Autor Subiect: Vitara Hybrid  (Citit de 114578 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Online ntire2000

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #170 : 30.Mar.2020, 06:10:42 p.m. »
Nu schimb grupul deoarece in interiorul cutiei exista si un PCB cu controler pentru diverse chestii, eu doar cuplez alte celule Li-Ion in paralel cu cele actuale, adica vreau ca acumulatorul sa-l fac de vreo 20A fata de 8 cat are el.

Dar stii ca uneori electronica este dimensionata strict la o încarcare de 8A si s-ar putea sa adaugi degeaba suplimentar celelalte celule, nu?
Ca n-or fi nici producatorii aia prosti sa nu se fi gândit la ce te-ai gândit tu.
(firma mea produce componente auto proiectate "la virgula"; tin fix cât trebuie si sunt dimensionate exact la fel, ca altfel eram si eu deja mort de foame, daca ma-ntelegi)

LE: vad ca a mai subliniat cineva cam aceeasi problema https://suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=8186.msg297542#msg297542
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Tatallor

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #171 : 30.Mar.2020, 06:13:01 p.m. »
Vorbesti prostii, eu am cumparat masina in 2018 cu anvelope gratis cu DOT tot din 2018.

Ai dreptate nu sunt 2017 ci ianuarie 2018, totuși buna dimineața, suntem în anul 2020.

Is fix din saptamana 32 din 2018 deci ultima saptamana din august la masina achizitionata in noiembrie 2018.
  • Suzuki Vitara 1.4 Passion 2WD MT Galactic Grey Metallic
 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #172 : 30.Mar.2020, 06:13:56 p.m. »
Dar stii ca uneori electronica este dimensionata strict la o încarcare de 8A si s-ar putea sa adaugi degeaba suplimentar celelalte celule, nu?
Ca n-or fi nici producatorii aia prosti sa nu se fi gândit la ce te-ai gândit tu.

M-am gandit si la asta.
O sa vad ce drivere (mosfet-uri) are si daca rezista la amperaj.
 


Offline Utilizator_Anonim

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #174 : 12.Apr.2020, 11:21:02 p.m. »
Dar din articol reiese ca a crescut cuplul inainte era de 220 nm, pare o remapare
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: sx4fan

Offline Dogy

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #175 : 13.Apr.2020, 12:48:42 a.m. »
Masina costa 21050 euro, reducerea a fost de 1000 euro plus rabla + (1850 euro), în preț este inclusa și culoare metalizata.

Deci ai dat 18.200 de euro pe o Vitara Spirit 2WD.

Eu unul recunosc ca, la banii astia, as fi stat mult pe ganduri daca sa iau Vitara sau altceva, desi sunt nebun dupa Vitara.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #176 : 13.Apr.2020, 05:57:31 a.m. »
Dar din articol reiese ca a crescut cuplul inainte era de 220 nm, pare o remapare
Au uitat sa spuna ca la plecari de pe loc si accelerari, puterea totala a masinii este de 142CP cu 265Nm, (129CP termic + 13CP electric cu 235Nm termic + 30Nm electric)

Masina costa 21050 euro, reducerea a fost de 1000 euro plus rabla + (1850 euro), în preț este inclusa și culoare metalizata.

Deci ai dat 18.200 de euro pe o Vitara Spirit 2WD.

Eu unul recunosc ca, la banii astia, as fi stat mult pe ganduri daca sa iau Vitara sau altceva, desi sunt nebun dupa Vitara.

Stai linistit ca am cautat si alte variante pana am albit NU exista masina atat de dotata, musai mild hybrid si cu garda la sol peste 18Cm in banii astia,
 
The following users thanked this post: Dogy, badmania98

Offline shpeedy

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #177 : 13.Apr.2020, 06:41:33 a.m. »
Au uitat sa spuna ca la plecari de pe loc si accelerari, puterea totala a masinii este de 142CP cu 265Nm, (129CP termic + 13CP electric cu 235Nm termic + 30Nm electric)


E pentru prima oara cand vad adunate la un hibrid valorile de putere si cuplu ale ansamblului termic cu ale celui electric - pentru ca respectivele curbe de livrare a puterii/cuplului sunt diferite ca plaja de turatii, nu cred ca se pot aduna pur si simplu. Basca pierderile inerente din mariajul celor doua sisteme. Sa nu mai zic ca la o plecare de pe loc nu ai in veci disponibile valorile maxime de putere si cuplu pentru un motor termic, ca nu poti pleca in 5,500rpm (sau la ce turatie ai cp maxim). Tu esti convins de valorile alea totale enuntate? De unde? Cum?



Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: dthem

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #178 : 13.Apr.2020, 06:49:38 a.m. »
Un motor electric livreaza putere si cuplu instant / constant, deci nu este nevoie sa ai turatia motorului termic la maxim ca sa beneficiezi de aceeasi putere maxima de la motorul electric.
Cumularea puterilor le vezi la masinile pur hybride, la astea mild nu prea se specifica pentru ca nu beneficiezi de puterea motorului electric pe tot timpul functionarii motorului termic ci doar la plecari de pe loc si la accelerari.
 

Offline shpeedy

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #179 : 13.Apr.2020, 06:52:25 a.m. »
Asta stiu - dar in cazul asta ai valorile ansamblului electric adunate cu valorile livrate la turatia respectiva ale ansamblului termic. Nicidecum valorile maxime...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X