Autor Subiect: Vitara Hybrid  (Citit de 114577 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #160 : 30.Mar.2020, 12:32:16 p.m. »
Masina costa 21050 euro, reducerea a fost de 1000 euro plus rabla + (1850 euro), în preț este inclusa și culoare metalizata.
Passion fara rabla, pe asta cu rabla il luam cu 16.000 euro, dar nu am vrut cand am vazut hidosenia aia de cheie.
 

Offline bogdanpiatra

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #161 : 30.Mar.2020, 12:34:57 p.m. »
Deci nu pret de Passion, ca si acolo vei obtine o reducere, Bucurestiul dadea din start 700 E anul trecut

Oricum, 1000 de E reducere la pret de catalog e foarte bun

Totusi nu prea da. 22250+400-1300(rabla)=21350, deci o reducere de 300 E. Ai avut tu tichetul, sau l au pus ei?
  • nici una inca
 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #162 : 30.Mar.2020, 12:39:44 p.m. »
Am luat 2WD pret 21050 cu vopsea metalizata.
Sincer nu prea o vad ca pe o reducere.
Preferam sa-mi dea 700 euro reducere si un set de roti iarna decat sa-mi dea reducerea de 1000 euro.
Din ce am inteles, promotia cu roti de iarna se da numai la varianta non hibrid, sa scape de ele si de anvelopele cu DOT 2017
 

Offline smiley

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #163 : 30.Mar.2020, 01:00:18 p.m. »
Sunt pe lângă alte meserii și electronist, suplimentarea unor celule Li-Ion e mizilic. Cei de la service oricum sunt paraleli, nu-mi fac probleme ca o sa observe vreo diferenta.
Nu schimb grupul deoarece in interiorul cutiei exista si un PCB cu controler pentru diverse chestii, eu doar cuplez alte celule Li-Ion in paralel cu cele actuale, adica vreau ca acumulatorul sa-l fac de vreo 20A fata de 8 cat are el.

Daca esti electronist presupun ca in loc de "PCB cu controler pentru diferite chestii" ai fi stiut sa ii spui Battery management system pentru ca si astia care nu sunt electronisti au auzit de treburile astea.
Daca tu crezi ca poti adauga capacitate fara sa se observe ai fi un adevarat magician electronist.

Sa nu mai zic ca tu maresti capacitatea pentru ce ? Masina nu se poate deplasa in mod electric. Motorul electric la un mild hibrid are in jur de 5 cp deci sa folosesti bateria ca baterie de tractiune este exclus sau beneficiul e prea mic. Dupa mine singurul posibil beneficiu pe care l-ai avea ar f ca masina ar putea sta cu motorul oprit mai mult timp fapt care oricum probabil o sa fie intrerupt de catre clima...

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #164 : 30.Mar.2020, 01:44:50 p.m. »
Motorul are 13CP   (10KW)
Nu am vrut sa intru in detalii de aceea am pomenit doar de cablaj, ca tu cunosti si ce presupune acel cablaj, bravo tie, dar pentru majoritatea e ceva ambiguu.
 

Offline Tatallor

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #165 : 30.Mar.2020, 03:06:47 p.m. »
Am luat 2WD pret 21050 cu vopsea metalizata.
Sincer nu prea o vad ca pe o reducere.
Preferam sa-mi dea 700 euro reducere si un set de roti iarna decat sa-mi dea reducerea de 1000 euro.
Din ce am inteles, promotia cu roti de iarna se da numai la varianta non hibrid, sa scape de ele si de anvelopele cu DOT 2017

Vorbesti prostii, eu am cumparat masina in 2018 cu anvelope gratis cu DOT tot din 2018.
  • Suzuki Vitara 1.4 Passion 2WD MT Galactic Grey Metallic
 

Offline dthem

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #166 : 30.Mar.2020, 03:37:58 p.m. »
Și am greșit ? ca nu înțeleg întrebarea.
A, deci vorbești serios. Înseamnă că nu ai observat diferența de clasa, mărime și greutate dintre cele două.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #167 : 30.Mar.2020, 04:45:05 p.m. »
Vorbesti prostii, eu am cumparat masina in 2018 cu anvelope gratis cu DOT tot din 2018.

Ai dreptate nu sunt 2017 ci ianuarie 2018, totuși buna dimineața, suntem în anul 2020.
 

Offline xim

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #168 : 30.Mar.2020, 05:59:29 p.m. »
Pe masina SX4-scross achizitionata in noiembrie 2019, cauciucuri de iarna aveau dot 2019, luna a 4 sau 5-a, daca imi amintesc bine.
Legat de hybrid probabil la un trafic preponderent oras, cei 2 litri diferenta se vor aduna in timp.
Si vorba unui coleg de aici, nu te poti opune evolutiei, care exista orice am zice, discutabil cred ca este daca merita sau nu diferenta de pret in acest moment.
Legat de "cati bani dat atat face", suzuki este un model fiabil, am inca in exploatare vechiul SX4, achizitie 2009, 135.000km.
Ca si comparatie intre cele doua, actualul s-cross este mult mai confortabil si mai placut la condus, inca le conduc alternativ, asta legat si de ce zicea colegul care nu se intelege cu scaunul la s-cross. Am facut drum legat de 1200 km cu s-crossul si a fost mult, mult mai ok decat cu vechiul sx4.
Bafta la achizitie @Bobi, te asteptam cu consumuri!
1,6 SX4 GS 4x4 black
1,4 Scross Passion awd, gray
 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #169 : 30.Mar.2020, 06:04:19 p.m. »
Am primit o oferta de la Ford pentru Puma hibrid, iese cu reducerea barosana de 8028 euro la 19.874 euro cu 2000 mai mult ca Vitara Spirit.
Puma vs Vitara Spirit, cine castiga ?