0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Nu schimb grupul deoarece in interiorul cutiei exista si un PCB cu controler pentru diverse chestii, eu doar cuplez alte celule Li-Ion in paralel cu cele actuale, adica vreau ca acumulatorul sa-l fac de vreo 20A fata de 8 cat are el.
Citat din: Tatallor din 30.Mar.2020, 03:06:47 p.m.Vorbesti prostii, eu am cumparat masina in 2018 cu anvelope gratis cu DOT tot din 2018.Ai dreptate nu sunt 2017 ci ianuarie 2018, totuși buna dimineața, suntem în anul 2020.
Vorbesti prostii, eu am cumparat masina in 2018 cu anvelope gratis cu DOT tot din 2018.
Dar stii ca uneori electronica este dimensionata strict la o încarcare de 8A si s-ar putea sa adaugi degeaba suplimentar celelalte celule, nu?Ca n-or fi nici producatorii aia prosti sa nu se fi gândit la ce te-ai gândit tu.
Masina costa 21050 euro, reducerea a fost de 1000 euro plus rabla + (1850 euro), în preț este inclusa și culoare metalizata.
Dar din articol reiese ca a crescut cuplul inainte era de 220 nm, pare o remapare
Citat din: Bobi din 30.Mar.2020, 12:32:16 p.m.Masina costa 21050 euro, reducerea a fost de 1000 euro plus rabla + (1850 euro), în preț este inclusa și culoare metalizata.Deci ai dat 18.200 de euro pe o Vitara Spirit 2WD. Eu unul recunosc ca, la banii astia, as fi stat mult pe ganduri daca sa iau Vitara sau altceva, desi sunt nebun dupa Vitara.
Au uitat sa spuna ca la plecari de pe loc si accelerari, puterea totala a masinii este de 142CP cu 265Nm, (129CP termic + 13CP electric cu 235Nm termic + 30Nm electric)