
dthem
Hero Member
Mesaje postate: 904
Thanked: 291 times
Gen:
Bucuresti
Re: Vitara Hybrid
«
Răspuns #241 :
05.Iun.2020, 11:37:56 a.m. »
Intre Suzuki si Toyota e mare diferenta, chiar daca fac acelasi lucru - sistemul de propulsie e gandit diferit. Nu mai zic de capacitatea bateriei si implicit autonomia in mod electric. Daca utilizam logica ta, si dacia si [insert great luxury car name here] sunt la fel pentru ca sunt masini.
memorat
Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
smiley
Sr. Member
Mesaje postate: 382
Thanked: 63 times
Gen:
Iasi
Re: Vitara Hybrid
«
Răspuns #242 :
05.Iun.2020, 11:44:19 a.m. »
@shpeedy
Cateva diferente majore unde am sa iau Toyota ca exemplu :
Baterie hev 200+ V, pe cand la mild 48+V, + capacitatea bateriei de tractiune mult mai mare ~1.5 kwh la mild se pare ca 8Ah
Motorul termic poate sa nu functioneze cand masina ruleaza fapt ce la mild nu se poate, drept urmare cu hybridul pleci si rulezi in mod electric.
Puterea motorului la hybrid este mult mai mare decat puterea motorului electric de pe mild.
BTW: la toyota intre un PHEV si HEV nu e diferenta, PHEV-ul are doar o baterie mai mare si posibilitatea sa o incarci la priza.
memorat
Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
Calin sb
Sr. Member
Mesaje postate: 478
Thanked: 148 times
Gen:
Everybody lies.
SIBIU / ARNHEM
Re: Vitara Hybrid
«
Răspuns #243 :
05.Iun.2020, 11:53:47 a.m. »
Desigur , oricine a analizat costul unei mașini noi nu poate confunda un extra cost de 12,000 EUR al unui hibrid adevărat cu sau fără plug-in cu cei cca 1,400 de la vitara, regretul meu vine doar din consumul mai mare fata de cel declarat, căci aici erau așteptările mele
memorat
Superb iV PHEV Style
“ Be first, be smarter, or cheat. Well, I don't cheat “ John Tuld ,Margin call
smiley
Sr. Member
Mesaje postate: 382
Thanked: 63 times
Gen:
Iasi
Re: Vitara Hybrid
«
Răspuns #244 :
05.Iun.2020, 12:00:51 p.m. »
Daca e diferenta mare de consum poate trebuie sa iti schimbi stilul de condus si anume folosit mai multa frana de motor(in cazul tau atunci ISG-ul isi face magia), talpa mai usoara si in general trebuie lasata pedala de frana sa prinda praful
memorat
Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
shpeedy
Hero Member
Mesaje postate: 11865
Thanked: 2307 times
Gen:
Bucuresti
Re: Vitara Hybrid
«
Răspuns #245 :
05.Iun.2020, 12:09:14 p.m. »
Ce incerc sa spun este ca - in afara de consum mai bun (intr-o masura mai mica sau mai mare), toate hibridele sunt la fel.
Intrebari:
- Cu ce ma ajuta pe mine - utilizator - faptul ca sistemul de propulsie este diferit?
- Cat pot rula
exclusiv electric
pe bateria celui mai performant hibrid la ora actuala? Ma duce 10km (media de km zilnica rezonabila dpdv utilizare urbana in Bucale)?
Din ce stiu, acum avem urmatoarele:
- hibride - aici ar intra toate: si mild, si normale, si la 12V, si la 48V;
- PHEV - astea ar avea un avantaj dat de polivalenta: in oras pot rula exclusiv electric (cu minim 30km autonomie), la drum lung motorul termic;
- EV cu motor termic ca range extender (nu antreneaza nimic, functioneaza doar ca generator pentru partea electrica): i3ex, Chevy Volt, Opel Ampera;
- EV.
Am ratat ceva?
memorat
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
smiley
Sr. Member
Mesaje postate: 382
Thanked: 63 times
Gen:
Iasi
Re: Vitara Hybrid
«
Răspuns #246 :
05.Iun.2020, 12:17:32 p.m. »
@shpeedy
da..
BEV= battery electric vehicle - electrice
HEV = Hybrid electric vehicle - fara incarcare la priza
PHEV = Plug-in Hybrid electric vehicle - cu incarcare la priza
ICE = fosilele
ideea hibridului nu este sa mergi in mod pur electric, ci sa tii motorul termic in regimul de functionare optim. De aia la o toyota cand porneste motorul el sta turat la sa zicem ~2000 rpm in conditiile in care tu abia te misti sau stai pe loc. Scopul este eficienta si consumul scazut.
Si alta diferenta, nu stiu sa existe vreun mild care poate sustine functionarea AC-ului cu motorul oprit.
memorat
Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
shpeedy
Hero Member
Mesaje postate: 11865
Thanked: 2307 times
Gen:
Bucuresti
Re: Vitara Hybrid
«
Răspuns #247 :
05.Iun.2020, 12:21:04 p.m. »
Deci,
o mila (aka 1.6km) in mod exclusiv electric cu bateria unui Prius Hybrid recent
...
memorat
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
toma
Global Moderator
Hero Member
Mesaje postate: 4366
Thanked: 2466 times
Gen:
Bucuresti
Re: Vitara Hybrid
«
Răspuns #248 :
05.Iun.2020, 12:22:04 p.m. »
La Suzuki e posibil ca mild-ul sa isi aiba explicatia in incadrarea in normele de poluare (acea mica marja care ii lipsea) mai degraba decat in privinta economiei de combustibil.
Acum, o data porniti pe drumul asta, poate vor evolua spre PHEV sau alte sisteme mai performante de hibrid.
«
Ultima Modificare: 05.Iun.2020, 12:34:17 p.m. de toma
»
memorat
Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
smiley
Sr. Member
Mesaje postate: 382
Thanked: 63 times
Gen:
Iasi
Re: Vitara Hybrid
«
Răspuns #249 :
05.Iun.2020, 12:30:44 p.m. »
@shpeedy
cand iei prius nu te uiti cat merge in mod electric te uiti ca in orasele aglomerate consuma fara nici un chin 5-6 l/100
memorat
Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
Tipărire
Pagini:
1
...
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
...
67
Mergi Sus
« precedentul
următorul »
Suzuki Club ROMANIA
»
Suzuki - discutii TEHNICE
»
Suzuki NEW VITARA
»
Diverse NEW VITARA
(Moderatori:
toma
,
yeti
) »
Vitara Hybrid
There was an error while thanking
Thanking...