Autor Subiect: Vitara Hybrid  (Citit de 114588 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline adrian.2020

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #230 : 03.Iun.2020, 08:51:37 p.m. »
Multumesc Dogy!
  • renault
 

Offline Calin sb

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #231 : 04.Iun.2020, 09:40:21 p.m. »
Salut, după vreo 600 km făcuți cu noua mașina nu am reușit să-mi dau seama cum lucrează  hibridul, poate cineva într-un mod simplu să-mi explice
Mersi
  • Superb iV PHEV Style

“ Be first, be smarter, or cheat. Well, I don't cheat “ John Tuld ,Margin call
 

Offline Calin sb

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #232 : 04.Iun.2020, 09:42:08 p.m. »
PS si poate si cum sa fac linkul spre consumul de pe sprint monitor
  • Superb iV PHEV Style

“ Be first, be smarter, or cheat. Well, I don't cheat “ John Tuld ,Margin call
 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #233 : 04.Iun.2020, 10:01:43 p.m. »
Salut, după vreo 600 km făcuți cu noua mașina nu am reușit să-mi dau seama cum lucrează  hibridul, poate cineva într-un mod simplu să-mi explice
Mersi
Nu iti dai seama, simplu, lucreaza in background.
 

Offline perfidus

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #234 : 04.Iun.2020, 11:31:30 p.m. »
Pentru consumul afișat de pe spritmonitor.de este un buton More, după care alegi din meniul ce se deschide prima comanda, cea cu semnul % - Mileage Icon.
Mai departe iei codul generat în funcție de formatul ales și îl pui la semnătura din profil.


Suzuki Vitara 1.4T Spirit 4WD M/T 2019 ("Snow White")
 
The following users thanked this post: Calin sb

Offline toma

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #235 : 05.Iun.2020, 09:29:53 a.m. »
Salut, după vreo 600 km făcuți cu noua mașina nu am reușit să-mi dau seama cum lucrează  hibridul, poate cineva într-un mod simplu să-mi explice
Mersi

Sistemul hibrid 48V
Sistemul 48V (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) este un nou sistem hibrid de tip “mild” disponibil pe noul motor 1.4 BOOSTERJET. Sistemul este format dintr-un demaror-generator integrat (ISG) care se comportă ca un motor electric, o baterile lithiu-ion (48 V, 8 Ah), și un convertor DC-DC. Prin creșterea voltajului oferit de demarorul-generator integrat de la 12 V (disponibil pe motorul 1.2 DUALJET) la 48V, concomitent se înregistrează și o mărire a puterii motorului, ceea ce se traduce într-un aport mai mare la asistarea oferită motorului termic precum și recuperarea unei cantități mai mare de energie electrică la decelerare. Sistemul 48V mai dispune și de două funcții noi – controlul cuplului motor și amplificarea cuplului motor, indisponibile pe sistemul 12V. Aceste noi funcții amplifică experiența de condus prin completarea cuplului produs de motorul termic cu cel produs de generatorul de pornire integrat (ISG) în timpul accelerării. Mai mult, o funcție specială a sistemului îi permite motorului electric să mențină la relanti motorul termic, eliminând astfel arderea de combustibil cât timp motorul termic funcționează la relanti.



You may be familiar with the way that mild hybrid engines work but just in case not, here's a quick re-cap. Basically, energy that would otherwise be lost when braking or cruising off-throttle is harvested via a kinetic energy recovery system and sent to a small lithium-ion battery that here has been placed beneath the front passenger seat. This is used to drive a belt-driven 'ISG' unit (an 'Integrated Starter/Generator') and power the engine's stop/start system. Suzuki's old 12-volt mild hybrid package didn't do a lot more than that but this improved 48-volt set-up can also deliver a couple of other important benefits. The first is something quite unusual amongst current mild hybrids - the ability for this Suzuki to idle and even coast on full-electric power, though only below 10mph.

The other fresh benefit here is something supposed to be now quite common amongst mild hybrid models - the ability to 'torque-fill' under acceleration to compensate for turbo lag. Which is just as well because this Vitara Hybrid's new 'K14D'-series 1.4-litre Boosterjet petrol engine has less power than the unit of the same size it replaces (127bhp rather than 138bhp). But there's now a fraction more torque (up from 230 to 235Nm). The 62mph sprint takes 9.5 en route to 118mph.


  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 
The following users thanked this post: Calin sb

Offline Calin sb

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #236 : 05.Iun.2020, 10:43:22 a.m. »
First I want  to thank you Toma for the answer which clarify the concept of the system , i now understand the tautological answer of Bobi , and  make me to don’t  expect a lot from the mild hybrid system even with the “couple of more benefits” of the 48v improved one.
  • Superb iV PHEV Style

“ Be first, be smarter, or cheat. Well, I don't cheat “ John Tuld ,Margin call
 
The following users thanked this post: toma, dthem

Offline ...

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #237 : 05.Iun.2020, 11:06:55 a.m. »
Same here!  :)
 

Offline smiley

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #238 : 05.Iun.2020, 11:22:21 a.m. »
Sper sa nu se pacaleasca lumea si sa-si cumpere mild hybrid crezand ca sistemele astea sunt asemanatoare cu hybridul de pe toyota, ioniq, sau altele care se pot deplasa in mod full electric :)

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline dthem

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #239 : 05.Iun.2020, 11:26:20 a.m. »
Daca te uiti la reclamele de la TV, fix asa sunt prezentate...
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019